Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zolang gewacht op een grote teleurstelling ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zolang gewacht op een grote teleurstelling ...

    Vandaag eindelijk eens een tamron 150-600mm kunnen testen ...

    Ik zat al enkel weken in men hoofd met de tamron 150-600mm , ik fotografeer al 5 jaar met de sigma 150-500 mm op een nikon D7100 .

    Vandaag eindelijk eens iemand tegen gekomen die deze lens in zijn bezit had , was een beginnend fotograaf .

    ik heb er enkel testjes mee gedaan ...en zag al onmiddelijk het verschil op men scherm van de kodac ...

    De tamron is scherp tot 400mm daarna gaat het echt hard bergafwaarts op 600mm heb je dit nog over ....

    [IMG][IMG][/IMG][/IMG]

    met de sigma 150-500mm

    [IMG][/IMG]
    met de tamron
    de weersomstandigheden waren niet zo best , nadien nog wat foto's genomen bij zonneschijn ...maar het resultaat was hetzelfde ..

    mijn mening :de tamron is het wachten niet waard zeker niet als je ziet dat hij maar tot 400mm scherp is ....
    Nikon D7000 en D7100 -- Sigma AF 150-500mm f5-63 DG OS HSM Nik . Canon G10
    http://www.google.com/profiles/dieder.plu

  • #2
    Re: zolang gewacht op een grote teleurstelling ...

    Je maakt me niet gelukkig hiermee want heb deze lens besteld. Ik hoop dat er een fout mee is want de foto is echt wel soft, ik kan dat moeilijk geloven eerlijk gezegd. Heb al foto's gezien op 600mm/F6.3 op een Canon en die waren echt wel scherp. Misschien op f8 proberen en eventueel een hogere sluitertijd?
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: zolang gewacht op een grote teleurstelling ...

      je hebt nu al zeer weinig licht , als je dan nog naar f8 moet .... voor mij is deze zaak gesloten moet hem voor geen € hebben .