Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke lens raden jullie mij aan?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke lens raden jullie mij aan?

    beste mensen, welke lens raden jullie mij aan om te kopen?en de rede ervan graag.

    kenmerken wat ik nodig heb:
    ( scherp-afstand van dicht bij en ver -goeie focus)
    word gebruik voor mode events-Portret-buiten shots-dance shots...
    binnen en buiten dus..

    zelf heb ik standard 28-55mm van canon dus kan goed aansluiten bij de lijst hier onder..

    ik gebruik een canon 400D camera. 580EX flitser SOMS..(huur ik meestal als event of zo aan komt) anders gebruik ik gewoon interne flitser.dus graag voor beide gevallen wat zou het beste zijn??

    1. Sigma AF 70-300mm F4-5.6 DG Macro voor Canon
    2. Sigma AF 55-200mm f/4-5.6 DC voor Canon
    3. Canon EF 55-200mm f/4.5-5.6 II USM
    4. Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III USM

    alvast bedankt
    ze zijn geen top lenzen maar heb iets goed nodig om ermee leren ..mij budget is maar 200eu dus als je ergens in NL bedrijf of zo kent waar ik voor zo;n prijs beter lens kan vinden GRAAG zelfs..
    Last edited by LPS4; 16 januari 2007, 09:38.

  • #2
    Re: Welke lens raden jullie mij aan?

    Voor binnen zal helaas geen enkle van uw voorgestelde lenzen werken.
    Ze zijn namelijk niet lichtsterk , Een goede en niet dure lens is een 50mm 1.8
    Zoom en lichtsterk zijn helaas vrij duur . Ook eens nalezen van de andere topics deze vraag is al meerdere malen gesteld . Veel succes met uw zoektocht
    Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

    Comment


    • #3
      Re: Welke lens raden jullie mij aan?

      Effe doorsparen zal idd de boodschap zijn : dance - shots binnen met deze lenzen zie ik nooit goed te komen.
      fotosite

      Comment


      • #4
        Re: Welke lens raden jullie mij aan?

        misschien ook eens kijken naar de 85mm f/1.8, die heb je voor een 330 €, dit is wel boven je budget, maar als je binnen wilt werken, zal deze veel betere resultaten geven dan de lenzen die jij voorstelt
        Nice pen, bet you write good stories with it.
        Nikon D50 * 17-35 F2.8 * 35-70 F2.8D * 50 F1.8 * 180 F2.8 * Tamron 90 F2.8 * SB-600

        Comment


        • #5
          Re: Welke lens raden jullie mij aan?

          Thanx voor Alle reacties .. IK DENK dat het beter is zoals jullie hebben duidelijk gemaakt om toch zitten sparen nog .. om gelijk wat beter kopen ..

          moet maar wachten he .

          thanx ..

          maken jullie niet druk zodra ik geld heb vraag ik weer hahaaahah

          Comment

          Working...
          X