Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar in Limburg L-lens huren en canon 50mm 1.8II kopen tegen donderdag?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar in Limburg L-lens huren en canon 50mm 1.8II kopen tegen donderdag?

    Hallo,

    ik ga donderdag fotograferen en zou eens graag de canon 17-40L 2.8 lens willen huren.

    Ik weet het is kortdag maar waar kan ik die huren tegen donderdag?

    Indien mogelijk waar kan ik ook tegen donderdag de canon 50mm 1.8II kopen?


    Greetz, RonnyE

  • #2
    Re: Waar in Limburg L-lens huren en canon 50mm 1.8II kopen tegen donderdag?

    Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
    Hallo,

    ik ga donderdag fotograferen en zou eens graag de canon 17-40L 2.8 lens willen huren.

    Ik weet het is kortdag maar waar kan ik die huren tegen donderdag?

    Indien mogelijk waar kan ik ook tegen donderdag de canon 50mm 1.8II kopen?


    Greetz, RonnyE
    Ik vrees dat canon deze lens zal nog moeten maken. De 17-40L F4 bestaat wel. Of een 16-35 huren deze is een 2.8

    Comment


    • #3
      Re: Waar in Limburg L-lens huren en canon 50mm 1.8II kopen tegen donderdag?

      Misschien dat ze bij bartok in Hasselt iets hebben:

      http://www.bartok.be

      Comment


      • #4
        Re: Waar in Limburg L-lens huren en canon 50mm 1.8II kopen tegen donderdag?

        Oorspronkelijk geplaatst door Diego_eos300D
        Ik vrees dat canon deze lens zal nog moeten maken. De 17-40L F4 bestaat wel. Of een 16-35 huren deze is een 2.8
        klopt idd bedoelde dus de 17-40L 4.0
        Bartok heeft dit niet ...




        Greetz, RonnyE

        Comment


        • #5
          Re: Waar in Limburg L-lens huren en canon 50mm 1.8II kopen tegen donderdag?

          Hi,

          Grobet (in Antwerpen, net niet Limb) heeft 50 mm 1.8II
          in voorraad (vorige week toch) +/- 125 euro.


          EDIT: als je hier in BD bij "natuur en landschappen" gaat kijken, Thread Breskens/Vlissingen van gisteren, die is met de 50 mm MKII gemaakt.

          DPaul
          Last edited by DPaul; 9 mei 2005, 16:06.
          DPaul - A.FIAP
          D810, nikkors and other stuff

          Comment


          • #6
            Re: Waar in Limburg L-lens huren en canon 50mm 1.8II kopen tegen donderdag?

            Dan is het bij geheugenkaart.be toch net iets goedkoper ... € 85 voor de 50mm 1.8 II

            (maar dat is niet in Limburg )

            Comment


            • #7
              Re: Waar in Limburg L-lens huren en canon 50mm 1.8II kopen tegen donderdag?

              www.pixto-f.com, is niet zo ver voor jou (Nuenen, niet zover boven Houthalen)

              sugar
              "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

              http://supermasj.zenfolio.com

              Comment


              • #8
                Re: Waar in Limburg L-lens huren en canon 50mm 1.8II kopen tegen donderdag?

                Ik heb vorige donderdag er eentje gehaald bij Grobet in Antwerpen.
                Ik heb een zes-tal winkels in het Antwerpse gebeld, en alleen bij Grobet (in stock) lag hij op me te wachten
                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                Comment


                • #9
                  Re: Waar in Limburg L-lens huren en canon 50mm 1.8II kopen tegen donderdag?

                  Oorspronkelijk geplaatst door stengil
                  Ik heb vorige donderdag er eentje gehaald bij Grobet in Antwerpen.
                  Ik heb een zes-tal winkels in het Antwerpse gebeld, en alleen bij Grobet (in stock) lag hij op me te wachten
                  En € 125 betaald, maar wou hem direct hebben ...
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waar in Limburg L-lens huren en canon 50mm 1.8II kopen tegen donderdag?

                    Dank u wel iedereen voor de tips! Die 50mm ga ik sowieso bestellen en ik denk de 17-40 ook. Het zal wel niet tegen donderdag kunnen, en ik vind de huurprijzen eigenlijk te veel voor 1 dag.
                    Ik zal het met mijn standaard lenzen doen.

                    Greetz, RonnyE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Waar in Limburg L-lens huren en canon 50mm 1.8II kopen tegen donderdag?

                      Oorspronkelijk geplaatst door stengil
                      En € 125 betaald, maar wou hem direct hebben ...
                      LOL ik heb net hetzelfde gedaan vorige week rondgebeld en bij Grobet eentje gaan halen. idd 125€, maar ja, ge moogt hem dan ook direct meenemen ipv te wachten dat hij ergens met de post toekomt.
                      Frederic
                      „You miss 100% of the shots you don‘t take…“ Wayne Gretzky

                      Comment


                      • #12
                        Re: Waar in Limburg L-lens huren en canon 50mm 1.8II kopen tegen donderdag?

                        maar ja, ge moogt hem dan ook direct meenemen ipv te wachten dat hij ergens met de post toekomt.
                        Mss wat off-topic maar dat dacht ik ook toen ik dringend een nieuwe printer nodig had.
                        Online was hij goedkoper maar ik had hem dringend nodig. Ik naar een locale PC-boer om te vragen of hij de Pixma 5000 in voorraad had, maar hij moest hem ook bestellen.
                        Hij zou er dan wel de dag nadien zijn, maar zeker twee dagen nadien.
                        Voorschot betaald en in totaal 2 WEKEN mogen wachten voordat ik mijn printer kon komen halen.
                        Ondertussen had ik ander mensen al moeten lastig vallen en nog extra kosten moeten maken om alles tijdig te kunnen leveren (communie-kaarten).
                        Ik denk niet dat ze me op deze manier nog eens gaan hebben.

                        Geert
                        BD0316BE
                        Canon

                        Comment


                        • #13
                          Re: Waar in Limburg L-lens huren en canon 50mm 1.8II kopen tegen donderdag?

                          Stuur je foto-files door naar Spector of zo, en de dag nadien liggen ze in een winkel naar keuze ...


                          Ivm 50mm
                          Voor die 40 euro extra rij ik wel door naar Mechelen ipv Antwerpen zelle

                          Comment


                          • #14
                            Re: Waar in Limburg L-lens huren en canon 50mm 1.8II kopen tegen donderdag?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
                            Stuur je foto-files door naar Spector of zo, en de dag nadien liggen ze in een winkel naar keuze ...


                            Ivm 50mm
                            Voor die 40 euro extra rij ik wel door naar Mechelen ipv Antwerpen zelle

                            Tony die lens is vannacht met DPD naar u verstuurd die moet er morgen bij u zijn. Of komt u er eentje halen voor de verhuur ?
                            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Waar in Limburg L-lens huren en canon 50mm 1.8II kopen tegen donderdag?

                              Nee nee, super , ik zal morgen wel vol ongeduld thuis wachten

                              Comment

                              Working...
                              X