Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Dat is nou juist het probleem.
1. met de afhaalpunten wordt niet meer gewerkt
2. het afhaaladres-magazijnadres komt niet voor op de website (=kirchstrasse 39)
3. Het telefoonnummer wordt quasi bijna altijd opgenomen door iemand in Zwitserland die geen info heeft over de stock/openingsuren in belgië
4. boven een bepaald budget verkies ik niet eerst te betalen, maar haal ik liever af (voor de zekerheid) en zeker als heel wat info op site niet/niet meer klopt
Dat is nou juist het probleem.
1. met de afhaalpunten wordt niet meer gewerkt
2. het afhaaladres-magazijnadres komt niet voor op de website (=kirchstrasse 39)
3. Het telefoonnummer wordt quasi bijna altijd opgenomen door iemand in Zwitserland die geen info heeft over de stock/openingsuren in belgië
4. boven een bepaald budget verkies ik niet eerst te betalen, maar haal ik liever af (voor de zekerheid) en zeker als heel wat info op site niet/niet meer klopt
het is in ieder geval een correcte winkel, dat kan ik je al zeggen
wil je natuurlijk echt eerst het stuk bekijken, ja, dan vrees ik dat je een andere winkel zal moeten bezoeken die dan mss vermoedelijk duurder gaat zijn
verkopers kosten ook geld he dus dit rekenen ze mee in de prijs
in belgië is konijn (fotokonijnenberg) in tunhout een van de goedkore winkels, al hebben ze niet altijd alles in het gamma zitten
ik wens je daar in ieder geval veel geluk op zaterdag en maak er maar een daguitstap van
was vroeger toch zo, weet nie hoe het nu zit met de 'nieuwe' winkel
Comment