Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tech repair.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tech repair.

    Hey,
    Zijn er hier op het forum mensen die reeds een herstelling hebben laten uitvoeren bij deze firma?
    Ik zou op hen een beroep willen doen voor het nazien, herstellen van een lens.(canon)
    Alvast bedankt
    MVG. Hugo

  • #2
    Re: Tech repair.

    Heb daar deze week nog een oude Canon 5D opgehaald na reparatie van losgekomen spiegel. Vorige week donderdag binnengedaan en afgelopen woensdag al terug kunnen ophalen.

    De reparatie was wel gratis omdat dit blijkbaar een gekend probleem is bij de 5D (loskomen spiegel)
    Peter
    2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
    gspep.smugmug.com & steendorp.info

    Comment


    • #3
      Re: Tech repair.

      En waar zit deze firma ?
      ik woon in Vlaams Brabant.
      Ray
      Canon EOS 5D MIV
      https://www.flickr.com/photos/valloray/

      Comment


      • #4
        Re: Tech repair.

        Ja hier een camera laten herstelen onder Canon CPS (gold) voorwaarden...
        Binnen drie dagen camera weer terug met UPS.

        Comment


        • #5
          Re: Tech repair.

          Oorspronkelijk geplaatst door Valloray Bekijk bericht
          En waar zit deze firma ?
          ik woon in Vlaams Brabant.
          Ray
          Bergen op zoom , nederland

          Ik heb mijn 300mm onlangs binnen gebracht voor de software update en duurde een kwartiertje.

          Comment


          • #6
            Re: Tech repair.

            Ik heb ook alleen maar positieve ervaring met Tech Repair. Mijn herstellingen werden snel en correct uitgevoerd.

            Gr. Paul

            Comment


            • #7
              Re: Tech repair.

              hier ook positief

              defecte 430 EX-II onlangs gehad die ik had gekocht bij kamera-express.
              bij hen terug binnen gestoken, gaat dan natuurlijk naar techrepair en binnen de 2 weken kon ik hem terug afhalen, correct werkend terug
              Website: http://www.svisimaging.be

              Comment


              • #8
                Re: Tech repair.

                Ik heb er al positieve en negatieve ervaringen me gehad.
                In het grootste deel van mijn ervaringen met Techrepair ben ik er altijd correct geholpen.
                Behalve de laatste keer deden ze er heel moeilijk ivm een toestel dat nog geen maand oud was.

                Comment


                • #9
                  Re: Tech repair.

                  Oorspronkelijk geplaatst door ploperdeplop Bekijk bericht
                  Ik heb er al positieve en negatieve ervaringen me gehad.
                  In het grootste deel van mijn ervaringen met Techrepair ben ik er altijd correct geholpen.
                  Behalve de laatste keer deden ze er heel moeilijk ivm een toestel dat nog geen maand oud was.
                  vertel ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tech repair.

                    Oorspronkelijk geplaatst door tav Bekijk bericht
                    vertel ?
                    Ze wouden iets niet herstellen omdat ze er zogezegd geen tools voor hadden.
                    Met tussenkomst van de winkel is het opgelost .

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tech repair.

                      Mijn vorige camera is tweemaal stuk geweest en 2 x rechtstreeks verzonden naar Tech repair maar ben hem wel telkens 4 a 6 weken kwijt geweest.
                      Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tech repair.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tim76 Bekijk bericht
                        Mijn vorige camera is tweemaal stuk geweest en 2 x rechtstreeks verzonden naar Tech repair maar ben hem wel telkens 4 a 6 weken kwijt geweest.
                        Dit hoor je wel vaker van diverse repair centers. Nadeel voor consument kan zijn dat er reparaties binnen komen die voorrang hebben. Bijvoorbeeld Canon CPS leden. Hier zijn keiharde afspraken voor. bv goud reparatie binnen drie werkdagen anders leen toestel of objectief. Nikon heeft als goed is ook een soort gelijke service ? Reparatie centers dienen deze klanten voorrang te geven.

                        Het kan natuurlijk ook voorkomen dat onderdelen niet op voorraad zijn en besteld moeten worden. En dan loopt de reparatie tijd ook uit ...

                        Ik heb netjes mijn spullen binnen drie werkdagen gefixed retour of leen apparatuur ;-)
                        Last edited by Apple; 3 oktober 2012, 11:38.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tech repair.

                          alvast bedankt voor de reacties.
                          Ik ga ze morgen een bezoek brengen voor nazicht lens.
                          MVG. Hugo

                          Comment


                          • #14
                            Re: Tech repair.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
                            alvast bedankt voor de reacties.
                            Ik ga ze morgen een bezoek brengen voor nazicht lens.
                            Het is een positieve ervaring geworden.
                            Lens was gereinigd en het ietwat schurende geluid bij het manuele focussen is weg.(waarschijnlijk zandkorrels)
                            Prijs.....Gratis
                            MVG. Hugo

                            Comment


                            • #15
                              Re: Tech repair.

                              Moet je nog in het bezit zijn van de aankoopbon, of worden er ook herstellingen uitgevoerd zonder dit document, als in, na verlopen van de garantie periode?

                              In welk van de gevallen is het gratis en hoe weet je hoeveel je moet betalen. Maken ze op het moment zelf een bestek op, of?

                              Alvast bedankt!
                              http://www.facebook.com/TichoOomsPhotography http://500px.com/TichoOoms http://vimeo.com/tichoooms

                              Comment

                              Working...
                              X