Hey,
Zijn er hier op het forum mensen die reeds een herstelling hebben laten uitvoeren bij deze firma?
Ik zou op hen een beroep willen doen voor het nazien, herstellen van een lens.(canon)
Alvast bedankt
Hey,
Zijn er hier op het forum mensen die reeds een herstelling hebben laten uitvoeren bij deze firma?
Ik zou op hen een beroep willen doen voor het nazien, herstellen van een lens.(canon)
Alvast bedankt
MVG. Hugo
|
Heb daar deze week nog een oude Canon 5D opgehaald na reparatie van losgekomen spiegel. Vorige week donderdag binnengedaan en afgelopen woensdag al terug kunnen ophalen.
De reparatie was wel gratis omdat dit blijkbaar een gekend probleem is bij de 5D (loskomen spiegel)
En waar zit deze firma ?
ik woon in Vlaams Brabant.
Ray
Canon EOS 5D MIV
https://www.flickr.com/photos/valloray/
Ja hier een camera laten herstelen onder Canon CPS (gold) voorwaarden...
Binnen drie dagen camera weer terug met UPS.
Ik heb ook alleen maar positieve ervaring met Tech Repair. Mijn herstellingen werden snel en correct uitgevoerd.
Gr. Paul
|
hier ook positief
defecte 430 EX-II onlangs gehad die ik had gekocht bij kamera-express.
bij hen terug binnen gestoken, gaat dan natuurlijk naar techrepair en binnen de 2 weken kon ik hem terug afhalen, correct werkend terug
Website: http://www.svisimaging.be
Ik heb er al positieve en negatieve ervaringen me gehad.
In het grootste deel van mijn ervaringen met Techrepair ben ik er altijd correct geholpen.
Behalve de laatste keer deden ze er heel moeilijk ivm een toestel dat nog geen maand oud was.
Mijn vorige camera is tweemaal stuk geweest en 2 x rechtstreeks verzonden naar Tech repair maar ben hem wel telkens 4 a 6 weken kwijt geweest.
|
Dit hoor je wel vaker van diverse repair centers. Nadeel voor consument kan zijn dat er reparaties binnen komen die voorrang hebben. Bijvoorbeeld Canon CPS leden. Hier zijn keiharde afspraken voor. bv goud reparatie binnen drie werkdagen anders leen toestel of objectief. Nikon heeft als goed is ook een soort gelijke service ? Reparatie centers dienen deze klanten voorrang te geven.
Het kan natuurlijk ook voorkomen dat onderdelen niet op voorraad zijn en besteld moeten worden. En dan loopt de reparatie tijd ook uit ...
Ik heb netjes mijn spullen binnen drie werkdagen gefixed retour of leen apparatuur ;-)
Laatst gewijzigd door Apple; 3 oktober 2012 om 12:38
alvast bedankt voor de reacties.
Ik ga ze morgen een bezoek brengen voor nazicht lens.
MVG. Hugo
Moet je nog in het bezit zijn van de aankoopbon, of worden er ook herstellingen uitgevoerd zonder dit document, als in, na verlopen van de garantie periode?
In welk van de gevallen is het gratis en hoe weet je hoeveel je moet betalen. Maken ze op het moment zelf een bestek op, of?
Alvast bedankt!
Mijn 18-135 is er heen geweest en mijn camera ook. Mijn camera kwam wel terug zonder bodydop.
|
Er wordt een bestek opgemaakt nadat je het toestel hebt afgeleverd; maar als je besluit om het niet te laten herstellen moet je 85 € betalen om je toestel terug te krijgen.