Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tamron 100/400mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tamron 100/400mm

    Beste forum leden
    via deze een vraagje??? ben op zoek naar een all round lens voor op mijn 70D MII nu heb ik de 18/135mm kitlens(geen slechte lens ) sigma macro lens 150mm en de tamron 150/600mm iemand enige ervaring of dergelijke om hier een objectiev voor te stellen.Zelf heb ik de Tamron 100/400mm in gedacht, is dit een goede aanbesteding of zijn er alternative voor?Wel prijs gelijkwaardig, alle reacties meer dan welkom natuurlijk.

    mvg ysvogel

  • #2
    Re: tamron 100/400mm

    70D MII ?????
    is het nu een 70D of een 7D II?

    Ik snap de keuze niet van 100-400mm.. dat bereik heb je toch al, of lees ik nu totaal verkeerd..... maar als je dan toch perse 100-400mm wilt dan de sigma 100-400mm C boven de tamron.

    wat wil je eigenlijk allemaal kunnen vastleggen met het nieuwe objectief?

    Comment


    • #3
      Re: tamron 100/400mm

      Beste
      het is inderdaad de 7D II
      zoek alleen een objectiev dat meer mogelijkheden bied zodanig dat ik minder moet wisselen van...als ik naar evenementen ga dat ik het meest kan fotograferen met één lens,de 150/600mm heeft zijn gewicht niet zo mee om dit te doen.de 18/135mm heft dan weer wat weinig zoom(voor de rest puike lens daar niks van)zoals bijvoorbeeld de 70/200mm maar deze word dan weer bijna onbetaalbaar????
      mvg Ysvogel

      Comment


      • #4
        Re: tamron 100/400mm

        Evenementen? Groot begrip klein omschreven... - waar moet ik dan aan denken en welke omstandigheden kom je daar dan tegen(?) -.

        misschien een 2de h-tje met f/2.8 of f/4 over het gehele bereik, alleen weet ik dan niet welke alternatieven daar zijn als je toch > 300mm wilt hebben

        Comment


        • #5
          Re: tamron 100/400mm

          Oorspronkelijk geplaatst door ysvogel Bekijk bericht
          de 18/135mm heft dan weer wat weinig zoom
          Deze lens heeft de meeste zoom van de genoemde lenzen.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: tamron 100/400mm

            Oorspronkelijk geplaatst door ysvogel Bekijk bericht
            Beste forum leden
            via deze een vraagje??? ben op zoek naar een all round lens voor op mijn 70D MII
            Een allround lens die je nog niet bezit, dan moet kun je
            Tamron 18-400mm F3.5-6.3 Di II VC HLD Canon of andere in deze range nemen.

            Als ik je lijst van lenzen bekijk, zit je van 17mm tot 600 (een klein stukje mis jel) en dan mis ik enkel nog een groothoek,

            Jij wil eigenlijk een 17 - 600 2.8 over heel het bereik ;-)

            Misschien eerder gaan naar een Nikon Coolpix P1000.





            --
            mlap.
            T.T.

            Comment

            Working...
            X