Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sp 70-200mm f/2.8 di vc usd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sp 70-200mm f/2.8 di vc usd

    Hallo

    Ik zie juist op de eerste bladzijde van het boekje zoom deze lens staan van tamrom: sp 70-200mm f/2.8 di vc usd
    Geeft daar iemand een idee of ervaring mee?
    En wat zou de prijs daarvan kunnen zijn?

    Grts S.

  • #2
    Re: Sp 70-200mm f/2.8 di vc usd

    De prijs vind je toch gewoon op de sites ?
    Op zoek naar een koopje? Dan ben je hier aan het juiste adres! In onze outlet kan je terecht voor toonzaalmodellen, retourkansjes amp; eindereeksmodellen, allemaal met hoge kortingen! Meer informatie over de staat van elk artikel vind je op de ...




    Reviews zijn er al genoeg te vinden. Je moet er maar eens op google'n
    Nikon shooter - Samyang fan

    Comment


    • #3
      Re: Sp 70-200mm f/2.8 di vc usd

      ervaring, nee

      wel serieus geïnteresseerd om ze eens te testen en te kunnen vergelijken met de canon-lens

      wat voor mij al wel doorweegt om te kiezen voor de tamron is vooral de bouw en nee, dan heb ik het niet puur over de bouwkwaliteit van de lens maar de plaatsing van de zoomring(!)
      die zit bij de canon naar mijn mening nogal onhandig
      je kan zelfs de statiefring niet laten zitten als je ze wilt gebruiken zonder statief
      ook de houding van de handen i.c.m. met de lengte van de lens, is geen surplus voor de stabiliteit.

      daarom lijkt de tamron mij interessanter op dat vlak omdat je een betere stabiliteit krijgt omdat je de zoomring op het einde van de lens hebt, dit zal dus helpen in het feit dat ze foto's hebben vrijgegeven gemaakt op 2.8 & 1/60ste, dat riskeer ik mij toch niet met de canon; 1/100ste maximaal
      Website: http://www.svisimaging.be

      Comment

      Working...
      X