Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Alpha gebruikers.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony Alpha gebruikers.

    Heeft er iemand een idee of Sony voor de Alpha gebruikers nog iets gaat uitbrengen met meer mm dan de Sony 70-400mm F4-5.6 G SSM dat betaalbaar is.Ik vind het zo verschrikkelijk jammer dat de Sony 200-600mm 5.6-6.3 FE G OSS niet beschikbaar is voor de Alpha gebruikers.

    Alain,

  • #2
    Re: Sony Alpha gebruikers.

    Volgens mij heeft Sony al zijn pijlen gericht op de E-mount. De laatste A-mount camera's dateren van 2016 (a99m2 en a68), sindsdien is het enkel E-mount. Dus niet op hopen dat er nog nieuw A-mount glas op de markt zal komen.
    Je kan rondkijken op de 2e hands markt.
    Sony α7ii
    5OOpx

    Comment


    • #3
      Re: Sony Alpha gebruikers.

      Ik gebruik nu een a77II in combinatie met een Sony 70-400mm F4-5.6 G SSM,maar daar eindigde het dan mee.Geen werkende extender en geen adapters voor op mijn Alpha 🙄

      Comment


      • #4
        Re: Sony Alpha gebruikers.

        Ik heb in de 12 jaar dat ik fotografeer nog maar 1x een nieuwe lens gekocht. Al de rest is 2e hands, en tot op heden nog geen slechte ervaringen mee gehad. Het blijft steeds een gok, zeker als je online aankoopt maar misschien heb ik tot nu toe steeds geluk gehad.
        Sony α7ii
        5OOpx

        Comment


        • #5
          Re: Sony Alpha gebruikers.

          Oorspronkelijk geplaatst door Alain. Bekijk bericht
          Ik gebruik nu een a77II in combinatie met een Sony 70-400mm F4-5.6 G SSM,maar daar eindigde het dan mee.Geen werkende extender en geen adapters voor op mijn Alpha ��
          Je kan tegenwoordig een toplens zoals de Minolta 400/4.5 G vinden voor rond de €1000. Daarop past een 1.4 of 2x TC en de kwaliteit wordt er nauwelijks minder door.
          Of een 300/4 G, of 300/2.8 G, beide ook perfect bruikbaar met de twee TC's.
          Je kan ook naar bv. een Sigma 50-500 kijken, maar de kwaliteit daarvan is beduidend minder dan van de teleprimes hierboven.

          Ik zou daarnaar kijken, ofwel switch naar E-mount. Ik heb sinds kort de 200-600G erbij. Toplens, zeker voor wat die slechts kost.
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

          Comment

          Working...
          X