Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma AF 18-200 mm F/3.5-6.3 II DC OS HSM for Nikon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma AF 18-200 mm F/3.5-6.3 II DC OS HSM for Nikon

    Dag allemaal,

    ik ben op zoek naar een goede all-round lens voor mijn Nikon, eentje die mee op reis kan, waarmee ik veel kan doen en zodat ik niet heel de tijd van lens moet veranderen. Ik heb deze gevonden Sigma AF 18-200 mm F/3.5-6.3 II DC OS HSM, iemand hier ervaring mee?

    grtz
    Kevin

  • #2
    Re: Sigma AF 18-200 mm F/3.5-6.3 II DC OS HSM for Nikon

    Het is een leuk - kit - objectiefje en daar blijft het ook bij, weggegooid geld in mijn ogen, maar wat zijn jouw verwachtingen? En uiteraard, wat heb je nog meer aan objectie(f)-ven.... in de tas.

    Persoonlijk zal ik toch kiezen voor 2 objectieven: 24-70 en 70-200

    Comment


    • #3
      Re: Sigma AF 18-200 mm F/3.5-6.3 II DC OS HSM for Nikon

      Momenteel heb ik enkel het standaardobjectief AF-S Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G; maar zit nu een beetje vast, ik vertrek aanstonds op reis en zou een objectief willen met meer bereik, maar heb een budget gesteld van 300euro... Zou een objectief 55-270 of 55-300 een betere oplossing zijn, enige probleem gaat dan natuurlijk het wisselen worden he, ik ga naar een jungle-omgeving (vocht ed)

      Comment


      • #4
        Re: Sigma AF 18-200 mm F/3.5-6.3 II DC OS HSM for Nikon

        Ik heb deze lens een half jaar geleden aangeschaft voor mijn Canon 550d en ik heb het mij nog geen seconde beklaagd...prima om mee te nemen op reis, want het laatste wat je daar wil gaan doen is continue van lens verwisselen...ik zou zeggen, prima lens voor een prima prijs...

        Groeten,
        Dannieken
        Canon 1DX mk II - Canon 5D mk II Canon 7D Mk II - Canon L 24-70 f2.8 - Canon L 70-200 f2.8

        Comment


        • #5
          Re: Sigma AF 18-200 mm F/3.5-6.3 II DC OS HSM for Nikon

          Heb zelf een Tamron 18-270. Het is wat het is, een allaround lens. Je geeft in principe wat kwaliteit op voor gemak, maar voor de meeste vakantiekiekjes is het eigenlijk ruim voldoende! Ik ben er alleszins heel tevreden van. Meeste foto's worden momenteel wel genomen met een sigma 17-50mm 2.8 of canon 50mm 1.8.

          Comment

          Working...
          X