Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reparatie - Canon 24-70 F2.8 II - 5 jaar oud.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reparatie - Canon 24-70 F2.8 II - 5 jaar oud.

    Beste,

    Ik heb een Canon 24-70 F2.8-markering ii, ik ontvang de ERR 1 op Canon 5D merk iv, "Communications between the camera and lens is faulty. Clean the contact." ik probeer de contacten om schoon te maken, niets, ik probeer de lens op een ander body (Canon 5D mark iii) dezelfde fout.

    Raad je een service aan voor reparatie ? Ben je aan het adviseren om terug te gaan naar de Camera Express ? of ik vind één service in het Nederlands, Bergen op Zoom, "Tech Repair", wat adviseert u ? hoeveel gaat de reparatie kosten ?

    Dank u wel !
    Mvg,
    Marius

  • #2
    Re: Reparatie - Canon 24-70 F2.8 II - 5 jaar oud.

    Ik geloof dat ze eerst een offerte maken hoeveel de reparatiekosten zullen zijn. Deze offerte moet je alleszins betalen als je de lens niet laat repareren. Indien je ze laat repareren worden de offertekosten gratis.
    Neem me niet kwalijk als ik me vergis. Anderen zullen dit beter weten. Ik heb er zelf geen ervaring mee.

    Comment


    • #3
      Re: Reparatie - Canon 24-70 F2.8 II - 5 jaar oud.

      Kijk eens bij Rofa in Den Haag.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Reparatie - Canon 24-70 F2.8 II - 5 jaar oud.

        Kort door de bocht denk ik wel dat het te verantwoorden is om die lens te laten herstellen. Wat het gaat kosten is een groot vraagteken natuurlijk want niemand weet nu wat er scheelt.
        Bestek laten maken. Meestal vervalt de bestekkost als je de reparatie laat uitvoeren. Laat er ons even van uit gaan dat alle electronica vervangen moet worden. Ik schat 500 euro kost. Is de moeite toch denk ik. Maar het zit er in dat de kosten ook lager uitvallen.

        Comment


        • #5
          Re: Reparatie - Canon 24-70 F2.8 II - 5 jaar oud.

          Oorspronkelijk geplaatst door m25 Bekijk bericht
          Beste,

          Ik heb een Canon 24-70 F2.8-markering ii, ik ontvang de ERR 1 op Canon 5D merk iv, "Communications between the camera and lens is faulty. Clean the contact." ik probeer de contacten om schoon te maken, niets, ik probeer de lens op een ander body (Canon 5D mark iii) dezelfde fout.

          Raad je een service aan voor reparatie ? Ben je aan het adviseren om terug te gaan naar de Camera Express ? of ik vind één service in het Nederlands, Bergen op Zoom, "Tech Repair", wat adviseert u ? hoeveel gaat de reparatie kosten ?

          Dank u wel !
          Mvg,
          Marius
          Hoe heb je de contacten proberen schoonmaken ?

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment

          Working...
          X