Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

raad nodig bij keuze lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • raad nodig bij keuze lens

    Ik heb voor op mijn D70 de kitlens 18-70, sigma 24-60 2.8, nikon 75-300 samen met een sb600 ter beschikking. Ik heb in het verleden nog wel een paar ander primes en wat oudere lenzen gehad.Nu heb ik een budget van rond de 500 euro om te investeren maar ik weet niet goed wat?
    Ik wou eigenlijk de 18-70 en de 75-300 weg doen en me een 18-200 vr gaan halen. Maar omdat ik nu avondschool fotograaf (3jaar avond)ga doen ben ik me af aan het vragen of dit wel de juiste keuze is. ik was ervan overtuigd omdat ik veel met de moto ga fotograferen de 18-200 de lens was voor mij maar ik weet het niet meer.
    Nu weet ik wel dat er een paar mensen me de 18 -55 2.8 gaan aanraden maar dat is voor mij niet haalbaar op het moment. Er is mss iemand die hetzelfde aan de hand gehad heeft en graag zou ik willen weten of die personnen tevreden waren met hun keuze.
    Pain is temporary; victory is forever!

  • #2
    Re: raad nodig bij keuze lens

    Nog even het geld in je zak houden, de cursus gaan volgen en gaande weg ontdekken waar je behoefte aan hebt en dan pas kopen.... niet gaan kopen omdat je geld hebt maar beter kopen naar behoefte.... wellicht dat je na een paar maanden cursus tot de conclusie komt dat je veel l iever iets anders zou hebben....

    Ed
    ---------------- Ik doe niet meer mee

    Comment

    Working...
    X