Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probleem met canon lens 70-300 IS USM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • probleem met canon lens 70-300 IS USM

    heeft er iemand last of gehad van volgend probleem?

    Vertical Orientation Images in TELE Side
    We recently informed you of a phenomenon in which some images captured by the EF 70-300 f/4-5.6 IS USM lens appear in insufficient resolution. This phenomenon may be seen at the edge of the frame at the 300mm setting when the camera is held vertically.



    juist zo ene gekocht bij konijneberg en natuurlijk met een xx1xxxxx in de serial
    Last edited by fiets; 28 oktober 2006, 17:46. Reden: text
    een Nikon D7000, glas, een Ixus 860 IS

  • #2
    Re: probleem met canon lens 70-300 IS USM

    Oorspronkelijk geplaatst door fiets Bekijk bericht
    heeft er iemand last of gehad van volgend probleem?

    Vertical Orientation Images in TELE Side
    We recently informed you of a phenomenon in which some images captured by the EF 70-300 f/4-5.6 IS USM lens appear in insufficient resolution. This phenomenon may be seen at the edge of the frame at the 300mm setting when the camera is held vertically.



    juist zo ene gekocht bij konijneberg en natuurlijk met een xx1xxxxx in de serial
    Kijk dan effe op de doos, is er naast de streepjescode een klein rond blauw stickertje geplakt dan is deze lens al door Canon gecorrigeerd voordat hij weer terug in de "handel" kwam.
    Zelf heb ik er ook een gekocht toen de lenzen na een leveringsstop (ivm de bekende problemen) werden uitgeleverd, na een telefoontje met Canon Nederland kreeg ik dus bovenstaand verhaal van dat stickertje te horen.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: probleem met canon lens 70-300 IS USM

      ja het gaat over deze lens maar van het probleem heb ik geen last ondervonden.
      een Nikon D7000, glas, een Ixus 860 IS

      Comment


      • #4
        Re: probleem met canon lens 70-300 IS USM

        Als je die nu nieuw koopt, dan zou die normaalgezien wel aangepast moeten zijn.

        Je hebt geen problemen ondervonden, dan is die lens waarschijnlijk al aangepast voor ze die naar de winkel hebben gestuurd.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment

        Working...
        X