Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op welk objectief blijf je maar eindeloos wachten bij "aangeboden" ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op welk objectief blijf je maar eindeloos wachten bij "aangeboden" ?

    Wie blijft maar eindeloos wachten achter welk mooi objectief die maar niet te koop komt bij de rubriek "aangeboden" (of objectief is steeds net voor uw neus verkocht) ?
    PS: wel voor SERIEUZE bieders, want wie dumpprijzen voor toplenzen biedt gaat natuurlijk zelfs nooit geen tweedehands vinden
    Misschien kunnen er mensen u helpen die dit topic lezen
    Last edited by 2010; 17 februari 2010, 18:02.

  • #2
    Re: Op welk objectief blijf je maar eindeloos wachten bij "aangeboden" ?

    Een Nikon 180mm f2.8 AF-D voor 250 euro of minder

    Comment


    • #3
      Re: Op welk objectief blijf je maar eindeloos wachten bij "aangeboden" ?

      Geen enkel.
      Als hier niet snel opduikt wat ik zoek, zijn er nog altijd andere interessante sites .
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment


      • #4
        Re: Op welk objectief blijf je maar eindeloos wachten bij "aangeboden" ?

        zoals? Fotobeurs, Tweedehands, Kapazaa, ... ? specifieer gerust nog wat specifieke fotografische websites nu u toch reageerde, want niet iedereen kent dit die pas een dslr kocht.

        Comment


        • #5
          Re: Op welk objectief blijf je maar eindeloos wachten bij "aangeboden" ?

          Op ebay wordt ik in de laatste seconden altijd overboden .
          Hier bij aangeboden staat weinig Sony/Minolta-materiaal, meestal heb ik op marktplaats.nl meer geluk .
          about.me/stijnv

          Comment


          • #6
            Re: Op welk objectief blijf je maar eindeloos wachten bij "aangeboden" ?

            conon 15- 85 wil eerlijke prijs betalen maar vindt geen :s

            als iemand een heeft let me know

            grtz
            canon eos 450D + 18- 55mm IS

            Comment


            • #7
              Re: Op welk objectief blijf je maar eindeloos wachten bij "aangeboden" ?

              een nikon 85mm f:1.4 met VR
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment


              • #8
                Re: Op welk objectief blijf je maar eindeloos wachten bij "aangeboden" ?

                Ik heb hier maanden ziitten wachten op een 100-400. Uiteindelijk maar nieuw gekocht. En nu enkele maanden na mijn reis zie ik hem hier paseren voor 700 euro

                mir
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Op welk objectief blijf je maar eindeloos wachten bij "aangeboden" ?

                  70-200 2.8 VR voor een normale prijs, maar na een 1/2 jaar er geen gezien te hebben, maar een nieuwe gekocht en toen binnnen 2 weken........
                  Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Op welk objectief blijf je maar eindeloos wachten bij "aangeboden" ?



                    Op deze w8 ik!!!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Op welk objectief blijf je maar eindeloos wachten bij "aangeboden" ?

                      Een Canon 85mm f 1,8 .

                      Comment


                      • #12
                        Re: Op welk objectief blijf je maar eindeloos wachten bij "aangeboden" ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                        Ik heb hier maanden ziitten wachten op een 100-400. Uiteindelijk maar nieuw gekocht. En nu enkele maanden na mijn reis zie ik hem hier paseren voor 700 euro

                        mir
                        na een 15 tal minuten was deze al gereserveerd hoor, ik was al te laat.
                        enorm lang zitten wachten op de 10-22 en wat stond er gisteren bij te koop, jawel
                        450d met glas van 10 tot 250mm en een flits

                        Comment


                        • #13
                          Re: Op welk objectief blijf je maar eindeloos wachten bij "aangeboden" ?

                          Ik heb lang gewacht op een tweedehands Canon 135mm f2 L en een 85mm f1,8.
                          Maar ondertussen heb ik die allebei al gevonden via "aangeboden".
                          Voor sommige lenzen moet je wel heel snel reageren.
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Op welk objectief blijf je maar eindeloos wachten bij "aangeboden" ?

                            Zeiss Distagon 21mm 2.8 en macro 100mm f2 met zware gebruiksporen, evt zelfs wat op het glas voor een prijs die ik ervoor wil/kan geven
                            Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Op welk objectief blijf je maar eindeloos wachten bij "aangeboden" ?

                              Heb lange tijd uitgekeken naar een Sigma 15-30 en die kwam maar niet.
                              Heb uiteindelijk een Tokina 12-24 gekocht nieuw en s'anderendaags stond er wel een Tokina 12-24 tweede hands te koop zeker.
                              Nu ga ik proberen enkele van mijn M42 objectieven te verkopen.
                              Als die de deur uit zijn ga ik dan uitkijken naar een hedendaags macro objectief, tweede hands uiteraard.

                              Grtz, RF
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment

                              Working...
                              X