Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog steeds geen 24-70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nog steeds geen 24-70

    Vermits ik al mijn 'minderwaardig' glas verkocht heb en vanaf nu ga voor kwaliteitslenzen zijnde de Nikkors 14-24, 24-70, 70-200 AF-S, 2.8, bestelde ik 2 maand geleden reeds de 24-70 bij Roto Rembrandt.
    Nu lees ik hier op het forum dat er blijkbaar mensen zijn die deze lens reeds in hun bezit hebben. Volgens mijn verkoper zijn deze lenzen nog steeds niet te verkrijgen. Kan er iemand mij vertellen of hij/zij ze reeds in bezit heeft en waar ze is aangekocht, waarvoor dank.

    Enkel een body en wat toebehoren, niks lens....
    Nikon D600

  • #2
    Re: nog steeds geen 24-70

    Oorspronkelijk geplaatst door carlito Bekijk bericht
    Vermits ik al mijn 'minderwaardig' glas verkocht heb en vanaf nu ga voor kwaliteitslenzen zijnde de Nikkors 14-24, 24-70, 70-200 AF-S, 2.8, bestelde ik 2 maand geleden reeds de 24-70 bij Roto Rembrandt.
    Nu lees ik hier op het forum dat er blijkbaar mensen zijn die deze lens reeds in hun bezit hebben. Volgens mijn verkoper zijn deze lenzen nog steeds niet te verkrijgen. Kan er iemand mij vertellen of hij/zij ze reeds in bezit heeft en waar ze is aangekocht, waarvoor dank.

    Enkel een body en wat toebehoren, niks lens....
    Bij Art-Craft in Mariakerke bij Gent stond de 24-70 gewoon te koop in de winkel, evenals de 14-24, metteen heb ik deze beide gekocht.

    Comment


    • #3
      Re: nog steeds geen 24-70

      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Bij Art-Craft in Mariakerke bij Gent stond de 24-70 gewoon te koop in de winkel, evenals de 14-24, metteen heb ik deze beide gekocht.

      En hoe bevalt de 14-24 Geert ?
      Sta te popelen om deze ook aan te schaffen.
      Kan je mij de prijs van bij Art&Craft Media eens doormailen aub ?

      Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: nog steeds geen 24-70

        The lenses are coming in slowly, they sure are available though. My 24-70 was ordered at art & craft and 2 weeks later it was there, along with some others and the 14-24mm
        Deliveries aren't predictable though, just like the D3's.. We're still waiting for the 2nd body to arrive.

        Comment


        • #5
          Re: nog steeds geen 24-70

          14-24 Bij FOTOGUY in BRUSSEL in VOORRAAD.

          Comment


          • #6
            Re: nog steeds geen 24-70

            Op voorraad bij Kamera Express in Nederland.
            Online te bestellen http://www.kamera-express.nl/index.p...&product=22266

            Comment


            • #7
              Re: nog steeds geen 24-70

              Oorspronkelijk geplaatst door NataliaNL Bekijk bericht
              Op voorraad bij Kamera Express in Nederland.
              Online te bestellen http://www.kamera-express.nl/index.p...&product=22266
              Leuk je weer hier te zien

              Groetjes NoName
              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
              www.langenacker.nl

              Comment


              • #8
                Re: nog steeds geen 24-70

                Dank je wel NoName

                Eh... de lens is ook op voorraad bij http://www.japancamera.nl .
                Ze hadden er 2, nu nog 1

                Voorbeeldje: verscherping in camera uit, alleen omgezet van NEF naar jpg, hoogste kwaliteit. Click
                Last edited by NataliaNL; 3 januari 2008, 00:04.

                Comment

                Working...
                X