Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon AF-S 14-24mm f/2.8G ED.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon AF-S 14-24mm f/2.8G ED.

    Besten

    Kan ik met deze lens ook renners van zeer dichtbij fotograferen: Nikon AF-S 14-24mm f/2.8G ED. bijvoorbeeld in een bocht of dergelijken?

  • #2
    Re: Nikon AF-S 14-24mm f/2.8G ED.

    Comment


    • #3
      Re: Nikon AF-S 14-24mm f/2.8G ED.

      FX of DX ? Want dat geeft toch wel een groot verschil.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon AF-S 14-24mm f/2.8G ED.

        Kan je allemaal simuleren in link #2 crop FF en dan je brandpunt kiezen.



        Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

        Comment


        • #5
          Re: Nikon AF-S 14-24mm f/2.8G ED.

          Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
          FX of DX ? Want dat geeft toch wel een groot verschil.

          Zelfs in DX hé, in DX heb je bij de 14-24 in groothoekstand 14mm dezelfde beeldhoek als 21mm in FF. Toch voldoende om van heel dichtbij renners te fotograferen.

          Walter
          D850

          Comment


          • #6
            Re: Nikon AF-S 14-24mm f/2.8G ED.

            je gaat toch wel heel dichtbij moeten staan of ze staan er in héél klein op... en dan wordt de verbuiging een probleem ook al is die heel goed bij die lens, ze blijft bestaan
            www.aeri-photography.be

            Comment


            • #7
              Re: Nikon AF-S 14-24mm f/2.8G ED.

              Oorspronkelijk geplaatst door magic007 Bekijk bericht
              Besten

              Kan ik met deze lens ook renners van zeer dichtbij fotograferen: Nikon AF-S 14-24mm f/2.8G ED. bijvoorbeeld in een bocht of dergelijken?
              In een bocht fotograferen. Sterke uitdrukking maar verklaar u nader?

              Comment


              • #8
                Re: Nikon AF-S 14-24mm f/2.8G ED.

                Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
                In een bocht fotograferen. Sterke uitdrukking maar verklaar u nader?
                Ik dacht eerst dat je een Nederlander was omdat je de uitdrukking van in een bocht fotograferen niet begreep .
                Hij wil natuurlijk niet in een bocht fotograferen maar langs de kant van de weg aan een bocht fotograferen.

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon AF-S 14-24mm f/2.8G ED.

                  Hou er maar rekening mee dat de renner(s) in kwestie dichter bij jou zijn dan je zou denken. Tenzij je graag in het nieuws komt als oorzaak van een valpartij ! Misschien is LV dan een betere keuze ? Maar dat zeg ik niet uit ervaring hoor. Heb wel die lens, maar nog niet gebruikt bij wielerwedstrijden. Maar als ik bv. binnen wat foto's wil maken van de kleinkinderen die af en aan lopen, heb ik altijd een verkeerd idee van de afstand waarop ze zich bevinden. Ik denk altijd dat ze nog verder zijn dan in werkelijkheid het geval is.

                  Comment

                  Working...
                  X