Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 300mm f2.8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon 300mm f2.8

    Nikkor ED AF-S 300mm f/2.8 D IF Voor het fotograferen van avondwedstrijden voetbal. Is deze lens nog het aankopen waard in 2019. Mijn camera.nikon D4s en een Nikon D500

  • #2
    Re: Nikon 300mm f2.8

    IK heb die VRII gehad. verkocht omdat ik deze te weinig gebruikte. Nikon Brengt nu binnenkort een 120-300 mm F2.8E full-frame telezoomlens uit en ik zou toch even afwachten wat die in prijs zal zijn. Probleem is dat normaal de lenzen met Z vatting in de toekomst dominerend zal zijn bij Nikon. Nieuw zou ik een 300 mm F2.8 AFS VRII niet meer kopen. tweedehands is te overwegen.
    2 x Nikon Z6 met wat glas
    www.janvanginkel.be

    Comment


    • #3
      Re: Nikon 300mm f2.8

      Oorspronkelijk geplaatst door Nimbus Bekijk bericht
      Probleem is dat normaal de lenzen met Z vatting in de toekomst dominerend zal zijn bij Nikon.

      Wat is uw bron?

      Die 300mm f2,8 AF-S Is een super lens en is de ideale lens voor uw doeleinden.
      Ik zou wel kijken naar de 2de versie die was wat lichter, stiller en sneller.
      Ik heb deze al enkele jaren en dat is de laatste lens die ik verkoop


      Johan

      Comment


      • #4
        Re: Nikon 300mm f2.8

        Technisch gezien hebben systeemcamera's dslr's ingehaald; de spiegel is niet langer een pluspunt, maar zit in de weg. Welke voor- en nadelen zijn er?

        NEW FroPack 1 Lightroom Presets https://froknowsphoto.com/presets/ (40% off)What do I mean when I say DSLRs are Dead?Let me get ahead of the comments. I men...
        Last edited by Nimbus; 4 oktober 2019, 13:23.
        2 x Nikon Z6 met wat glas
        www.janvanginkel.be

        Comment


        • #5
          Re: Nikon 300mm f2.8

          je kan beter even hier kijken:

          Wondering about the Nikon Z lens roadmap? In this article, we detail everything we know about the upcoming lenses for the Z mount.


          de komende jaren staan er nog helemaal geen tele's gepland voor de Z-mount.
          Dus al sje nu behoefte hebt aan een snelle tele, lijkt me die 300 mm helemaal niet verkeerd.
          Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
          Our English website: www.kaichitravel.com
          Breng eens een bezoekje aan Siberie!

          Comment


          • #6
            Re: Nikon 300mm f2.8

            Lijken mij uiterst betrouwbare bronnen, bijna net zo betrouwbaar als het nieuws van Trump.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment


            • #7
              Re: Nikon 300mm f2.8

              Je leest ook wat je wil lezen op het internet hé.
              Als je zelf eens test in het veld.
              Een model volgen op de set zal zeker lukken en dan heeft het zelfs voordelen.
              Maar zet er maar eens 850mm op en fotografeer een vogel in de vlucht.
              Op de stand van Nikon vorige maand vertelde ze toch wel andere dingen over de autofocus .

              Het zal er misschien wel komen maar het is toch nog wel te vroeg.

              Johan

              Comment


              • #8
                Re: Nikon 300mm f2.8

                Ik heb ook die Nikkor ED AF-S 300mm f/2.8 D IF gehad. Superscherp objectief maar verliest wel wat contrast bij tegenlicht. Ik heb nu de VR1 en ben hier zeer tevreden van zowel op DSLR als mirrorless
                Last edited by frank207be; 5 oktober 2019, 19:57.

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon 300mm f2.8

                  Bedankt voor de reacties, ik ga wachten op de 120-300mm.

                  Comment

                  Working...
                  X