Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Standaard Nieuwe Viltrox lenzen voor Fuji

Ik zit al paar weken te twijfelen tussen de Fuji 35mm f1.4 en f2, ik denk m'n keuze gemaakt te hebben en dan lees ik onderstaand artikel

https://www.fujirumors.com/fujifilm-...cs-and-images/

Aangezien ik niks dan lovende reacties lees over de 85mm denk ik m'n aankoop nog even uit te stellen tot deze uitgekomen zijn.

Wat denken jullie van die nieuwe aankondigen?
    Laatst gewijzigd door Nick-; 1 september 2019 om 14:30
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

Standaard Re: Nieuwe Viltrox lenzen voor Fuji

Wel, de Viltrox lenzen zijn inderdaad goed. Maar toch nog niet zo goed als het 'echte' Fuji glas. De 90mm is een prijzig beestje (maar top), dus daar kan ik wel begrijpen dat Viltrox te overwegen is. De 35 1.4 is redelijk prijselijk, ik zou het persoonlijk bij de Fuji houden. Zelf heb ik dat ook gedaan, de 35 1.4 is een toplens.
    Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

Standaard Re: Nieuwe Viltrox lenzen voor Fuji

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ODB Bekijk bericht
    Wel, de Viltrox lenzen zijn inderdaad goed. Maar toch nog niet zo goed als het 'echte' Fuji glas. De 90mm is een prijzig beestje (maar top), dus daar kan ik wel begrijpen dat Viltrox te overwegen is. De 35 1.4 is redelijk prijselijk, ik zou het persoonlijk bij de Fuji houden. Zelf heb ik dat ook gedaan, de 35 1.4 is een toplens.
    De 35mm's van Fuji zijn inderdaad top, maar ik ga nog even wachten omdat ik hem niet direct nodig heb. Liever safe than sorry.

En aangezien Fuji zo veel cashbacks doet is wachten niet zo slecht
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 0
    Laatste bericht: 7 januari 2014, 18:01
  2. Lenzen voor Nikon en Fuji
    Door Cyberslip in forum Aangeboden
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 24 december 2008, 15:45
  3. lenzen voor fuji
    Door Ramtris in forum Camera's
    Reacties: 25
    Laatste bericht: 5 augustus 2003, 20:31