Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Nikkor Z 105mm micro F2.8 komt er aan.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Nikkor Z 105mm micro F2.8 komt er aan.

    Ferme kolos qua afmetingen.


  • #2
    Re: Nieuwe Nikkor Z 105mm micro F2.8 komt er aan.

    Qua gewicht en omvang behoorlijk in lijn met o.a. de Sony en ook de F lens, maar vergeleken met oudere ontwerpen zoals de Nikon AFD versie wat forser maar niet zwaarder. Dus om het kolos te noemen vind ik wat overdreven.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe Nikkor Z 105mm micro F2.8 komt er aan.

      Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
      Qua gewicht en omvang behoorlijk in lijn met o.a. de Sony en ook de F lens, maar vergeleken met oudere ontwerpen zoals de Nikon AFD versie wat forser maar niet zwaarder. Dus om het kolos te noemen vind ik wat overdreven.
      Ik heb er wel duidelijk bij gezet "qua afmetingen" hé Spanjaart.
      Als deze in de lijn ligt van de kwaliteit welke we reeds kennen van het huidige prime Z glas valt het ook zeer goed mee
      op vlak van prijs, en hier kan ook het display in het objectief (meer dan bij andere) zijn diensten bewijzen vind ik.

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe Nikkor Z 105mm micro F2.8 komt er aan.

        Aan passing:niet in het juiste forum
        Last edited by Binnenuit; 6 juni 2021, 11:50.

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe Nikkor Z 105mm micro F2.8 komt er aan.

          #105mmMC28 #Nikon #EarlyLookWith just 2 weeks to test the 105mm MC f/2.8 VR S before I have to send it back we will start with an unboxing, some video and st...

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe Nikkor Z 105mm micro F2.8 komt er aan.

            Zijn er intussen al gebruikers van dit objectief? Ik ben ook ten zeerste geïnteresseerd in deze Z MC 105mm f/2.8 VR S maar wil nog even wachten tot de initiële rush wat voorbij is en je van korting kan genieten in één of andere Nikon actie.

            Comment

            Working...
            X