Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro lens kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Macro lens kopen

    Hallo,


    verkoopt er iemand (of ken je iemand) een macro lens die geschikt is voor mijn camera:
    Canon eos 600d.
    Ik ben op zoek naar een goede 2dehands lens tegen een goede prijs.



    Alvast bedankt,
    TianaG
    The day you stop learning is the day you die

  • #2
    Re: Macro lens kopen

    Misschien helpt een bezoek aan de rubriek: te koop aangeboden.....
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Macro lens kopen

      en deze oproep in Gezocht
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: Macro lens kopen

        Comment


        • #5
          Re: Macro lens kopen

          TS,

          Een macro foto gemaakt met een 40 mm ziet er anders uit dan eentje gemaakt met 60 mm. En gebruik je 100 mm dan ziet het beeld er weer anders uit. Jij zal zelf eerst moeten bepalen welk beeld jou het meest aanspreekt. Gemaakt met 40 mm? Of vind je macro foto's gemaakt met 100 mm mooier? Of toch liever 150 mm?

          Pas als jij weet wat jou het meest aanspreekt kan je de vraag stellen wat een goed macro objectief is.
          Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

          Comment


          • #6
            Re: Macro lens kopen

            Deze topic dateert alweer van 2005 (), maar essentieel is er weinig veranderd. Je bepaalt eerst wat je onderwerp is en dan kies je voor een korte (goedkoper!) of wat langere (duurder!) lens. Rond de 100mm of langer zou ik toch wel aanraden, zeker als je ook kleine beestjes in het vizier wil nemen.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X