Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lensbaby

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lensbaby

    Heeft iemand al ervaring met het werken met objectieven van Lensbaby? Je kan er knappe effecten mee in je foto's krijgen (toch de foto's die ik heb gezien op internet).

    Is het objectief moeilijk te hanteren?
    Zijn er grote verschillen tussen Lensbaby Creative Control Freak en Lensbaby Creative Composer?
    Kunnen ze worden gebruikt op Canon 5D?
    Een Canon 350D met EF 28mm 1.8 UMS, EF 50mm 1.8 II en EF 16-35mm 2.8L II UMS in de kast en een Leica X1 voor dagelijks gebruik

  • #2
    Re: Lensbaby

    Ik heb al een tijdje een Lensbaby Creative Composer in mijn bezit. Leuk lensje voor speciale effecten.

    Wat het gebruik betreft:
    Volgens mij werken ze op iedere camera. Compatibiliteit is geen issue, gezien ze volledig manueel werken. Zowel scherpstellen als diafragmakeuze zijn manueel. (om van diafrgma te veranderen moet je een ander schijfje in je lens stoppen). Toch wel even wennen als je volautomatsich gewend bent. Het is dus ook geen lens om even snel een foto mee te maken; je moet er je tijd voor nemen.

    Het verschil tussen beide types zit vooral in de manier van scherpstellen. Dit gaat bij de Composer net iets gemakkelijker.
    It's not the camera that makes pictures beautiful, it's the eyes behind it...

    Comment


    • #3
      Re: Lensbaby

      Dank je wel!
      Een Canon 350D met EF 28mm 1.8 UMS, EF 50mm 1.8 II en EF 16-35mm 2.8L II UMS in de kast en een Leica X1 voor dagelijks gebruik

      Comment


      • #4
        Re: Lensbaby

        Oorspronkelijk geplaatst door jorismichielsen Bekijk bericht
        Dank je wel!
        eentje die ik een keertje gepost heb...gemaakt met de Lensbaby Composer.
        http://forum.belgiumdigital.com/f78/...in-294205.html
        It's not the camera that makes pictures beautiful, it's the eyes behind it...

        Comment


        • #5
          Re: Lensbaby

          Een kennis die haar Lensbaby al eens bovenhaalt voor close-ups :hier
          Rudy,

          Hier vind je meer Astrofotografie werk.

          Comment

          Working...
          X