Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lange wachttijd nikon Teleconverter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lange wachttijd nikon Teleconverter

    Ben al enige tijd aan het wachten op een Nikon AF-S teleconverter TC-14E III.
    Waarschijnlijk de Covid.
    Weet iemand of dit nog lang kan duren?
    Nikon Z6II, Nikon D500, Nikon 24-70mm f4, Nikon 14-30mm f4, Nikon 70-200mm f2,8s , Nikon sb700 flitser, Nikon macro 105mm 2.8 s, Nikon 500mm PF 5.6. LUMIX DMC-FZ2000.

  • #2
    Re: Lange wachttijd nikon Teleconverter

    Met de tegenwoordige tekorten aan chips blijkt alles een hele lange wachtduur te hebben
    Bij alle merken zijn er problemen blijkbaar, zo ken ik mensen die nog steeds zitten te wachten op een Canon RF lens en dit al gedurende een half jaar
    Hoe lang deze miserie nog zal duren kan niemand je zeggen, hopelijk voor iedereen niet te lang meer
    Het nadeel erbij is ook nog eens dat de prijzen worden opgevoerd van alle grondstoffen en onderdelen en dus ook de eindproducten voor de consument steeds maar duurder worden

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Lange wachttijd nikon Teleconverter

      Inderdaad, en als er iets binnenkomt is het maar 1 stuk of 2.
      Was daarom ook blij dat ik gelijk op de kar ben gesprongen voor de macro 105mm s lens welk ik kon verkrijgen in juni. Fotografen die er nu een willen kunnen wachten tot eind dit jaar.
      Door het probleem van de covid besteden mensen nu ook hun geld anders, tuin, binnenhuis en hobby ipv op vakantie te gaan.

      grtz

      stan
      Nikon Z6II, Nikon D500, Nikon 24-70mm f4, Nikon 14-30mm f4, Nikon 70-200mm f2,8s , Nikon sb700 flitser, Nikon macro 105mm 2.8 s, Nikon 500mm PF 5.6. LUMIX DMC-FZ2000.

      Comment

      Working...
      X