Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koninklijke publiciteit voor de 80-400

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koninklijke publiciteit voor de 80-400

    Nikon kon zich geen betere reclame veroorloven in België.

    Koning Albert krijgt de 80-400 van Di Rupo. Die foto is dan toch wel een fikse korting voor de staat waard denk ik. . En zo doen we er allemaal een goede zaak aan.

    Bij mij staat hij ook al lang op mijn verlanglijstje.

    Boodschap voor de gelukkige: kom af en toe eens kijken op BD en waarom niet, doe eens mee aan een sd.
    Altijd welkom

    Peter

  • #2
    Re: Koninklijke publiciteit voor de 80-400

    Linkje voor diegenen die het niet zagen: http://www.nieuwsblad.be/article/det...30715_00659444

    Comment


    • #3
      Re: Koninklijke publiciteit voor de 80-400

      ik dacht dat we moesten besparen.
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment


      • #4
        Re: Koninklijke publiciteit voor de 80-400

        Enkel dat jan met de pet moet besparen.

        grts
        je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
        www.korandoke.be

        Comment


        • #5
          Re: Koninklijke publiciteit voor de 80-400

          dacht dat hij met Canon schoot?
          Running is a way of living..

          Comment


          • #6
            Re: Koninklijke publiciteit voor de 80-400

            hij schoot inderdaad met kanon

            Comment


            • #7
              Re: Koninklijke publiciteit voor de 80-400

              Ik heb altijd al geweten dat de koning met Nikon schoot...
              En met "altijd" bedoel ik sinds de D200 denk ik

              Update:


              Nieuwe D300...dus ik leidde daar vroeger uit af dat hij wellicht met een D200 daarvoor schoot...
              Last edited by Portmixus; 16 juli 2013, 09:01.

              Comment


              • #8
                Re: Koninklijke publiciteit voor de 80-400

                Zou de VR van de nieuwe Nikon 80-400 zo goed zijn dat zelfs onze koning er scherpe foto's mee kan maken? Dat zou inderdaad wel héél goede reclame zijn
                D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
                Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
                Flickr - JAlbum

                Comment


                • #9
                  Re: Koninklijke publiciteit voor de 80-400

                  Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
                  Zou de VR van de nieuwe Nikon 80-400 zo goed zijn dat zelfs onze koning er scherpe foto's mee kan maken? Dat zou inderdaad wel héél goede reclame zijn
                  De VR zal in elk geval goed van pas komen. Maar als dat voldoende is.. ? Misschien beter toch een statiefje gebruiken en VR uitzetten.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Koninklijke publiciteit voor de 80-400

                    Hier lijkt hij toch een Canon te gebruiken...

                    Albert verliest 11,5 miljoen euro en zijn recht op een legervliegtuig en matrozen van de marine. Maar na twintig jaar koningschap kan hij zich nu wel samen met Paola en zonder schroom op zijn favoriete hobby’s storten: reizen, lekker tafelen en de natuur intrekken met zijn fotocamera. Er is leven na de troon.


                    Heeft ons strikske een foutje gemaakt ?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Koninklijke publiciteit voor de 80-400

                      Oorspronkelijk geplaatst door robert38 Bekijk bericht
                      hij schoot inderdaad met kanon
                      Oorspronkelijk geplaatst door Runnerken Bekijk bericht
                      dacht dat hij met Canon schoot?
                      Nee hoor, zeker weten van niet. (heb hem al zien lopen met een Nikon (D300 geloof ik).

                      Oorspronkelijk geplaatst door The Magical Taz Bekijk bericht
                      Hier lijkt hij toch een Canon te gebruiken...

                      Albert verliest 11,5 miljoen euro en zijn recht op een legervliegtuig en matrozen van de marine. Maar na twintig jaar koningschap kan hij zich nu wel samen met Paola en zonder schroom op zijn favoriete hobby’s storten: reizen, lekker tafelen en de natuur intrekken met zijn fotocamera. Er is leven na de troon.


                      Heeft ons strikske een foutje gemaakt ?
                      Dat is niet zijn apparaat...
                      Waarschijnlijk van de natuurfotograaf waarmee hij optrekt.


                      En waarom zou de koning geen goede foto's kunnen nemen? Hij heeft al zeker een goede leraar en topmateriaal.
                      De oprichter van myspace (of dat ander dat ik niet kan opkomen), heeft ook na het verkopen van zijn site (voor enkele miljoenen) zich verdiept in de fotografie. En zijn werk is werkelijk PRACHTIG! (fotografeerd met D800, D4, 14-24 en 28-300)
                      Last edited by playerofwar; 16 juli 2013, 11:11.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Koninklijke publiciteit voor de 80-400

                        Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                        En waarom zou de koning geen goede foto's kunnen nemen? Hij heeft al zeker een goede leraar en topmateriaal.
                        De oprichter van myspace (of dat ander dat ik niet kan opkomen), heeft ook na het verkopen van zijn site (voor enkele miljoenen) zich verdiept in de fotografie. En zijn werk is werkelijk PRACHTIG! (fotografeerd met D800, D4, 14-24 en 28-300)
                        Als die nog geen topmateriaal zou hebben ....
                        A propos : Yann Arthus-Bertand is ook een autodidact en hij is zeker niet de enige in zijn soort.

                        Ik blijf er bij : er is behoorlijk materiaal voor nodig (kan je kopen en hoeft geen fortuinen te kosten), een behoorlijke basiskennis (kan je leren), een goed oog (dat kan je binnen bepaalde grenzen ergens wat trainen), de nodige moeite (vroeg opstaan, lang wachten), de locatie kan natuurlijk ook veel doen (in Blankenberge zijn er geen gletsjers) maar iemand als Gilbert hier bewijst constant dat dit laatste niet écht nodig is om met topfoto's tevoorschijn te komen.
                        Neemt niet weg dat er mensen met genoeg geld voor goed materiaal (als je een bedrijf hebt met 200 man ben je niet àrm) terugkomen van British Columbia met een grote verzameling prulfoto's, ik heb het een tijd geleden nog moeten meemaken

                        Paul

                        Comment


                        • #13
                          Re: Koninklijke publiciteit voor de 80-400

                          En toch heeft hij met KANON geschoten in Kassel aan de Fulda bij de Jagers te paard in de zomer van 68

                          Comment


                          • #14
                            Re: Koninklijke publiciteit voor de 80-400

                            Oorspronkelijk geplaatst door robert38 Bekijk bericht
                            En toch heeft hij met KANON geschoten in Kassel aan de Fulda bij de Jagers te paard in de zomer van 68
                            Alleszins tegenwoordig blijkbaar met Nikon

                            Lees: http://www.flickr.com/photos/dominiq...ne/2571877825/
                            Last edited by Portmixus; 16 juli 2013, 12:35.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Koninklijke publiciteit voor de 80-400

                              In Kassel heb ik hem zien schieten met een KANON op het oefenterrein van de 2de jagers te paard

                              Comment

                              Working...
                              X