Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goede telelens voor nikon.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • goede telelens voor nikon.

    Ik heb een 70/300 afp , maar gisteren heeft blijkbaar men vr het begeven , zal ik moeten binnenbrengen ,.
    Maar ben ook eens aan het kijken voor een nieuwe.

    wat is een goede vervanging voor deze lens , is de sigma 100/400 of de 150/ 600 c goed , zou graag rond de 1000€ willen blijven


    wat is jullie ervaring ? gr Danny

  • #2
    Re: goede telelens voor nikon.

    In combinatie met welk toestel ? Voor welk type fotografie ?
    Mvg Philip

    Comment


    • #3
      Re: goede telelens voor nikon.

      D500 en soms ook z5 met adapter dan , vooral foto's in dierentuin of wandelingen , wil ook wel eens sport gaan doen ,maar dan heb je iets sneller nodig .

      Maar ik kon de 70/300 afp fullframe versie ergens terug bestellen , laten maken zou zeker 300€ gaan kosten doe ik niet meer dan

      gr

      Comment


      • #4
        Re: goede telelens voor nikon.

        De 70-300 FX heb ik zelf gehad en is zeker een goede lens voor z'n prijs en is nog gemakkelijk te vinden.
        Ik weet niet wat je budget is. Een tijdje terug heb ik de 70-200mm f/4 op de kop kunnen tikken voor "slechts" €1000 nieuw, maar ik denk dat dat een toevalstreffer was want die kost normaal gezien een pak meer.
        Als goedkoper alternatief voor Nikon lees ik ook goede recensies over de G2 generatie lenzen van Tamron. Tamron geeft ook 5 jaar garantie.
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: goede telelens voor nikon.

          Tweedehands Nikon 200-500 f/5.6 VR?

          Comment


          • #6
            Re: goede telelens voor nikon.

            Tweedehands Nikon 200-500 f/5.6 VR?
            Dit is een zeer goede lens, zeker prijs/kwaliteit, maar het is een zware joekel hoor. Heeft ook een ander bereik dan de 70-300 !

            Comment

            Working...
            X