Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cash back op Sony lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cash back op Sony lenzen

    heeft iemand ook problemen met het onlineformulier om geld terug te krijgenbij mij aanvaard het formulier mijn rekeningnummer niet
    Sony 70-400 G F4-5.6 Sigma 70-200(2.8), Sonny 18-70 (3.5-5.6), Sony 16-50/2.8 Sony A77/2 Sony A99/2
    https://www.flickr.com/photos/redgy1/albums

  • #2
    Re: cash back op Sony lenzen

    Kan het niet zijn dat je een iban nummer moet ingeven?
    R0b!n
    PORTFOLIO

    Comment


    • #3
      Re: cash back op Sony lenzen

      neen beide, gewoon Iban en Bic
      Sony 70-400 G F4-5.6 Sigma 70-200(2.8), Sonny 18-70 (3.5-5.6), Sony 16-50/2.8 Sony A77/2 Sony A99/2
      https://www.flickr.com/photos/redgy1/albums

      Comment


      • #4
        Re: cash back op Sony lenzen

        Soms moet je XXX achter je BIC code zetten.
        Sommige formulieren gaan er van uit dat een BIC code 11 digits is, terwijl de meeste Belgische banken BIC codes hebben van 8 digits, omdat ze enkel de als "hoofdzetel" gekend zijn.


        The SWIFT code consists of 8 or 11 characters. When 8-digits code is given, it refers to the primary office.
        First 4 characters - bank code (only letters)
        Next 2 characters - ISO 3166-1 alpha-2 country code (only letters)
        Next 2 characters - location code (letters and digits) (passive participant will have "1" in the second character)
        Last 3 characters - branch code, optional ('XXX' for primary office) (letters and digits)
        Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

        Comment


        • #5
          Re: cash back op Sony lenzen

          Hier ook problemen met die sony cash back actie ik kom zelfs niet aan registreren van de lens toe. De registratie methode loopt steeds vast . Heb al contact opgenomen met de sony klantendienst en krijg de gouden raad mee om te blijven proberen, wat ik ondertussen al vanop 3 verschillende pc geprobeerd heb. Heeft er nog iemand problemen met de registratie ?

          Comment


          • #6
            Re: cash back op Sony lenzen

            Ik moet nog 200€ terugkrijgen, maar hopen dat ik geen problemen krijg.
            Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
            Mijn bird foto's en urbex foto's

            Comment


            • #7
              Re: cash back op Sony lenzen

              Ik twijfel nog voor de 24-70...Eigenlijk was mijn idee om de (D)SLT te gebruiken met mijn 70-400, en de E-mount portretlens en 'G'-klasse standaardzoom te kopen. Maar die 24-70 steekt me nu al zo lang de ogen uit ...
              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

              Comment


              • #8
                Re: cash back op Sony lenzen

                Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                Ik twijfel nog voor de 24-70...Eigenlijk was mijn idee om de (D)SLT te gebruiken met mijn 70-400, en de E-mount portretlens en 'G'-klasse standaardzoom te kopen. Maar die 24-70 steekt me nu al zo lang de ogen uit ...
                Dat lijkt me ook verstandelijker. Voor de prijs vd CZ 24-70 heb je een A77+16-50/2.8. Ook als is die CZ de beste lens in zijn klasse, de Sony 16-50/2.8 is ook geen stakkertje .
                Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                Mijn bird foto's en urbex foto's

                Comment


                • #9
                  Re: cash back op Sony lenzen

                  Ik had ook problemen met het invullen. Ik kreeg ook geen mail toegezonden die bij de streepjescode moest.

                  Op het foldertje staat een telefoonnummer. Dit heb ik gebeld, en het was zo opgelost.
                  Sony Alpha 99 + grip, Sony Alpha 77 + grip, Minolta 7D; Minolta 17 - 35; Sony CZ 16-35 2.8; Sony CZ 24 - 70; Sony CZ 135; Minolta 50 mm 1.7; Sony 70 - 200; 50 mm macro, Sony flitser hvl 58 FM etc.

                  Comment


                  • #10
                    Re: cash back op Sony lenzen

                    Heb ook nog een vraagje.

                    Ze zeggen dat je de originele barcode moet toesturen.

                    Wel ik heb de barcode op het stickertje uitgeknipt.
                    Er staan er 3 op.

                    POS bar code

                    POS utilisateur

                    Serienummer

                    Is dat goed?

                    Want aan de onderkant van de doos staat er nog een barcode
                    Met
                    R.F
                    SAL50F18

                    Welke moet ik nu opsturen?

                    Comment


                    • #11
                      Re: cash back op Sony lenzen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jeandk Bekijk bericht
                      Heb ook nog een vraagje.

                      Ze zeggen dat je de originele barcode moet toesturen.

                      Wel ik heb de barcode op het stickertje uitgeknipt.
                      Er staan er 3 op.

                      POS bar code

                      POS utilisateur

                      Serienummer

                      Is dat goed?

                      Want aan de onderkant van de doos staat er nog een barcode
                      Met
                      R.F
                      SAL50F18

                      Welke moet ik nu opsturen?
                      Dezelfde vraag hier, bij mijn 70-400g heb ik hetzelfde op de doos. 3 barcodes onder mekaar en dan eentje apart.
                      Was nog vandaag bij Studio73 en ik geloof dat de verkoper die 3 onder mekaar had aangeduid.
                      Last edited by alex606; 1 december 2011, 11:24.
                      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                      Mijn bird foto's en urbex foto's

                      Comment


                      • #12
                        Re: cash back op Sony lenzen


                        ok, zal die met de 3 barcodes dan opsturen.
                        ook gebeld naar die hulplijn, maar heb er niets van verstaan.
                        Was énorm veel achtergrondlawaai, en die persoon sprak een raar nederlands.

                        Comment


                        • #13
                          Re: cash back op Sony lenzen

                          Het zijn inderdaad de drie losse klever met barcode. Hier is ondertussen na wat over en weer gemail met de sony klantendienst alles in orde gekomen. Alles verstuurd nu nog wachten op de cash-back zeker .

                          Comment

                          Working...
                          X