Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

    De 20e EOS verjaardag wordt ook in 2008 afgesloten met nieuwe spectaculaire Cashback acties.

    O.a. € 200,- op een Canon 5D, € 150,- Euro op een Canon 40D, € 60 op een Canon 400D en op lenzen vanaf € 30,- oplopend tot € 100,- en op de nieuwe Canon 580 EX II flitser € 50,-

    De actieperiode loopt van 01-03-2008 tot en met 30-06-2008. Om in aanmerking te komen voor deze cashback actie dienen de producten binnen deze periode te zijn gekocht. Het aanvraagformulier dient uiterlijk op 15-08-2008 te zijn verzonden.

    Als aan alle voorwaarden en condities is voldaan, boekt Canon het geld rechtstreeks naar uw bankrekening over. Neem voor meer informatie over internationale overboekingen contact op met uw bank. Als u het juiste IBAN-nummer, de naam en vestigingsplaats van de bank invult, hoeft u verder geen bankgegevens in te vullen. U ziet automatisch welke bankgegevens voor uw land noodzakelijk zijn als u het aanvraagformulier invult. Canon zendt u de cashback per cheque, als u die optie heeft geselecteerd. Het is mogelijk dat uw bank voor de overboeking kosten in rekening brengt.

    Deze bankkosten zijn voor uw rekening.

    De actievoorwaarden staat op: http://canon2007promotions.onlinereb...nl&view=promos


    EOS 20th Anniversary Cash Back Promotion

    Home> Terms and Conditions| Frequently Asked Questions

    Terms and Conditions

    1. Subject to these terms and conditions, Canon will send you a cashback, if you are a resident of Italy you will receive a discount. Following receipt of:

    (a) The claim form correctly filled out. The entry form is available at: www.canon-europe.com/2007promotions;

    (b) A photocopy of the proof-of-purchase or copy of the cash register receipt;

    (c) Original barcode from the product box.

    Send in all the details listed from a) to c) to the following address:

    Canon Promotion Centre,
    PO Box TP 34 Dept. #084376,
    Tipperary,
    Ireland

    In the event that you have difficulties please see the FAQ pages on the promotional site www.canon-europe.com/2007promotions.

    2. The promotion runs in Andorra, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Poland. To be able to claim the cashback, the products must be purchased in one of these countries and you have to be a consumer of an EEA country (i.e. the EU, Norway, Iceland or Liechtenstein) or Switzerland. The promotion is not open to employees of Canon or members of their family, or to any Canon agents or dealers.

    3. Cashback offers Cashback amount
    EOS 400D body € 60
    EOS 40D body € 150
    EOS 5D body € 200
    EF 70-200mm f/2.8L IS USM € 100
    EF 70-200mm f/4L IS USM € 60
    EF 70-200mm f/2.8L USM € 70
    EF 24-70mm f/2.8L USM € 70
    EF 85mm f/1.2L II USM € 100
    EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM € 100
    EF 17-40mm f/4L USM € 50
    EF 70-200mm f/4L USM € 50
    EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM € 50
    EF 50mm f/1.2L USM € 70
    EF 16-35mm f/2.8 L USM II € 100
    EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM € 50
    Speedlite 580EX II € 50
    EF 24-105mm f/4L IS USM € 60
    EF 100mm f/2.8 Macro USM € 50
    Macro Ring Lite MR-14EX € 30
    EF-S 60mm f/2.8 Macro USM € 20
    EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM € 30



    4. The cashback or discount is only valid where these products have been originally sold by Canon in the EEA or Switzerland. Canon will not redeem this cashback or discount against any other product, except where a successor model originally sold by Canon in the EEA or Switzerland has replaced the products.

    5. The promotion period is 01/03/2008 to 30/06/2008. To qualify for the cashback, the product must be purchased during this period and the claim form sent off on or before 15/08/2008, (for Spain always 3 months after expiry date, i.e. 31/09/2008).

    6. Provided that all terms and conditions are met, Canon will wire the money directly into your bank account, should you have chosen that option in the claim form. Please ask your bank for further information regarding international bank transfer. If you fill in the correct IBAN number, bank name and bank city, no additional bank details should be necessary. You will be directed what bank details are required in you country automatically when filling in the claim form. Canon will send you the cashback or discount by cheque, should you have chosen that option.

    Please note that local bank charges may be charged and are your responsibility.

    7. An email will be sent to you upon receipt of the postal claim form. You will be provided with an ID code, which you can use to check the status of your claim (available at the following internet address: www.submissionstatus.com). If the claim meets all the conditions, the process of payment takes approximately 15 working days after receipt of the postal claim form.

    8. Canon does not accept any responsibility for misdirected, delayed or lost mail, incomplete or illegible claim forms or damaged mail. Claim by fax, telephone or e-mail will not be accepted.

    9. Canon is committed to protecting your privacy and any personal information supplied by you will be used by Canon solely for the purpose of administrating the cashback or discount. Your personal data is held on secure computer and manual files and shall not be processed for any other purposes. You have the right to access, correct, update, or delete your data. For contact information and further details on Canon’s Privacy Policy, please visit the website:www.canon-europe.com/2007promotions.

    Canon Promotion Centre
    PO Box TP 34 Dept.# (TBC)
    Tipperary
    Ireland.
    Last edited by Otto Knap; 19 februari 2008, 17:31.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

  • #2
    Re: Canon start nieuwe Cashback acties

    Vergeet niet dat de 40D ook in het pakket zit, in kit en apart. En de 70-200 in al zijn vormen.

    Comment


    • #3
      Re: Canon start nieuwe Cashback acties

      laat ze eerst mijn 100 Eurootjes voor de 30D maar eens betalen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Canon start nieuwe Cashback acties

        kan me iemand de echte 'zin' van een cash back uitleggen ... snap niet waarvoor dit goed is, behalve als middel om gratis geld van je klanten te hebben voor bepaalde tijd ... de klanten spelen dus voor gratis bank ... maar geld is de laatste jaren toch niet duur , dus dat kan de echte reden niet zijn ... een verkoper die vooraf zegt dat hij je in het zak zit daar zou een normaal mens toch niet bij kopen lijkt me zo ... maar wie ben ik ...

        Comment


        • #5
          Re: Canon start nieuwe Cashback acties

          Misschien doen ze het wel om zoveel mogelijk gegeven,s van hun klanten te verzamelen zodat ze ook weten welke klanten echt geïnteresseerd zijn in hun producten en welke.
          2de reden cash-back spreekt de mensen aan, want ze denken dat ze een koopje doen, daarbij komt nog dat er altijd een aantal mensen te lui zal zijn om alles op te sturen en er zal ook nog wel een groep zijn die het niet weten.
          Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

          Comment


          • #6
            Re: Canon start nieuwe Cashback acties

            Oorspronkelijk geplaatst door Jotto Bekijk bericht
            Misschien doen ze het wel om zoveel mogelijk gegeven,s van hun klanten te verzamelen zodat ze ook weten welke klanten echt geïnteresseerd zijn in hun producten en welke.
            2de reden cash-back spreekt de mensen aan, want ze denken dat ze een koopje doen, daarbij komt nog dat er altijd een aantal mensen te lui zal zijn om alles op te sturen en er zal ook nog wel een groep zijn die het niet weten.
            Ik ga akkoord met de tweede reden
            Canon met glas...

            Comment


            • #7
              Re: Canon start nieuwe Cashback acties

              De link werkt niet meer.

              Ik vind het toch jammer, deze 'strategie' van Canon, in het begin van het jaar koop ik een 70-200L4 IS, enkele weken later is er een aankondiging van cash-back acties : 120 Euro korting op die lens ....

              Vorige week koop ik mij een 40D, vandaag merk ik dat er nieuwe cash-back acties zijn, blijkbaar ook voor de 40D...

              (Ik heb wel al een hele week met mijne 40D kunnen spelen.)

              2 keer pech dit jaar. (allé, da's relatief, want het blijft een fantastische lens en een zeer goed toestel )
              Fuji X - Less became more

              Comment


              • #8
                Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                laat ze eerst mijn 100 Eurootjes voor de 30D maar eens betalen.
                grt,bouk.
                Inderdaad. Ik krijg ook nog steeds 100 euro van die vlerken uit Ierland voor mijn 30d. Ik zit er nu al 2 maanden op te wachten, dus mijn tip aan iedereen die een impulsaankoop wil gaan doen tijdens de aankomende cashback actie: wacht tot na die cashback, zeker bij aankoop van een body(aangezien deze na de cashback sterk in prijs dalen) zoals de 5D.

                Comment


                • #9
                  Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                  wie weet zit er een 580ex ii in voor kerst dan
                  Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                    Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
                    Vergeet niet dat de 40D ook in het pakket zit, in kit en apart. En de 70-200 in al zijn vormen.
                    Hoeveel is de cashback van 40D ? De webpage is weer down.
                    Groetjes, Blord

                    Canon 7D en wat lenzen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                      70€ net zoals de 400D, de 5D 200€.
                      1 oktober is nog een aantal dagen, misschien willen ze nog dat het al geweten is.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                        Het is wel de moeite waard. Na 1 oktober de 40D kopen en ff 70€ cashen en na de cashback periode de 30D van de hand doen.
                        Groetjes, Blord

                        Canon 7D en wat lenzen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                          en waarom geen 1D mark III bij de actie
                          vb. 600euro bij het kopen van een 1D mark III
                          400 voor het toestel en 200 voor het wachten

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                            Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
                            Bedankt, maar wat zijn we met deze link . Weer informatie van de bovenste plank
                            DigiCam

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                              Oorspronkelijk geplaatst door DigiCam Bekijk bericht
                              Bedankt, maar wat zijn we met deze link . Weer informatie van de bovenste plank
                              mss zijn we hier al wat mee verder...
                              *** Canon EOS *** Canon Powershot ***
                              visit : http://www.emmab.be/

                              Comment

                              Working...
                              X