Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

    wat zou het een stuk makkelijker zijn, als je leverancier de Cashback voor zijn rekening nam.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #77
      Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

      Afgelopen maand december, de 20e om precies te zijn, heb ik de cashback-papierwinkel aangetekend naar Canon verstuurd maar nog steeds geen mailtje ontvangen. Hebben jullie het geluk gehad binnen een maand iets te vernemen of is Canon altijd zo "snel" als iets teruggestort gaat worden ...

      Comment


      • #78
        Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

        ik heb het eind december opgestuurd (denk de 27e) en ik krijg gisteren een mailtje dat het is ontvangen en dat ze gaan terugstorten binnen 20 dagen
        Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

        Comment


        • #79
          Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

          idem bij mij, opgestuurd rond de 20e december en gisteren een mailtje gehad dat ze op 16 januari mijn aanvraag hebben ontvangen en binnen de 20 dagen het geld zullen storten.

          Comment


          • #80
            Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

            Ik heb eind november alles opgestuurd (niet prior).
            Cashback voor de 40D en 70-200 IS, en pas eergisteren mail gekregen met excuses voor de vertraging.
            Ik ben er gerust in, gewoon een beetje geduld hebben.

            Comment


            • #81
              Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

              Op 5 december kocht ik een lens en had dus recht op een cashback van 140 Euro. Begin vorige week dan toch maar een mailtje gestuurd naar Canon. Twee dagen later een berichtje van een zekere Ruben dat alles in orde zou komen maar dat er wat technische problemen waren. Eergisteren een mailtje ontvangen van Canon dat mijn mailtje goed ontvangen was en dat ik zeker die cashback zou krijgen maar dat het nog wat zou kunnen duren. Gisterenavond stond de cashback op mijn rekening. Ofwel zijn er daar superslimme techniekers die het probleem in een handomdraai hebben geklaard of wel hebben ze gewoon gewacht op mijn mailtje

              Groetjes,
              Canon the best a men can get ....

              Comment


              • #82
                Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

                Ik heb opgestuurd de tussen kerst en nieuwjaar en vorige week al een mailtje gekregen dat ze alles ontvangen hebben.

                Nu hopen dat het zo snel mogelijk op mijn rekening staat. Zowel van mijn 400D als de 70-200 en dan kunnen we weer gaan shoppeuuuuuuuuuuuuh.
                Canon 5D & 40D, wat gLas van 10 tot 300 maal 1,4.

                Comment


                • #83
                  Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

                  het klinkt misschien wel gemakkelijker gezegd dan gedaan maar je moet Canon ook een beetje tijd en krediet gunnen...

                  De feestdagen zijn net voorbij en alle aanvragen voor GANS Europa voor cashback worden naar Ierland gestuurd. Die krijgen daar dus een massa aan papierwerk te verwerken en ik vind het dus niet verwonderlijk dat het even duurt...

                  Daar ben je natuurlijk niets mee maar ik kan er in komen dat het wat tijd vraagt...
                  With Canon, I can (or at least try)
                  Photastic.be ~ Passion for the picture
                  Nieuwe site

                  Comment


                  • #84
                    Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

                    aha,

                    gisteren mailtje gehad dat canon alles heeft ontvangen en zo spoedig mogelijk stort, idd geef ze wat tijd
                    smile ! ...it confuses people ...

                    Comment


                    • #85
                      Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

                      Lens midden december gekocht en paar dagen later papieren opgestuurd.

                      Maandag 14/01 mail gehad dat er een vertraging is maar gisteren (16/01) heb ik het geld teruggekregen.

                      Reeds tweede keer dat ik gebruik maak van deze actie en ben best tevreden

                      Comment


                      • #86
                        Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

                        Alles in november uitgeknipt en verstuurd. Doodse stilte tot nu toe maar geld staat wel op rekening
                        We all go a little mad sometimes. Haven't you?
                        Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

                        Comment


                        • #87
                          Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

                          Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
                          het klinkt misschien wel gemakkelijker gezegd dan gedaan maar je moet Canon ook een beetje tijd en krediet gunnen...

                          De feestdagen zijn net voorbij en alle aanvragen voor GANS Europa voor cashback worden naar Ierland gestuurd. Die krijgen daar dus een massa aan papierwerk te verwerken en ik vind het dus niet verwonderlijk dat het even duurt...

                          Daar ben je natuurlijk niets mee maar ik kan er in komen dat het wat tijd vraagt...
                          Geduld heb ik in ruime mate hoor maar een mailtje waarin de ontvangst van de aanvraag wordt bevestigd lijkt mij toch niet al te veel gevraagd (ruim 4 weken na verzending ...). Maar ik begrijp uit jullie reacties dat er geen eenduidigheid bestaat in de wijze van afhandeling (wel/geen mail) en termijn waarbinnen een en ander wordt afgehandeld. We wachten het maar af ...

                          Comment


                          • #88
                            Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

                            Dus na anderhalve maand een mailtje ontvangen met excuses van vertraging. En nauwelijks één dag later is mijn 270 euro gestort.

                            Als je de vorige reactie's bekijkt, zijn er veel die hun caschback gekregen hebben op 16 januari.
                            Blijkbaar heeft canon op die ene dag, hun schade ingehaald.

                            Comment


                            • #89
                              Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

                              na 1 maand nog geen enkele reactie gehad van ontvangst over cash back aanvraag via mail en brief,

                              Comment


                              • #90
                                Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

                                Geld is gisteren gestort; in mijn geval heeft het daarmee op de kop af een maand gekost. Heb echter in de tussentijd helemaal niets vernomen. Geen bericht is in het geval van Canon dus gelukkig geen slecht bericht

                                Comment

                                Working...
                                X