Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Canon start nieuwe Cashback acties

    Hey iedereen,

    vraagje over de cashback: ik heb geen 'aanvraagsnummer' gekregen die je moet gebruiken op http://www.submissionstatus.com

    Op de site van Canon zelf staat dat je het nr moet gebruiken dat op de printout staat dat je moest opsturen, maar die werkt.

    Heb al meer dan week geleden mail gestuurd om mijn aanvraagnr aan te vragen, maar nog geen reactie...

    Is dit normaal


    Alvast bedankt

    Comment


    • #62
      Re: Canon start nieuwe Cashback acties

      Oorspronkelijk geplaatst door Photoclicks Bekijk bericht
      Hey iedereen,

      vraagje over de cashback: ik heb geen 'aanvraagsnummer' gekregen die je moet gebruiken op http://www.submissionstatus.com

      Op de site van Canon zelf staat dat je het nr moet gebruiken dat op de printout staat dat je moest opsturen, maar die werkt.

      Heb al meer dan week geleden mail gestuurd om mijn aanvraagnr aan te vragen, maar nog geen reactie...

      Is dit normaal


      Alvast bedankt

      Ja hoor, Geef ze der wat tijd, zoveel aanvragen verwerken kost tijd.

      Wacht nog tot na nieuwjaar om je zorgen hierover te maken.

      Bij mijn laatste post duurde het ongeveer een maand vooraleer ik reactie had.
      Maar eens de mail van canon, stond het geld er binnen de week op. Dus

      Comment


      • #63
        Re: Canon start nieuwe Cashback acties

        Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
        Ja hoor, Geef ze der wat tijd, zoveel aanvragen verwerken kost tijd.

        Wacht nog tot na nieuwjaar om je zorgen hierover te maken.

        Bij mijn laatste post duurde het ongeveer een maand vooraleer ik reactie had.
        Maar eens de mail van canon, stond het geld er binnen de week op. Dus

        Ok, mercikes...

        Er stond gewoon dat ze reageren binnen de 48u, daarmee


        Thanks

        Comment


        • #64
          Re: Canon start nieuwe Cashback acties

          Ik heb op de valreep nog een lens gekocht met cashback. Nu wil ik online formulieren invullen maar de links van de eerste post hier werken blijkbaar niet. Weet iemand de juist link? Op canon site zelf maken ze je het niet echt makkelijk. Zoeken op google lijkt ook niet te werken. De links lopen vast.
          Groetjes Steco

          Comment


          • #65
            Re: Canon start nieuwe Cashback acties

            deze link http://canon2007promotions.onlinerebates.com/moet je gebruiken
            maar ik zie dat je zeeeeeeer veel geduld moet hebben voor dat de site zichtbaar is
            Last edited by kazan; 28 december 2007, 18:47.

            Comment


            • #66
              Re: Canon start nieuwe Cashback acties

              Was gisteren ook nog op het laatste moment een objectief gaan kopen en wilde het formulier snel in orde maken. Dit duurde net iets langer dan de vorige keer... site gaat inderdaad traaaaaaaaaag
              Canon EOS 5D - Canon 580EX - Canon 24-105L IS USM || Canon EOS 350D - BG-E3 - 18-55 kitlens - 50mm f1.8 - Tamron 18-200 - Canon 10-22 USM

              Comment


              • #67
                Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
                Ja hoor, Geef ze der wat tijd, zoveel aanvragen verwerken kost tijd.

                Wacht nog tot na nieuwjaar om je zorgen hierover te maken.

                Bij mijn laatste post duurde het ongeveer een maand vooraleer ik reactie had.
                Maar eens de mail van canon, stond het geld er binnen de week op. Dus
                ah oef, dus nog mensen met hetzelfde probleem, ik heb ook nog geen bevestigings nummer noch email gehad, alles in opgestuurd maar nog niet gehoord of gezien. En idd op de canon site maken ze het helemaal moeilijk.
                Dus geduldig wachten neem ik aan....
                smile ! ...it confuses people ...

                Comment


                • #68
                  Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mightycat Bekijk bericht
                  ah oef, dus nog mensen met hetzelfde probleem, ik heb ook nog geen bevestigings nummer noch email gehad, alles in opgestuurd maar nog niet gehoord of gezien. En idd op de canon site maken ze het helemaal moeilijk.
                  Dus geduldig wachten neem ik aan....
                  Het is nu ook gelukt hier. Die bevestigingmail krijg je pas na enkele weken. Bij mijn vorige heeft dit 2 weken geduurd.
                  Groetjes Steco

                  Comment


                  • #69
                    Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                    Hier is het na lang draaien ook gelukt,aanvraagformulier zijn wel 5stuks A4bladz. die ik moet opsturen.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                      ik heb vandaag mijn formulier ook verstuurd richting ierland

                      ik krijg 200 euro terug voor een 70-200L F2.8 IS

                      daarmee gaan we weer een nieuwe flitser shoppen :d
                      Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

                      Comment


                      • #71
                        Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                        Papiertjes en barcodes zijn ook onderweg naar Ierland, zoals enkele duizenden anderen uit heel Europa veronderstel ik.
                        Heb ze toch maar aangetekend opgestuurd, je weet maar nooit, en ik heb een kopie van de barcodes bijgehouden zoals ze vermelden op de site.

                        Moet in totaal 380 Euro terugkrijgen, wordt de eerste stap naar de verdere uitbreiding van mijn glasservies.

                        Mark
                        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                        Comment


                        • #72
                          Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                          Oorspronkelijk geplaatst door FOR FUN Bekijk bericht
                          Hier is het na lang draaien ook gelukt,aanvraagformulier zijn wel 5stuks A4bladz. die ik moet opsturen.
                          u dient slechts de 3eerste op te sturen insturen voor 15 Februari 2008 dus nog tijd zat.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                            blijf het toch vreemd vinden, nog altijd geen bevestigingsemail, noch nummer waarmee ik kan opzoeken waar mijn cashback blijft, is nu al bijna een maand geleden dat ik het heb opgestuurd, ik begin te vrezen dat ik geen centen zal zien....
                            smile ! ...it confuses people ...

                            Comment


                            • #74
                              Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                              Oorspronkelijk geplaatst door Mightycat Bekijk bericht
                              blijf het toch vreemd vinden, nog altijd geen bevestigingsemail, noch nummer waarmee ik kan opzoeken waar mijn cashback blijft, is nu al bijna een maand geleden dat ik het heb opgestuurd, ik begin te vrezen dat ik geen centen zal zien....
                              Het is toch wel altijd heel omslachtig vind ik. Tot op heden heb ik altijd mijn cashback ontvangen. Ik hoop dat deze die ik een week geleden opgezonden heb ook goed verloopt. Bij B&H krijg je nu direkt je rebate. Hopelijk komt deze trend ook hierheen.
                              Groetjes Steco

                              Comment


                              • #75
                                Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                                Ik heb ondertussen ook een dikke 2 weken geleden alles opgestuurd, en ook nog niks gekregen ontvangen....

                                Ik heb wel zo een "Relatie-ID" nummer, waar je kan zien wat de status is,
                                alleen zou ik niet weten waar ik dit ergens kan ingeven o dit is te bekijken, iemand enig idee...????

                                Alvast Bedankt

                                Comment

                                Working...
                                X