Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Canon start nieuwe Cashback acties

    Oorspronkelijk geplaatst door ChrisCooper Bekijk bericht
    Hoeveel tijd is er overheen gegaan tussen opsturen en storting?
    Bij mij ongeveer anderhalve maand.
    Na ongeveer 1 maand heb ik wel mail gekregen van Canon dat mijn zaak behandelt werd en als ik niet voor 20/09 mijn geld gezien had dat ik hun mocht contacteren.
    Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

    Comment


    • #47
      Re: Canon start nieuwe Cashback acties

      Best wel grappig. Velen vragen voor hun 2de handse 17-40 4L lens 550 euro. Met de cashback actie komt deze ook uit op 550 euro.
      Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

      Comment


      • #48
        Re: Canon start nieuwe Cashback acties

        Heb vandaag nog eens een cashback van 80 euro ontvangen. Leuk als ze alles 2 maal betalen.
        Ik denk dat ik ga zwijgen hierover lol
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

        Comment


        • #49
          Re: Canon start nieuwe Cashback acties

          Oorspronkelijk geplaatst door rvrysen Bekijk bericht
          Ikke de mijne op 14/09

          Misschien moeten we een petitie opstarten om de cash-back ook te kunnen verzilveren !
          Nu zijn we al met 2.

          Ga jij je bar-code opsturen ?
          Heb dus mijn 40D aangekocht op 14/09, de cash-back-bon netjes ingevuld en aangetekend opgestuurd en vandaag mijn 70 Euro ontvangen.

          Ze zijn dus niet te streng met de periode !

          Thanx, Canon.
          Fuji X - Less became more

          Comment


          • #50
            Re: Canon start nieuwe Cashback acties

            Zonet 17-40 gekocht en dus recht op 100 euro cashback. Nu staan er 3 code's op de doos, welke moet je juist opsturen?

            Edit: gevonden!

            Volgende vraag Wat is 't serienummer dat je moet invullen: er staat iets à la 88**A*** AA en der onder staat er (21)00******
            Welke is nu 't serienummer

            En is 't best om aangetekend te verzenden?
            Last edited by Ken; 21 november 2007, 17:29.
            Monkey business
            [SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s

            Comment


            • #51
              Re: Canon start nieuwe Cashback acties

              Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk bericht
              Zonet 17-40 gekocht en dus recht op 100 euro cashback. Nu staan er 3 code's op de doos, welke moet je juist opsturen?

              Edit: gevonden!

              Volgende vraag Wat is 't serienummer dat je moet invullen: er staat iets à la 88**A*** AA en der onder staat er (21)00******
              Welke is nu 't serienummer

              En is 't best om aangetekend te verzenden?

              Her serienummer staat ook op de lens vermeld EN op je factuur (zou althans moeten vermeld staan).
              Ik heb een 24-105 lens aangekocht op 19/10. Factuur + Barcode in een Prior Brief opgestuurd naar Canon op 26/10. Op 30/10 een email gekregen dat binnen de 30 dagen de terugbetaling zal geschieden enz... Cash Back is betaald op 13/11.
              Mvg, Jacky
              Dankjewel voor het kijken en/of beoordelen.
              Mvg, Jacky P.

              Comment


              • #52
                Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                Oorspronkelijk geplaatst door jap1951 Bekijk bericht
                Her serienummer staat ook op de lens vermeld EN op je factuur (zou althans moeten vermeld staan).
                Ik heb een 24-105 lens aangekocht op 19/10. Factuur + Barcode in een Prior Brief opgestuurd naar Canon op 26/10. Op 30/10 een email gekregen dat binnen de 30 dagen de terugbetaling zal geschieden enz... Cash Back is betaald op 13/11.
                Mvg, Jacky
                Dus aangetekend is niet vereist?
                Monkey business
                [SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s

                Comment


                • #53
                  Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk bericht
                  Dus aangetekend is niet vereist?
                  Ik heb het alleszins niet gedaan en zonder problemen, het is natuurlijk je persoonlijks keuze. Niets houdt je tegen om je brief aangetekend te verzenden (0,80 + 4,30) = 5,10 EUR
                  Mvg, Jacky
                  Dankjewel voor het kijken en/of beoordelen.
                  Mvg, Jacky P.

                  Comment


                  • #54
                    Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                    Donderdag verstuurd, vannacht al een mailtje gekregen dat ze de aanvraag zullen verwerken binnen de 20d
                    Monkey business
                    [SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s

                    Comment


                    • #55
                      Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                      ik zou graag 2 lenzen kopen, beide zijn opgenomen in de cashback actie. Aangezien het hier toch wel over een serieus bedragje gaat zou ik eigenlijk liever nog wat wachten. Nu vroeg ik mij af of de lenzen na de cashback even duur zullen blijven zoals nu - cashback? Of blijven ze de gewone prijzen houden?

                      Comment


                      • #56
                        Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                        vorige week een 40d in kit met de 17-55 2,8 gekocht

                        op de doos van de lens vind ik wel een serienummer terug: 4960999354***

                        echter op de volledige verpakking van de kit, vind ik 2 barcodes terug, maar weet niet of één van de twee wel de juiste is ...
                        barcode 1 : CAEOS40D1755ISBE (=type van model)
                        barcode 2: (91)1901B02(92)**

                        Is barcode 2 de juiste of waar hebben jullie precies de barcode vandaan gehaald?
                        Fuji XPRO1

                        Comment


                        • #57
                          Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                          Oorspronkelijk geplaatst door frankyds Bekijk bericht
                          vorige week een 40d in kit met de 17-55 2,8 gekocht

                          op de doos van de lens vind ik wel een serienummer terug: 4960999354***

                          echter op de volledige verpakking van de kit, vind ik 2 barcodes terug, maar weet niet of één van de twee wel de juiste is ...
                          barcode 1 : CAEOS40D1755ISBE (=type van model)
                          barcode 2: (91)1901B02(92)**

                          Is barcode 2 de juiste of waar hebben jullie precies de barcode vandaan gehaald?
                          deze stond bij mij op de doos op een stickertje dat over de andere was geplakt. 1 serienummer voor de kit, IPV 2 verschillende.

                          Maar als je de brief invult op hun site, dan geeft hij automatisch aan of de barcode goed of fout is.

                          Comment


                          • #58
                            Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                            Misschien een beetje een late reactie, maar ik heb de 70-200 F4L gekocht.
                            En krijg dus 100 euro terug

                            Maar ik weet dus niet welke van de 2e barcodes ik moet pakken :+

                            Is het bovenste dat eindigt met [AA] of de onderste die begint met ( getal )
                            Canon EOS 400D + 18-55 - 50 mm F1.8 + 75-300

                            Comment


                            • #59
                              Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                              Oorspronkelijk geplaatst door Daniii Bekijk bericht
                              Misschien een beetje een late reactie, maar ik heb de 70-200 F4L gekocht.
                              En krijg dus 100 euro terug

                              Maar ik weet dus niet welke van de 2e barcodes ik moet pakken :+

                              Is het bovenste dat eindigt met [AA] of de onderste die begint met ( getal )
                              gewoon het gehele codegeval uitknippen en aangetekend versturen...werkte reeds 2x zonder probleem...mvg!
                              Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

                              http://pallenhoven.be

                              Comment


                              • #60
                                Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                                Oorspronkelijk geplaatst door frankyds Bekijk bericht
                                vorige week een 40d in kit met de 17-55 2,8 gekocht

                                op de doos van de lens vind ik wel een serienummer terug: 4960999354***

                                echter op de volledige verpakking van de kit, vind ik 2 barcodes terug, maar weet niet of één van de twee wel de juiste is ...
                                barcode 1 : CAEOS40D1755ISBE (=type van model)
                                barcode 2: (91)1901B02(92)**

                                Is barcode 2 de juiste of waar hebben jullie precies de barcode vandaan gehaald?
                                Staat op de site, je moet de barcode van de kitdoos (de rode doos dus) opsturen en de barcode die op de doos van de lens staat.
                                De 40D zit in een witte doos zonder barcodes, dus je moet de twee voorgaande opsturen, heb zelf net een 40D met 100mm Macro kit gekocht, en hier is het net hetzelfde, barcode grote doos en barcode van de doos van de lens ... en dan maar afwachten.

                                Mark
                                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                                Comment

                                Working...
                                X