Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Canon start nieuwe Cashback acties

    Oorspronkelijk geplaatst door jojoplato Bekijk bericht
    http://http://canon20thanniversary.onlinerebates.com/howtoclaim.aspx

    als je op deze link klikt zie je idd de actie staan,
    maar bij Terms and Conditions staat:

    "1. Subject to these terms and conditions, Canon will send you a cashback, if you are a resident of Italy you will receive a discount. ..."

    is deze actie dan enkel geldig in Italië???

    want op de belgische site is niks terug te vinden van deze cashback actie!

    jopla
    in Italie krijg je directe korting bij de handelaar dacht ik...
    het is in Italie door een of andere wet verboden om geld terug te storten naar klanten...

    op de homepage van canon.be staat een grote flash banner over de actie.
    je kan er niet naast kijken www.canon.be

    tijd voor de 100-400L te gaan halen... bij Konijn is vandaag de prijs van de 100-400 toch niet gestegen...
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #32
      Re: Canon start nieuwe Cashback acties

      Er staat wel nog niets over de 40D en stuff

      Comment


      • #33
        Re: Canon start nieuwe Cashback acties

        inderdaad... dat zijn nog de prentjes en items van de vorige cashback...
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment


        • #34
          Re: Canon start nieuwe Cashback acties

          Hallo,

          Ik heb zojuist een bestelling gedaan bij Kamera Express. Nu is mijn vraag of het verstandig is om contant te betalen in verband met de cashback aktie?

          Of is de factuur die met de goederen wordt meegeleverd ook afdoende?

          Groeten,

          Christiaan

          Comment


          • #35
            Re: Canon start nieuwe Cashback acties

            k begin bijna te zweven ,
            zou de 70-200 f2.8 IS L USM nu toch binnen (mijn ) bereik kunnen komen ?
            groeten, Sebastiaan

            Comment


            • #36
              Re: Canon start nieuwe Cashback acties

              Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
              Vergeet niet dat de 40D ook in het pakket zit, in kit en apart.
              Bij aankoop van een kit, telt zowel body als objectief mee voor de cashback?
              Of moet je de twee zaken apart kopen (2 aankoopbonnen) om in aanmerking te kunnen komen voor de cashback?

              Comment


              • #37
                Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                Stuurden jullie de benodigde formulieren aangetekend op naar Ierland om cashback te verkrijgen, of is gewone post ook ok?

                Comment


                • #38
                  Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lorie Bekijk bericht
                  Stuurden jullie de benodigde formulieren aangetekend op naar Ierland om cashback te verkrijgen, of is gewone post ook ok?
                  Ik heb het risico genomen en gewone brief bij de post binnengedaan, wel daar afgegeven en hem laten wegen, zodat ik zeker was van het tarief en een bonnetje had (voorwat dit waard is ... ). Daarnaast heb ik de papieren en codes eerst ingescand zodat ik alles nog per mail kon versturen ook. (ging tenslotte toch over 230 euro 80 + 150 euro ). Ondertussen is alles op mijn rekening gestort.
                  Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

                  Comment


                  • #39
                    Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                    Ik heb mijn 40D op 15/09 gekocht bij Konijnenberg. Zou Canon enige welwillendheid vertonen voor early adopters?
                    Zo ja, welke barcode moet ik nu eigenlijk uitknippen? Die met het serienummer van mijn camera? Indien niet: welke dan wel?
                    EOS 80D

                    Comment


                    • #40
                      Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jotto Bekijk bericht
                      Ik heb het risico genomen en gewone brief bij de post binnengedaan, wel daar afgegeven en hem laten wegen, zodat ik zeker was van het tarief en een bonnetje had (voorwat dit waard is ... ). Daarnaast heb ik de papieren en codes eerst ingescand zodat ik alles nog per mail kon versturen ook. (ging tenslotte toch over 230 euro 80 + 150 euro ). Ondertussen is alles op mijn rekening gestort.
                      Hoeveel tijd is er overheen gegaan tussen opsturen en storting?
                      Canon EOS 40D + BG-E2N grip | EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM | EF 24-70mm f/2.8 L USM | EF 70-200mm f/2.8L IS USM | EF 50mm f/1.8 II | 580EX II Flitser

                      Comment


                      • #41
                        Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                        Oorspronkelijk geplaatst door bisebaer Bekijk bericht
                        Ik heb mijn 40D op 15/09 gekocht bij Konijnenberg. Zou Canon enige welwillendheid vertonen voor early adopters?
                        Zo ja, welke barcode moet ik nu eigenlijk uitknippen? Die met het serienummer van mijn camera? Indien niet: welke dan wel?

                        Ikke de mijne op 14/09

                        Misschien moeten we een petitie opstarten om de cash-back ook te kunnen verzilveren !
                        Nu zijn we al met 2.

                        Ga jij je bar-code opsturen ?
                        Fuji X - Less became more

                        Comment


                        • #42
                          Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                          Ik heb de mijne gisteren toch maar opgestuurd. Op het Nederlandse EOS-forum las ik een reactie van iemand die contact had opgenomen met Canon en die zei dat ze normaal gezien wel coulant zouden zijn ... Op hoop van zegen
                          EOS 80D

                          Comment


                          • #43
                            Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                            Oorspronkelijk geplaatst door ChrisBal Bekijk bericht
                            Hallo,

                            Ik heb zojuist een bestelling gedaan bij Kamera Express. Nu is mijn vraag of het verstandig is om contant te betalen in verband met de cashback aktie?

                            Of is de factuur die met de goederen wordt meegeleverd ook afdoende?

                            Groeten,

                            Christiaan
                            ik hoop het voor je, bij mij is het op die manier nog steeds niet gelukt??
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #44
                              Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                              Ik heb de mijne net binnen gedaan bij de post.
                              Ik heb het ook aangetekend verstuurd.
                              Nu hopen dat ik snel terug 260€ rijker ben.
                              Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

                              Comment


                              • #45
                                Re: Canon start nieuwe Cashback acties

                                Net bericht gehad dat ik mijn geld binnen de 20 dagen zou hebben.
                                Dus momenteel ziet het er heel goed uit.
                                Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

                                Comment

                                Working...
                                X