Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon RF 24-70 2.8F

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon RF 24-70 2.8F

    Hallo,

    Zijn er hier mensen die volgende lens in hun bezit hebben: Canon RF 24-70 F2.8? Eventueel dit in combinatie met de R6 MK II
    Ik overweeg deze lens aan te kopen om portretten te maken en fotoreportages zoals huwelijken en etc. Vaak gebruik ik mijn EF 50mm maar dat is een vast brandpunt, en vind het aangenamer om met een zoomlens te werken.

    Groetjes.

  • #2
    Re: Canon RF 24-70 2.8F

    Ik heb die sinds enkele weken op een EOS R staan.
    Supersnel, superscherp en stil.
    Ik dacht dat mijn EF L70-200 f/2.8 scherp was, maar deze gaat er vlotjes over als ik vergelijk op 70mm f/2.8.
    Ik heb wel de indruk dat ze meer van de accu vraagt dan bvb de EF L 70-200 f/2.8
    Rudy,

    Hier vind je meer Astrofotografie werk.

    Comment


    • #3
      Re: Canon RF 24-70 2.8F

      Ik kan alleen maar bovenstaande bijtreden, hele scherpe lens met een heel snelle focus en trouwens zeer stil.
      Ook niet te zwaar en makkelijk om ook als wandellens te gebruiken of in uw geval een dagje trouwfotografie.
      Hier een kleine 3 jaar in gebruik en zeer tevreden

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Canon RF 24-70 2.8F

        Echt een prachtlens die ik zeer veel gebruik op mijn R6 MK II. Verder ben ik het helemaal eens met de anderen die reageerde.

        Comment


        • #5
          Re: Canon RF 24-70 2.8F

          Dank je iedereen voor de reacties, denk dat ik deze dan binnenkort maar eens ga aanschaffen... en mijn gewone EF 24-70 F4 tweedehands ga verkopen.

          Comment


          • #6
            Re: Canon RF 24-70 2.8F

            Marjanne24, laat zeker uw ervaring weten als je die lens uitvoerig hebt getest.

            Comment


            • #7
              Re: Canon RF 24-70 2.8F

              Oorspronkelijk geplaatst door Paul eos Bekijk bericht
              Marjanne24, laat zeker uw ervaring weten als je die lens uitvoerig hebt getest.
              Ga ik zeker, doen ik probeer ze aan te schaffen volgende maand, want is ook weer een aardig prijskaartje dat er aan vast hangt natuurlijk :-)

              Comment


              • #8
                Lens aangekocht en ondertussen al twee shoot's mee gedaan, zeer tevreden van het resultaat. :-)

                Comment

                Working...
                X