Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon objectieven Zwitserland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon objectieven Zwitserland

    Ik ga binnenkort naar Zwitserland. Heeft iemand notie van de prijzen daar tov België?

  • #2
    Re: Canon objectieven Zwitserland

    Vrijwel alles in Zwitserland is duur. Zoek eens een Zwitserse webshop op.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Canon objectieven Zwitserland

      Zal niet veel anders zijn dan hier.

      Comment


      • #4
        Re: Canon objectieven Zwitserland

        Uitstapje maken naar Lichtenstein of Livigno, en of je daar aan je trekken komt, is nog maar de vraag. Vogelvlucht +/- 95 en 150km vanuit Luzern.
        https://ggpics.be/

        Comment


        • #5
          Re: Canon objectieven Zwitserland

          Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
          Uitstapje maken naar Lichtenstein of Livigno, en of je daar aan je trekken komt, is nog maar de vraag. Vogelvlucht +/- 95 en 150km vanuit Luzern.
          Al een heel eind geleden dat ik er geweest ben maar toen waren de comsuptie goederen (eten, drank enz.) X2 vergeleken met België als het overige was +/- dezelfde ^rijs van bij ons.
          Hoe het nu zit zal wel ongeveer hetzelfde zijn zeker qua prijzen.
          La Suisse c'est très chère. Kanton Wallis op de taalgrens Frans/Duits meer bepaald Sierre (De Rôhne vallei).
          Wij hebben al die zij valleien bezocht.................................. hemels.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Canon objectieven Zwitserland

            Ik dacht nochtans eens gehoord te hebben dat fotomateriaal wel heel wat goedkoper is of een paar jaar geleden toch goedkoper was in Zwitserland.
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment

            Working...
            X