Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon eos R5 autofocus probleem met Tamron 150-600mm g2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon eos R5 autofocus probleem met Tamron 150-600mm g2

    Hallo,
    Ik doe nu al een jaartje aan vogelfotografie met de Canon eos 90d met de Tamron 150-600mm g2. Een goeie combinatie en zeer tevreden van de lens tot een paar weken terug ik een stapje hoger wou gaan en de Canon eos R5 kocht. Daarop gebruik ik weer mijn Tamronlens met de ef-mountadaptor deze werkt ook goed maar af en toe laat de autofocus het afweten, deze maakt dan een fluitend geluid alsof de motor de snelheid van de auto-tracking niet aan kan. Heeft iemand ook dit probleem? En wat kan de oplossing zijn? Ik denk eraan om de Sigma 150-600mm Sports aan te schaffen maar weet niet of ik weer hetzelfde probleem zou hebben. Heeft ook hier iemand ervaring mee op de eos R5?
    Dank bij voorbaat
    Dirk��

  • #2
    Re: Canon Eos R5 autofocus probleem met Tamron 150-600mm

    Heb je op de lens al de nieuwste firmware gezet ?

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Canon Eos R5 autofocus probleem met Tamron 150-600mm

      Toen ik de camera kocht heb ik de lens laten controleren bij Kamera express en deze had de nieuwste firmware.
      Bedankt Sieg voor de reactie
      Mvg. Dirk

      Comment


      • #4
        Re: Canon Eos R5 autofocus probleem met Tamron 150-600mm

        Contact opnemen met Tamron!

        Comment


        • #5
          Re: Canon Eos R5 autofocus probleem met Tamron 150-600mm

          Oorspronkelijk geplaatst door Dirk Vandekerkhove Bekijk bericht
          Toen ik de camera kocht heb ik de lens laten controleren bij Kamera express en deze had de nieuwste firmware.
          Bedankt Sieg voor de reactie
          Mvg. Dirk
          Als je de mogelijkheid hebt zou ik het zelf toch even controleren