Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon ef 28-135 3.5-5.6 IS USM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon ef 28-135 3.5-5.6 IS USM

    hoi allemaal,
    ben deze week de trotse bezitter geworden van een canon EOS 350D en heb daarbij een extra lens gekocht nl. de ef 28-135 3.5-5.6 IS USM
    kan ik ergens informatie vinden hoe ik men toestel en lens het beste kan gebruiken .ben een echte beginner en weet weinig over sluitingstijd,witbalans en zoveel andere zaken ,ik zoek eigenlijk een site waar ze me alles uitleggen over digitaal trekken en gebruik maken van de verschillende lenzen op een verstaanbare taal
    alvast bedankt

  • #2
    Re: canon ef 28-135 3.5-5.6 IS USM

    Persoonlijk denk ik dat je meer aan een goed boek gaat hebben dan aan een internet site. Misschien is binnenlopen bij de plaatselijke Bib.

    De basis van de fotografie is hetzelfde voor digitaal of analoog.

    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: canon ef 28-135 3.5-5.6 IS USM

      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
      Persoonlijk denk ik dat je meer aan een goed boek gaat hebben dan aan een internet site. Misschien is binnenlopen bij de plaatselijke Bib.

      De basis van de fotografie is hetzelfde voor digitaal of analoog.

      MVG, Jeff
      Inderdaad zal goede lectuur je een pak vooruit helpen.
      (Je kan dat boek rustig doornemen in bad, in bed , bij het ontbijt of de tuinstoel...... )
      Daarna zal je hier graag geholpen worden met de specifieke vragen die je nog zal hebben.

      Groetjes

      Skitch
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: canon ef 28-135 3.5-5.6 IS USM

        proficiat met je aankoop! veel plezier ermee gewenst!

        de fotografieboeken van national geographic vind ik best wel interessant hoor, en zeer aangenaam om lezen.

        Je vind ze in de betere boekhandel! (of met een beetje geluk in de bib)

        Comment

        Working...
        X