Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies zoomlens canon Mark 5DII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Advies zoomlens canon Mark 5DII

    Hoi Allen,

    Ik wil voor mijn vakantie een nieuwe zoomlens kopen. ik heb de canon mark 5dII
    Nu ben ik wat aan het twijfelen tussen volgende lenzen.
    1. Canon EF 100-400mm F4.5-5.6 L IS USM
    2. Canon EF 70-200mm F2.8 L
    3. Canon EF 70-300mm F4.0-5.6 L
    4. Canon EF 70-200mm F4.0 L

    Qua prijs zitten ze allemaal rond dezelfde grootorde. Kies ik nu best voor het vaste diafragma of de varierende. Ik kan die 200 nadien ook nog wel kroppen als ik dat wil.
    Ik ben als nog steeds startend amateurfotograafke begonnen met de canon ef 50mm L. Super mooie fotokes (naar mijn bescheiden mening en die van mijn gezin natuurlijk)
    Maar om al je foto's continu te zitten kroppen als iets verder weg staat is ook wel vervelend.
    Nu vertrek ik in de zomer naar griekenland en gaan we rondrijden met de camper, wordt een combinatie van cultuur, natuur en strand zeg maar.
    Ik vraag me af welke lens ik nu best bijkoop. Mag ook een alternatief zijn hoor.

    thnx voor de reacties.

    grts

    Bart
    Last edited by bartsegers; 28 april 2013, 20:25.

  • #2
    Re: zoomlens canon

    waaarom 70mm en niet lager..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: zoomlens canon

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      waaarom 70mm en niet lager..?
      grt,bouk.
      Welke bedoel je? Canon EF 28-300mm F3.5-5.6 L
      mmmm, beetje prijzig vind ik. Voor de zaken die ik tot nu nodig gehad heb is die 50mm zalig om mee te werken vind ik. waarom zou ik dan nog lager gaan?