Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschappen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

    Voila, ik schrijf me ook in
    Ik kom met 3 personen
    carpool : nee

    Avondeten: JA (Mosselen )
    geen lid van BD vzw

    freyake

    Comment


    • #32
      Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

      Hallo Stefaan,


      Ik zou me ook graag inschrijven. (Je begint een vast SD-cliënteel te ontwikkelen, denk ik. )

      Ik zou graag blijven eten en ben geen vzw-lid.

      Mijjn dubbele whiskey schenk ik met veel plezier weg aan mijn vriendelijke chauffeur die dag (als hij me dan nog veilig thuis kan brengen, natuurlijk. )


      Groetjes,


      Evi
      Imagination is intelligence having fun.
      Piep!

      Comment


      • #33
        Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

        Zo die multiplex platen en de serganten gelukkig niet nodig gehad ben weer mooi dicht (hoewel mooi toch nog iets anders betekent )

        -Maasmechelen 3 plaatsen vrij
        -BD vzw lid ja
        -Avondeten ja (geen mosselen)
        gr, eb

        Comment


        • #34
          Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

          Oorspronkelijk geplaatst door Eefke Bekijk bericht
          Mijjn dubbele whiskey schenk ik met veel plezier weg aan mijn vriendelijke chauffeur die dag (als hij me dan nog veilig thuis kan brengen, natuurlijk. )
          En van/naar waar is dat thuisbrengen dan? Antwerpen->Damme? Oostende->Damme? .......
          Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
          MySite - All your base are belong to us - What you say

          Comment


          • #35
            Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

            Dag Stefaan,

            Dat ziet er weer een héél knap initiatief uit. Of het zo plezant wordt als in Dinant moeten we nog afwachten want daar was er wel heel veel leute.
            Je mag mij opschrijven samen met mijn echtgenote (ik ben BD-lid maar mijn echtgenote niet).
            Ook voor het avondeten mag je ons opschrijven.
            Er zijn evt. nog 2 plaatjes vrij in de auto vanuit Antwerpen.

            Groeten,

            Mark
            http://markwijnants.zenfolio.com/
            Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

            Comment


            • #36
              Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

              Vanslycken, noem me maar Wim.
              Onder voorbehoud ga ik mee en heb geen plaats, dus zoek ik vervoer en als de chauffeur blijft eten, ik dan ook.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #37
                Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

                dag heer Wim, een chauffeur heb je bij deze gevonden, en als lieden van uw gezin of werk ook wensen mee te gaan kan dat

                Naar 't schijnt maakt U heel knappe CD'tjes met foto's van de SD's, dorst ik te vragen of u dat deze maal weder wil doen?

                De schuimwijn van mijn verjaardagsfeestje gisteren zit nog wat in mijne kop...

                Comment


                • #38
                  Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

                  Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                  De schuimwijn van mijn verjaardagsfeestje gisteren zit nog wat in mijne kop...
                  Hehe, overdaad schaad..... maar voor mij was 't ook op 't randje af zenne, nog wa radieuses en 'k had moeten blijven overnachten. Toch goe thuisgekomen. Voor zo'n dinges moocht ge m'altijd nog uitnodigen.
                  Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                  MySite - All your base are belong to us - What you say

                  Comment


                  • #39
                    Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

                    altijd welkom!
                    9,75 liter schuimwijn is er gedronken, 4 liter bier, en drie kleine flesjes cola en een flesje water
                    De afwas is net gedaan trouwens. En: de flikken stonden om te laten blazen, al een geluk dat Didier zijn vrouwke heeft laten rijden

                    Comment


                    • #40
                      Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

                      Zijne hoogstaand geachte met eerbied naartoekijkende Stefaan,
                      voor een CD, geen probleem, ook al zou ik niet kunnen meegaan. De soft is ooit geschreven geweest voor iedereen die het wil gebruiken. Ondertussen heb ik ook voorzien dat het doorsturen van de beelden en data ook door het programma kunnen worden gedaan. Dus, het werk wordt door de medespeler gedaan. Als aanmaker CD heb ik GEEN werk, tenzij het branden van CD's en regelmatig eens aanporren voor de CD. Ik moet zeggen voor SD-Dinant, proficiat aan alle deelnemers. Het gaat, ging heel vlot.
                      Euh, als ge zo dorst, moet ge wel dringend drinken ...
                      Ik heb hier nog een fles T K staan om te kraken, doen we als we met de CD naar Dinant rijden...
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #41
                        Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

                        Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                        Ik heb hier nog een fles T K staan om te kraken, doen we als we met de CD naar Dinant rijden...
                        Ik drink nooit als ik rij, altijd ervoor!

                        A propos, Danny (TedereTijger): Eefke had al vervoer, maar wie weet rijdt ze met iemand anders terug naar huis dan diegene waar ze mee gekomen is (want die is al getrouwd)

                        Comment


                        • #42
                          Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

                          Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                          En: de flikken stonden om te laten blazen, al een geluk dat Didier zijn vrouwke heeft laten rijden
                          Niet gezien, ze stonden waarschijnlijk aan de andere kant.

                          Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                          A propos, Danny (TedereTijger): Eefke had al vervoer, maar wie weet rijdt ze met iemand anders terug naar huis dan diegene waar ze mee gekomen is (want die is al getrouwd)
                          Hmmmm, zoals da lieke: "que sera, sera, whatever will be shall be, ...."
                          Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                          MySite - All your base are belong to us - What you say

                          Comment


                          • #43
                            Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

                            Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                            altijd welkom!
                            9,75 liter schuimwijn is er gedronken, 4 liter bier, en drie kleine flesjes cola en een flesje water
                            De afwas is net gedaan trouwens. En: de flikken stonden om te laten blazen, al een geluk dat Didier zijn vrouwke heeft laten rijden
                            hmmm, gelukkig dat ze de auto voor mij eruit pikten, dan kon ik rustig doorrijden omdat er geen flik meer was om me opzij te zetten

                            Mijn ouders hadden de nachtelijke scenery route via de abdij van Roosenberg verkozen toen ze ne flik te moto aan't kruispunt zagen staan .

                            Comment


                            • #44
                              Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

                              Stefaan, je mag mij ook inschrijven samen met mijn man en zoontje, heb nog 1 plaats vrij vanuit zutendaal, graag avondeten en ben vzw-lid.
                              Groeten,
                              Leentje

                              Comment


                              • #45
                                Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

                                komt voor mekaar!

                                Comment

                                Working...
                                X