Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

    Komen er nog mensen met de trein vanuit Dendermonde of Mechelen? Ik kom in Berchem aan om 9h15. Misschien kunnen we ergens afspreken...

    Edit: zijn er nog bepaalde spullen die we best meebrengen, buiten ons fotomateriaal? Ik dacht misschien aan een zaklamp ofzo...
    Last edited by Vanquisher; 30 maart 2007, 13:45. Reden: toevoeging

    Comment


    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

      Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
      Komen er nog mensen met de trein vanuit Dendermonde of Mechelen? Ik kom in Berchem aan om 9h15. Misschien kunnen we ergens afspreken...

      Edit: zijn er nog bepaalde spullen die we best meebrengen, buiten ons fotomateriaal? Ik dacht misschien aan een zaklamp ofzo...
      Bert,
      Ik kom niet over Dendermonde maar wil wel op je wachten aan het station.
      een zaklamp zal zeer nuttig zijn denk ik en misschien wat overlevingsmateriaal voor het geval ge om 5 uur niet aan de uitgang zijt

      Comment


      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

        Ok Linda

        we zullen elkaar in het station wel vinden zeker?

        Comment


        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

          Het is me niet echt duidelijk waar de parkeerplaats is voorzien.Typ ik in mijn tomtom Marialei 49 antwerpen?

          mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

          Comment


          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

            Komen er nog mensen met de trein vanuit Dendermonde of Mechelen? Ik kom in Berchem aan om 9h15. Misschien kunnen we ergens afspreken...
            Ik heb ook besloten met de trein van Leuven te komen voor het gemak, 'k heb geen GPS

            Dus ik kom aan rond 9u22.

            Linda, wacht je dan daar ook op mij?

            Groetjes, Rosita
            Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

            Comment


            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

              ok ik wacht op Bert en Rosita

              Comment


              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                Thanks
                Ik kijk er al naar uit
                Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

                Comment


                • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                  Het is voor mij de eerste keer dat ik aan zo iets meedoen, ik kijk er enorm naar uit.
                  Hoop alleen dat de weergoden ons een beetje goed gezind zijn..

                  Tot morgen.

                  Comment


                  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                    Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                    Maar je moet ook begrijpen als er plots post's komen in de trand van "dit model werkt alleen voor mij" en "mijn modellen ook", tja dan mag je toch wat paniekerige teleurstelling verwachten hé.
                    Grtz.
                    Ook even reageren... mijn post hieromtrent was zeker niet negatief bedoeld.
                    Ik heb enkel iets in mijn hoofd waar ik rond wil werken en waarvoor ik mijn vriendin en vriendin als model wil "gebruiken". Maar ... zoals ik ook al zei: Ik ben er zeker van dat ze ook wel eens voor een andere lens willen staan hoor.
                    Ik veronderstel dus wel dat dat allemaal in orde komt.
                    Ben ook wel benieuwd en kijk er ook al naar uit.

                    Groeten en tot morgen (voor mijn eerste SD ),

                    Philippe

                    p.s.: ook die 20 euro van mij mag in de collectebus blijven.
                    http://www.philippeswiggers.be

                    Comment


                    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                      Oorspronkelijk geplaatst door ..karen.. Bekijk bericht
                      Hoop alleen dat de weergoden ons een beetje goed gezind zijn..
                      ze geven voor morgen 16°C en eerst nevelig weer, met later wisselende bewolking en kans op buien. Zolang het bij die 'kans' blijft is het goed

                      Comment


                      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                        Daar ik vier modellen meebreng en enkel mijn tijd daar wel zal kunnen aan gebruiken zeg ik : Stop mijn 20.00 euro waarborg maar in de collectebus.
                        Vier terzelfde tijd is wat veel dus , ze ( de modellen ) staan graag voor andere BD's hun lens op voorwaarde dat ze achteraf, via mij , hun foto's ontvangen.
                        Digitale groeten
                        K.J.W.

                        Comment


                        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                          Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
                          Komen er nog mensen met de trein vanuit Dendermonde of Mechelen? Ik kom in Berchem aan om 9h15. Misschien kunnen we ergens afspreken...

                          Edit: zijn er nog bepaalde spullen die we best meebrengen, buiten ons fotomateriaal? Ik dacht misschien aan een zaklamp ofzo...
                          Ik kom ook met de trein, vanuit Mechelen. Afspraak in tweede wagon in de trein van 9:03. Met ons fotomateriaal zullen we elkaar wel vinden zeker
                          Canon 50D & 350D, 10-22, 17-85 USM IS, 50 USM, Sigma 70-300

                          Comment


                          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                            Oorspronkelijk geplaatst door watertoren Bekijk bericht
                            Ik kom ook met de trein, vanuit Mechelen. Afspraak in tweede wagon in de trein van 9:03. Met ons fotomateriaal zullen we elkaar wel vinden zeker
                            Ok
                            Ik loop rond met een fototas van Minolta (terwijl ik met canon werk )

                            Comment


                            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                              Ik wil ook gerust wachten aan het station. Ik ben dan wel niet met de trein, maar moet er toch passeren.

                              Groetjes,
                              Elisabeth

                              Comment


                              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                                Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                                Het is me niet echt duidelijk waar de parkeerplaats is voorzien.Typ ik in mijn tomtom Marialei 49 antwerpen?

                                mir
                                Er is kennelijk genoeg plaats op het domein vlak na de ingang.

                                Comment

                                Working...
                                X