Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 12 mei SD Beekse Bergen 2012

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Zaterdag 12 mei SD Beekse Bergen 2012

    Ik zie enige vraagtekens bij mijn naam:

    1 Naam: Bert Mariën
    2 Nickname: digibertje
    3 aantal personen: 1
    4 wel of niet mee eten (i.v.m. Reservering Wokgarden): wel mee-eten
    5 4 plaatsen in de auto, ik wil carpoolers meenemen of zelf met iemand anders meerijden
    6 BD lidnummer (niet leden betalen bij erkenning door BD 2 euro verzekering)
    7 gsm nummer 0484/061.462
    8 groepsticket nodig

    Comment


    • #32
      Re: Zaterdag 12 mei SD Beekse Bergen 2012

      Veel plezier jongens! Ik ga voor de herkansingen, "ik" kom met z'n twee en er is maar 1 carpoolplaats meer vrij uit w-vl.
      Last edited by Sonjabelgium; 10 mei 2012, 19:05.
      Webstek in opbouw

      Comment


      • #33
        Re: Zaterdag 12 mei SD Beekse Bergen 2012

        Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
        Mijn langste lens is maar een 100mm (op crop) vrees dat ik niet voldoende "gewapend" ben voor goed uit voeten te raken daar, of wel? Mijn dochter heeft de drainpipe.
        Ook met 100mm valt er volop te schieten, stuur je me een pm als je mee wilt?
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #34
          Re: Zaterdag 12 mei SD Beekse Bergen 2012

          Statief meenemen of volstaat monopod?

          Heb er zin in, weer wordt best ok
          Nikon D750 + 70-200 2.8 VR II - FujiFilm XH-1 + 50-140mm 2.8 - 18-55mm F2.8-4.0 - 35mm F2.0 - 23mm 1.4

          Comment


          • #35
            Re: Zaterdag 12 mei SD Beekse Bergen 2012

            Oorspronkelijk geplaatst door NikonZiv Bekijk bericht
            Statief meenemen of volstaat monopod?

            Heb er zin in, weer wordt best ok
            Monopod!
            Sony en Olympus
            Fotoseries

            Comment


            • #36
              Re: Zaterdag 12 mei SD Beekse Bergen 2012

              Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
              Monopod!
              Mooi dan, scheelt weer gewicht
              Nikon D750 + 70-200 2.8 VR II - FujiFilm XH-1 + 50-140mm 2.8 - 18-55mm F2.8-4.0 - 35mm F2.0 - 23mm 1.4

              Comment


              • #37
                Re: Zaterdag 12 mei SD Beekse Bergen 2012

                Ik ben klaar voor morgen. Alles opgeladen en nagekeken. En, als ik op de weerkaarten mag rekenen zal het morgen wel droog blijven, maar niet warm.

                Tot morgen
                http://www.photo-patricske.be
                Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                Comment


                • #38
                  Mijn rugzak is ook ingeladen en de batterijen allemaal opgeladen...
                  Ik kijk er al naar uit...
                  Tot morgen.
                  Groeten,
                  Mark
                  http://markwijnants.zenfolio.com/
                  Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                  Comment


                  • #39
                    Re: Zaterdag 12 mei SD Beekse Bergen 2012

                    Ja - ik kom ook mee met twee Sardi komt met volle lading west-vloams geweld aantuffen naar "olland"
                    Webstek in opbouw

                    Comment


                    • #40
                      Re: Zaterdag 12 mei SD Beekse Bergen 2012

                      Inderdaad truienweer. Leuk dat Sonja ook met 2 mee kan.
                      De tas staat klaar, nu hopen dat er morgen in het Afika dorp niemand een regendans doet!
                      Sony en Olympus
                      Fotoseries

                      Comment


                      • #41
                        Re: Zaterdag 12 mei SD Beekse Bergen 2012

                        Als ik hier in Deurne zo eens naar buiten kijk dan zie ik een stralende zon.
                        Het is wel wat frisjes dus een trui zal zeker van pas komen.

                        Tot straks,

                        Mark
                        http://markwijnants.zenfolio.com/
                        Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                        Comment


                        • #42
                          Re: Zaterdag 12 mei SD Beekse Bergen 2012

                          Rob, nogmaals bedankt voor de organisatie van deze SD. Het was weer de gelegenheid om heel wat nieuwe fotografen te leren kennen, een leuke foto-dag te beleven, en oude bekenden terug te zien.
                          Het eten werd gesmaakt en alles is heel goed meegevallen.
                          Ook tot de vaststelling gekomen dat Nederlanders niet uitblinken in de bewegwijzering van omleidingen en dat de federale politie lieftallige agenten heeft die je aanmanen om heeeeel hard te blazen bij een alcoholcontrole.
                          (score=safe dankzij de cola lights en de koffie)

                          Groetjes en tot de volgende

                          Peter

                          Comment


                          • #43
                            Re: Zaterdag 12 mei SD Beekse Bergen 2012

                            Rob bij deze bedankt t,was een prachtige SD zeker voor herhaling vatbaar
                            alleen de terugtocht was minder aangenaam we zijn via groningen terug moeten rijden dacht ik wat een omleiding gelukkig hadden we in de wagen genoeg stof voor discussie zodat de tijd toch nog aangenaam verliep

                            grt sardi51

                            Comment


                            • #44
                              Re: Zaterdag 12 mei SD Beekse Bergen 2012

                              Hoi Rob ,

                              Kan maar beamen wat Peter zo goed onder woorden bracht ....en als aanvulling nogmaals proficiat en dank voor de zeer toffe dag ...Veel nieuwe en aangename members ( zelfs collega's ) leren kennen maw goed gezelschap en nu nog hopen op geslaagde foto's..
                              Zie er al naar uit om een volgende SD dag .. Groetjes Rene en kleindochter Kimmy..
                              Toffe bende die BD's
                              [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

                              Comment


                              • #45
                                Re: Zaterdag 12 mei SD Beekse Bergen 2012

                                Hier ook een dikke pluim voor de goede organisatie.
                                Een zeer fijne dag beleefd,zelfs de kinderen 7en 8 vonden deze BD shoot geweldig!!!!
                                Ook hier een paar nieuwe BD ers ontmoet tijdens de shoot en nadien ook aan tafel.
                                Zodoende weer wat bijgeleerd over I pads en zelfs over foto's
                                Die wegversperring,ja dat wist mijn slimme GPS mij te vertellen als ik reeds op het verkeerde traject zat en mijn echtgenote het toestel begon tegen te spreken
                                Zal vanavond een paar (scherpe) foto's zoeken, maar eerst is er^^ Merchtem op stelten^^, dus weer foto's en feesten
                                MVG. Hugo

                                Comment

                                Working...
                                X