Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stef onze fotograaf (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stef onze fotograaf (18+)

    pfff wat een werk Stef ,
    Stef heeft voor ons met onze camera als dank voor de soep en de nassie een serie geschoten (getrokken, dat is belgish.

    eerst van RAW -> JPG -> photoshop -> Site mappen aanmaken -> Eindelijk op de forum

    Zijn zeker leuke foto's geworden Stef, van de week liggen ze bij je op de deurmat.

    Kijk Triker, dit is pas piercing trekken, maar ja daar weten wij natuurlijk ook alles van

    Al met al ze hebben een leuke shooting gemist.

    ps morgen komt de laatste model er op dan is geloof ik ook mijn server vol pfff

    De foto's staan op de site


    politie honden trainen en glamour fotografie

  • #2
    LOL Hans....julie zijn echt het gretigste koppel dat ik ooit voor m'n lens had....

    Soms moet je al eens een model, waarvan je aanvoelt dat ze wel meer wil maar niet durft, zachtjes over haar drempelvrees trekken, maar jullie...tja...jullie moest ik haast IN de kleren trachten te babbelen...

    Bedankt voor het plaatsen van mijn naam erbij; eneuh....als dit resultaten zijn die zo uit de cam komen dan rijd ik volgende week achter mijn eerste dslr...

    Stef

    ps : plaats je die foto van Laura wanneer ze over je schouder kijkt ook eens???

    Comment


    • #3
      Stef ,het is ons elke keer een feest om je commentaar te lezen.
      Ga maar gelijk naar de winkel om henm te gaan kopen, dit zijn echt de bestanden ombewerkt alleen af en toe een stukje doek of zeil weg gekloont maar aan de andere instellingen niks gedaan.

      morgen brand ik ze op een cd ( RAW en de JPG) en stuur ze naar je op.

      politie honden trainen en glamour fotografie

      Comment


      • #4
        Originally posted by hans vogelzang
        Stef ,het is ons elke keer een feest om je commentaar te lezen.
        Ga maar gelijk naar de winkel om henm te gaan kopen, dit zijn echt de bestanden ombewerkt alleen af en toe een stukje doek of zeil weg gekloont maar aan de andere instellingen niks gedaan.

        morgen brand ik ze op een cd ( RAW en de JPG) en stuur ze naar je op.


        doe je daar ook nog een bord van die lekkere soep bij?

        Stef

        Comment


        • #5
          Hoi Hans,

          Tis wel even slikken! Desondanks komt spontaan een nr. van Elvis in me op: Touch me tender, touch me .... En dat is geloof ik ook wat ik op de foto zie! Althans tussen de pixels door!

          groetjes,

          Jan
          You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

          Comment


          • #6
            Hehe, een zeer origineel albummeke.
            Wist eigenlijk niet dat zulke sessies er ook waren ?
            Of zijn dit de officieuze ?

            Comment


            • #7
              Originally posted by Tom
              Hehe, een zeer origineel albummeke.
              Wist eigenlijk niet dat zulke sessies er ook waren ?
              Of zijn dit de officieuze ?
              is die van zaterdagavond Tom....

              Stef

              Comment


              • #8
                Hahahaha, je zei me nog dat ik nu niet meer moest schrikken van die gekke 'hans vogelzang' (mja, nooit echt gedaan). Maar je bent wel echt prettig gestoord!!
                Eigenlijk wel eens een freaky koppel dat ik ook ooit voor mijn lens wil hebben
                http://www.razziphoto.com/

                Comment


                • #9
                  Ha den Hans kan behalve piercings en gekkebekken trekken ook héél mooie foto's trekken
                  Die laura moet toch een gelukkige vrouw zijn met zo'n man, die zelfs lekker koken kan !
                  Te gek gewoon.

                  Comment


                  • #10
                    wat een lekker ondeugend album Hans

                    lekker kinky

                    jullie heb precies veel plezier
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                    Comment


                    • #11
                      Hee Hans en Laura...

                      vandaag zat er een leuke verrassing van jullie in mijn bus...

                      de cd met foto's die ik van jullie nam....

                      heb me een kriek gelachen met het bijvoegsel....

                      voor de anderen : Hans en Laura hebben er een doosje instant-soep bijgevoegd....die zal me zeker smaken !!

                      thanks !!

                      stef

                      Comment


                      • #12
                        het is je van harte gegunt, de balletjes komen nog wel eens er aan Stef.
                        Als er weer een dag komt, zorgen wij wel weer voor de soep, en voor jou zullen we de balletjes wat groter maken.


                        Groetjes hans en laura
                        politie honden trainen en glamour fotografie

                        Comment


                        • #13
                          Razzi, je wil ons graag voor de lens hebben , maar het valt wel tegen dat je onze site niet linkt bij je op de link pagina

                          snik snik snik snik,

                          politie honden trainen en glamour fotografie

                          Comment

                          Working...
                          X