Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sportfotografie - SD Ruby: zondag 19 maart 2023 - Leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sportfotografie - SD Ruby: zondag 19 maart 2023 - Leuven


    Sportfotografie Rugby: stoere binken aan het werk ...
    19 maart 2023 om 11.00 uur
    Locatie:
    Leuven, Koetsweg 204

    Onze traditionele Shooting Day Sportfotografie Rugy is al enkele malen uitgesteld vanwege Corona en het slechte weer.
    Op zondag 19 maart 2023 doen we een nieuwe poging onder leiding van rugbyfotograaf Erik Derycke, "huisfotograaf van RC Leuven”.




    Aan de Koetsweg, ter hoogte van nr. 204, is een doorgang tussen de huizen (rode stip en rode pijl).
    Via die doorgang kan je tot op de parking rijden (P).

    We worden er verwacht om 11u en krijgen dan een inleiding door Eric Derycke, die o.a. fototgrafeertips zal meegeven.


    Bijkomende info:

    * Te voorzien bij regenweer is bescherming voor camera en lens aangeraden en aangepaste kledij voor jezelf *

    * Eventueel een opklapbaar campingstoeltje *

    * Uw bankkaart meenemen om de dranken ter plaatse te betalen, er wordt geen cashgeld aanvaard *

    * We zullen twee wedstrijden om 13.00 en 1500 uur (beide van 2 x 40 minuten elk) volgen van de senioren 1 en 2 *

    * Na de wedstrijden is er een nabespreking in de kantine *


    De inkom is gratis - Voor inschrijving mailtje sturen naar shootingdays@belgiumdigital.com

    Downloads: (onderaan deze pagina)

    * pdf-document Rugby spelregels *
    * pdf-document "Rugby by EricDR *

    We wensen jullie alvast veel foto- en rugbyplezier!
    Het Belgiumdigital Team
    Attached Files
    Last edited by jaja; 18 april 2023, 22:52.
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  • #2
    Re: Sportfotografie - SD Ruby: zondag 19 maart 2023 - Leuven

    Beste;

    Als alles meezit ben ik er zondag bij.
    Tot dan,

    Groetjes,

    Dirk

    Comment

    Working...
    X