Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD voor beginners.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Sd voor beginners.

    Afhankelijk van de datum, ben ik ook wel geïnteresseerd in een beginners Shooting Day in de buurt van Grimbergen, waarschijnlijk samen met mijn zoontje.

    Comment


    • #17
      Re: Sd voor beginners.

      lochlomond, de eerste werd gepland op 6 juni, dan begin ik weer te verzamelen voor een tweede, je zoontje mag zeker meekomen.
      ...leeg...

      Comment


      • #18
        Re: Sd voor beginners.

        Beste Lieven aangename kennismaking dit is mijn eerste stap naar het echte fotografie gebeuren kan je me nog wat info geven over de kostprijs van dat gebeuren en ik ben woonachtig in Aartselaar in de buurt van BOOM ( tommorowland ) is er daar een cursus in de buurt en waar is het te doen
        Grtz
        Marc

        Comment


        • #19
          Re: Sd voor beginners.

          Marc,

          dit is geheel gratis hoor, we beperken het ook tot 5 personen om tijd voor iedereen te hebben. Ik kijk eens uit voor je buurt, en ik laat je iets weten.
          ...leeg...

          Comment


          • #20
            Re: Sd voor beginners.

            Als er ooit een SD in Noord-Limburg / Kempen komt, wil ik graag deelnemen!

            Comment


            • #21
              Re: Sd voor beginners.

              Dit is nu eens een geweldig initiatief. Ik ben van West Vlaanderen en heb reeds enkele cursussen gevolgd maar in groep op stap gaan daar hou ik van want je leert daar zoveel van bij.
              Dit is iets wat ik zeker opvolg.

              Comment


              • #22
                Re: Sd voor beginners.

                Kijk dan zeker eens naar DEZE link.
                ...leeg...

                Comment


                • #23
                  Re: Sd voor beginners.

                  Bedankt Lieven, al ben ik al een tijdje bezig, je hebt me geleerd de histogram beter te interpreteren. Al was het groepje klein en liep mijn vrouw er een beetje verloren bij, het was in mijn ogen super. Met zijn vieren liepen we mekaar niet in de weg en konden direct een eenvoudig antwoord van Lieven krijgen over het waarom is die foto van mij nu niet goed. Lieven had dan ook een perfecte omgeving uitgekozen, zo dicht bij onze thuis en ons onbekend. Ook daarvoor dank Lieven.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Sd voor beginners.

                    Zijn er ook SD's in Oost-Vlaanderen? Ben zelf van Aalst.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Sd voor beginners.

                      Ik wil wel meewerken en uitleg verschaffen en dergelijke, maar heb voorlopig geen tijd om zelf te organiseren. Call on me when needed! 't Is al te lang geleden dat ik jullie nog eens gezien heb.
                      ______
                      www.vue.photo

                      Comment


                      • #26
                        Re: Sd voor beginners.

                        als er iemand een sd organiseert in het antwerpse dan wil ik mij ook wel graag aansluiten als lesvolger

                        Comment


                        • #27
                          Re: Sd voor beginners.

                          Oorspronkelijk geplaatst door C_line Bekijk bericht
                          Zijn er ook SD's in Oost-Vlaanderen? Ben zelf van Aalst.
                          Ik ben ook uit de omgeving van Aalst in O-Vl (wanneer ik in het land ben) en ik ben ook wel geïnteresseerd om wat bij te leren.
                          Dit jaar zou dat voor mij kunnen vanaf oktober. Misschien is er ergens een SD?

                          Comment


                          • #28
                            Re: Sd voor beginners.

                            In oktober wil ik er nog wel eentje doen in Grimbergen.
                            ...leeg...

                            Comment


                            • #29
                              Re: Sd voor beginners.

                              Wanneer zijn er in 2016 SD's in Antwerpen of limburg.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Sd voor beginners.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Lieve72 Bekijk bericht
                                Wanneer zijn er in 2016 SD's in Antwerpen of limburg.
                                Een terechte vraag Lieve, en ik denk dat er (na 4 of is het al 5 SD beginners) wel degelijk vraag is naar zoiets. Iets voor de VZW om te overdenken misschien?
                                ...leeg...

                                Comment

                                Working...
                                X