Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

    Hier zou ik ook graag willen bij zijn.

    Dededan
    BD1921BE
    blijf NIET eten

    Beste groeten,
    Dirk
    Canon EOS 5D Mark IV | EF 17-40 f/4 L | EF 24-70 f/12.8 L | EF 24-105 f/4 L | EF 70-200 f/4 L IS | EF 50 f/1.4 | EF 85 f/1.8 | EF 15 f/2.5 | 2 x Speedlite 580EX II | Speedlite 430EX II

    Comment


    • #32
      Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

      Graag schreef ik me in :
      kadoeter-1-BD2540BE-geen eten

      Comment


      • #33
        Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

        Ik wil ook wel graag meedoen
        Fonsy
        niet eten

        Comment


        • #34
          Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

          Goeiedag

          Droopie007 had al ingeschreven met drie personen, dat zullen er 4 worden.

          Tot zaterdag.

          Eugene.
          BD1766BE

          Comment


          • #35
            Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

            Je mag me ook inschrijven.
            shoot2take, blijft niet eten

            Grtz

            Comment


            • #36
              Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

              Ik had me ook graag nog ingeschreven.
              1 persoon, BD1069BE, blijf eten
              Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

              Comment


              • #37
                Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

                Mocht het nog mogenlijk zijn wil ik ook wel aanwezig zijn.

                Als de groepen te groot worden, geen probleem om me te schappen, lees het hier wel


                -TomsonBE - 1 -Blijft niet eten.
                Fotocollectie:
                http://s263.photobucket.com/albums/ii151/TomsonBE/
                http://www.flickr.com/photos/40502193@N08/

                Comment


                • #38
                  Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

                  Ook ik had me nog graag opgegeven indien er nog een plaatsje vrij zou zijn. Mocht het niet lukken......... bad luck for me

                  Spyder - 1 - blijft niet eten

                  Comment


                  • #39
                    Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

                    D90 - 1 - geen eten
                    mvg
                    Michel

                    Comment


                    • #40
                      Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

                      Onze Shooting Day 'Spelen met Licht' is erg in de smaak gevallen: aan het einde van het weekend waren niet minder dan 40 deelnemers geregistreerd! En sindsdien kwamen nog drie aanmeldingen binnen.

                      Wij willen zeker stellen dat alle deelnemers maximaal van de uitleg kunnen genieten en ook ruime kans krijgen om zelf te fotograferen. Daarom hebben we gisteravond, in overleg met de lesgevers/workshopleiders, besloten om te groep te beperken tot 40 deelnemers.

                      We moeten dus helaas onze vrienden TomsonBE, spyder en D90 naar de reservelijst verwijzen ...
                      Indien er deelnemers afzeggen zullen wij hen zo snel mogelijk contacteren.

                      Wie dus om de een of andere reden er zaterdag toch niet bij kan zijn: jammer, maar geef ons graag een seintje, dan kan iemand anders je plaats innemen!

                      Gezien de grote interesse zullen we bekijken of een gelijkaardige workshop op een latere datum herhaald kan worden.
                      BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                      Comment


                      • #41
                        Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

                        ik had er ook graag bij geweest , maar 16 augustus kwam mij niet goed uit
                        dus als er op een latere datum nog zo eens iets moest gepland worden , stel ik hier al graag mij kandidaat voor
                        veel leer plezier zaterdag en hopelijk tot later eens
                        mvg Tweetty
                        bd0379be

                        Comment


                        • #42
                          Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

                          Nog enkele tips voor de deelnemers zaterdag:

                          Het Hof van Riemen ligt langs de N15. Wie vanuit het westen komt kan best even langs de N15 (Paul van Roosbroecklaan) doorrijden en de Orshagenstraat vanuit het oosten inrijden (wegwijzer aanwezig:



                          Er is ruime parkeermogelijkheid naast de locatie:




                          Probeer stipt op tijd te komen (uiterlijk 13u30) zodat we ons goed gevuld programma op tijd kunnen laten starten.

                          Na de inleidende voordracht/demonstratie door Piet Van Den Heuvel verdelen we ons in vier groepjes die afwisselend de workshops doorlopen:
                          1. Piet geeft verder toelichting bij het gebruik van (betaalbare) studioflitsers en laat jullie aan de slag in de 'grote' studio;
                          2. Jacques laat zien hoe je met eenvoudig (strobist) flitsmateriaal zeer gelijkaardige opstellingen en resultaten kan behalen;
                          3. Leon trekt met een groep 'op locatie' en demonstreert verdere strobistkunsten, o.m. met gemengd daglicht/flitslicht;
                          4. René trekt een geheel andere kaart met foodfotografie, zowel met continulicht als met flitslicht.


                          Onze trouwe modellen Annelies, Laurence en Sofie komen bereidwillig poseren. Chef Filip zorgt voor enkele sprankelende gerechten.
                          Servix & Partners zorgen voor een heel arsenaal aan studioflitsers, LED-toortsen en hulpstukken allerhande.

                          Breng zeker je eigen fototoestel mee, en een eigen (opsteek)flits. Deze laatste kan af en toe dienen om de flitsopstellingen te triggeren.

                          Portretten schiet je best met een standaard tot middellange telelens (op full frame: 50-85-105-135 mm, op crop: 35-55-70-90 mm).
                          ook een 'standaard' zoomlens (24-70mm resp. 18-55mm) kan prima, net als een 70-200mm telezoom).

                          Voor de food photography kom je best met een standaardlens of korte macrolens (60 of 90mm). Hier zullen we vanop statief werken.

                          Over deze SD komt een uitgebreid verslag in de Shoot-special over de 'thuisstudio' die zal verschijnen in november 2014.
                          Je kan ons helpen met wat behind-the-scenes foto's en door je indrukken en ervaringen met ons te delen. Hoe je dat kan doen vertellen we wel ter plaatse.

                          Tot zaterdag!
                          BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                          Comment


                          • #43
                            Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

                            Spijtig maar helaas (voor mij). Mocht er een plaatsje vrij komen hoor ik het wel.

                            Comment


                            • #44
                              Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

                              Wow,

                              ziet er goed uit, ben blij dat ik erbij ben.

                              Eugène
                              BD1766BE

                              Comment


                              • #45
                                Re: SD 'Spelen met licht' - zaterdag 16 augustus 2014

                                Nog een kleine aanpassing voor mijn aub: ik zal wél blijven eten. Tot morgen, kijk er met volle goesting naar uit!
                                ______
                                www.vue.photo

                                Comment

                                Working...
                                X