Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Rotterdam 2 juni 2019

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Rotterdam 2 juni 2019

    Op zondag 2 juni organiseer ik een SD in Rotterdam. We kunnen grbuik maken van de gelegenheid die de Open Daken Dagen ons bieden om weer een aantal bijzondere locaties in te vullen.

    Het programma zal zoals gebruikelijk starten vanaf een plaats waar het goed parkeren is, we kiezen Ridderkerk, de Schans, waar we de waterbus om 10.55 naar Rotterdam nemen. Het retour kost op e-ticket tegen de 8 euro, parkeren is verder gratis. De laatste waterbus terug gaat om 19.30.

    We zullen deze schootingday gebruik maken van de Open Daken Dagen, hiervoor dien je een E-ticket te kopen.
    Onze eerste bestemming in Rotterdam vanaf de Erasmusbrug zal dan het dak zijn bij Katshoek 31b (Hofbogen, voormalig Station Hofplein), omdat de e-ticket omwisselen voor een dagpas.
    Er zijn ook nog 500 dagpassen beschikbaar voor mensen die geen e-pas hebben, maar ik adviseer om het alvast te kopen, dan ben je zeker.

    https://rotterdamsedakendagen.nl


    Het eindigt met een etentje en een terugvaart naar Ridderkerk.

    Gezien de begintijd zouden vroege vogels voorafgaand aan de shooting day nog foto's kunnen gaan maken in Kinderdijk, als er veel belangstelling is zouden we dat in het programma op kunnen nemen.

    Als je interesse hebt om mee te gaan, stuur me dan even een pb met aantal personen en je naam + telefoonnummer.


    Achter de deelnemers zet Ik er een K bij als de wens een vroege start bij Kinderdijk is aangegeven.

    Deelnemers:

    1 Droopie007. (K)
    2 baloo
    3 mutley69
    4 MP61 (2 personen) (K-misschien)
    5 fotosdirk
    6 aquariusjk. (K-9.-10u)
    7 Moot&Cat (K-9.-10u)
    8 Fluweeltje
    9 Lightyear (2 personen)
    10 Heembeek
    11 Wim.Vanmaele
    Last edited by Spanjaart; 1 juni 2019, 03:20.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

  • #2
    Re: SD Rotterdam 2 juni 2019

    Zon op is op 2 juni 0m 5.28 dus erg vroeg om voor iedereen die naar Kinderdijk komt als begintijd af te spreken. Het kan een voorstel zijn om op eigen gelegenheid te beginnen en rond 10.00-10.15 gezamenlijk richting de parking in Ridderkerk te vertrekken.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #3
      Re: SD Rotterdam 2 juni 2019

      Koop voor de zekerheid vast een E-ticket!
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment


      • #4
        Re: SD Rotterdam 2 juni 2019

        Bedankt om ons daarop te attenderen, Rob - bij deze heb ik mijn Ticket meteen besteld.

        Comment


        • #5
          Re: SD Rotterdam 2 juni 2019

          Dakpas reeds in bezit ontvangen.

          Rob, wordt er iets concreets voorzien voor de Kinderdijk?
          Ik bedoel, zijn er mensen die vooraf de Kinderdijk bezoeken?

          Groetjes,

          Dirk

          Comment


          • #6
            Re: SD Rotterdam 2 juni 2019

            Enkelen bezoeken Kinderdijk op eigen gelegenheid. Er is weinig belangstelling voor iets gezamenlijks daar.
            Sony en Olympus
            Fotoseries

            Comment


            • #7
              Re: SD Rotterdam 2 juni 2019

              Ze geven geen mooie zonsopkomst morgen. Het is maar dat je het weet

              Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk
              http://www.photo-patricske.be
              Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

              Comment


              • #8
                Re: SD Rotterdam 2 juni 2019

                Ze geven wel een mooie zonsondergang

                Misschien loont het wel om 's avonds naar daar te gaan, dan is de parking vrij, gratis (alleen het sanitair is wat een probleempje)... En 't is er dan veel rustiger.

                De geschiedenis herhaalt zich misschien wel, vorige keer met Rob in Kinderdijk hebben we toen 's avonds prachtige beeldjes geschoten.

                Comment


                • #9
                  Re: SD Rotterdam 2 juni 2019

                  Kopen we ter plaatse een ticket voor de waterbus ? Ik begrijp dat je met een groepsticket 25% korting hebt.
                  Of koopt ieder zijn ticket?

                  Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD Rotterdam 2 juni 2019

                    Dag Rob,

                    Er zijn twee locaties in die buurt om het veer te nemen.

                    Is dit het juiste adres?
                    De Schans 10, 2983 GT Ridderkerk
                    Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
                    M.v.g. Marc

                    Comment


                    • #11
                      Re: SD Rotterdam 2 juni 2019

                      Oorspronkelijk geplaatst door MP61 Bekijk bericht
                      Is dit het juiste adres?
                      De Schans 10, 2983 GT Ridderkerk
                      Volgens mij wel, ik ga toch daarheen!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                      Kopen we ter plaatse een ticket voor de waterbus ?
                      Het best koop je vooraf een retour e-ticket, Peter, dat heb ik gedaan en ik vermoed de anderen ook.
                      BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                      Comment


                      • #12
                        Re: SD Rotterdam 2 juni 2019

                        Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
                        Ze geven wel een mooie zonsondergang [emoji14]

                        Misschien loont het wel om 's avonds naar daar te gaan, dan is de parking vrij, gratis (alleen het sanitair is wat een probleempje)... En 't is er dan veel rustiger.

                        De geschiedenis herhaalt zich misschien wel, vorige keer met Rob in Kinderdijk hebben we toen 's avonds prachtige beeldjes geschoten.
                        Neen, ook geen mooie zonsondergang, maar wel beter dan zonsopkomst. Click image for larger version

Name:	Screenshot_20190601-111342_Skyfire.jpg
Views:	1
Size:	53,7 KB
ID:	7297278

                        Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk
                        http://www.photo-patricske.be
                        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                        Comment

                        Working...
                        X