Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

    Deelnemerslijst is ondertussen aangepast, er kan nog steeds worden ingeschreven en dit tot vrijdagavond 23 uur.

    De weersvoorspellingen zien er wel niet al te best uit, het zal al met zekerheid gaan regenen zaterdag, vraag is alleen of dit enkele buien worden of regen voor langere perioden.
    We zullen nog even afwachten hoe de voorspellingen zullen evolueren deze week maar een mooie lentedag zal het zeker niet worden.


    !!! Volg dit topic dus zeker goed op de volgende dagen voor meer informatie !!!
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Comment


    • #17
      Re: SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

      Gelukkig zijn de weersvoorspellingen gunstig aan het evolueren naar zaterdag toe.
      Maandag nog werd er maar liefst 40 mm regen voorspelt en regen van 's morgens tot 's avonds .
      Als de voorspellingen zo waren gebleven zou het een dag voor niets geworden zijn en had ik deze SD moeten annuleren.

      Momenteel zien de voorspellingen er heel gunstig uit, een beetje regen, 2 tot 4 mm, dit zal in een enkele bui verscholen zitten.
      Verder wisselende bewolking met opklaringen, niet erg want de vorige editie hadden we een stralende zon maar dus ook heel hard licht om te fotograferen.



      De SD zal dus zeker doorgaan en de weersomstandigheden zien er momenteel goed uit, al is een buitje altijd mogelijk.

      Geen erg als er een buitje zou vallen, er zijn immers plaatsen genoeg in Pairi Daiza om even te schuilen. Voor wie 's avonds nog honger heeft staat er een leuk restaurantje op het menu.
      Wel even meegeven dat, wie 's avonds mee gaat eten en plots naar het toilet moet gaan, best een schroevendraaier, een hamerke en een zaagske mee naar het toilet neemt .
      Voor zij die het halen is de afspraak 09u30 aan de poort van Pairi Daiza, zij die wat later zijn zullen ons wel vinden in het park.
      Inschrijven kan nog steeds en dit to vrijdagavond 23 uur, kwestie van te weten op wie we moeten wachten of niet. Graag ook een seintje als je later bent of vertraging hebt op 0478/247795.

      Groetjes en tot zaterdag in Pairi Daiza !!!
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #18
        Re: SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

        Hey Edje,

        Wij gaan niet meer mee. Daar de weersvoorspellingen toch iets te weinig voorspelt voor zaterdag droog te blijven.

        Groetjes,
        Kyphotography
        www.kyphotography.be

        Comment


        • #19
          Re: SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

          Oorspronkelijk geplaatst door kyphotography Bekijk bericht
          Hey Edje,

          Wij gaan niet meer mee. Daar de weersvoorspellingen toch iets te weinig voorspelt voor zaterdag droog te blijven.

          Groetjes,
          Kyphotography
          Ik weet niet op welke bron jullie verdergaan maar het gaat best nog wel meevallen hoor zaterdag.

          Actueel weerbericht en weersverwachting tot 14 dagen vooruit voor Brugelette. ✅ Temperatuur Brugelette ✅ Regenradar


          Geen enkel probleem hoor als jullie afzeggen, ik zal dit aanpassen in de deelnmerslijst morgenavond, moesten jullie toch nog van gedacht veranderen ondertussen .
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #20
            Re: SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

            Dag Edjec,

            Ondanks de goede weervoorspellingen (we zijn momenteel snel tevreden) zullen we toch moeten afhaken.
            We zouden al zeker later aankomen, maar het gaat waarschijnlijk nog later worden - en dan hebben we onvoldoende tijd in Pairi Daisa.
            Ik wens alle deelnemers een schitterende dag met mooi licht en actieve "beesten"

            Volgende keer beter ...
            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #21
              Re: SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

              EdjeC
              Met spijt ga ik ook verstek laten... een dagje in de regen is niet mijn ding.
              Spijtig voor het vele werk dat je hebt ingestoken, maar in elk geval bedankt

              FKVK

              Comment


              • #22
                Re: SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

                EdjeC

                Helaas moeten wij ook afhaken, dit heeft niks met het weer te maken maar met een ziek kleinkind dat we morgen moeten opvangen.

                groeten,

                Rudi
                www.photo-rudi.be

                Comment


                • #23
                  Re: SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

                  .





                  Voor alle duidelijkheid, het gaat morgen NIET regenen !!!


                  Of ik woon in een ander land of ik lees en hoor het weerbericht helemaal verkeerd.
                  Morgen wordt een mooie en DROGE dag met prima lichtomstandigheden aan 19°C.

                  Zij die er morgen wel bij zijn gaan een heerlijk dagje hebben, afspraak morgenvroeg 09u30 aan de poorten van Pairi Daiza.



                  Groetjes,

                  Edje C
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                  Comment


                  • #24
                    Re: SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

                    Baloo en ik zullen er zijn Ed..:-)
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

                      Eddy ik gun je morgen een dag vol zonneschijn en mooi licht dat heb je verdiend na al de moeite die je er in steekt
                      kan er van mee praten dat je veel werk achter de schermen hebt bij het organiseren van een SD
                      en de rest die mee gaan geniet het is echt een zeer mooi park een dag is er echt te kort
                      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                      Comment


                      • #26
                        Re: SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

                        Ik zal er ook zijn, tot morgen!
                        FLICKR PHOTOSTREAM
                        Just try to comprehend that which you'll never comprehend

                        Comment


                        • #27
                          Re: SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

                          Prachtige dag gehad!
                          Mooi park, geen druppel gevallen.

                          Merci Eddy voor de organisatie
                          Merci mannen voor het gezelschap

                          FLICKR PHOTOSTREAM
                          Just try to comprehend that which you'll never comprehend

                          Comment


                          • #28
                            Re: SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

                            Edje,

                            Weeral eens bedankt. Mooie dag, de afwezigen hadden weer eens ongelijk.
                            klein groepje, maar gezellige bende.

                            tot de volgende

                            Lvb
                            http://lvbfoto.jimdo.com/

                            Comment


                            • #29
                              Re: SD Pairi Daiza (Brugelette), zaterdag 18 mei 2013.

                              Idd heerlijke dag gehad met een fijn groepje
                              Merci Edje je hebt voor heerlijk weer gekozen, en ons goed begeleid!
                              Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
                              Lidnummer BD0066BE

                              Comment


                              • #30
                                Ook ik genoot van een prachtige dag (en van een lekker hapje achteraf). Morgen de oogst eens wieden...

                                Allen bedankt voor de gezellige sfeer, +1 voor Edje voor het initiatief!
                                BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                                Comment

                                Working...
                                X