Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Oude kerkhof Assebroek ( Brugge ) - GEANNULEERD

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Oude kerkhof Assebroek ( Brugge ) - GEANNULEERD

    Deze SD is op vraag van TS geannuleerd




    Zoals gevraagd door verschillende mensen organiseer ik deze tweede SD dag op het kerkhof van Brugge op 18/10/2014.
    In deze periode ( herfst ) kan je er prachtige beelden schieten.

    Begin om 09.00 uur en einde is ieder voor zich.
    Verder is niets voorzien. Eten en drinken moet je zelf meebrengen.
    Of zijn er mensen die iets anders op het oog hebben ?. Suggesties steeds welkom.

    Provincie:
    West-Vlaanderen Gemeente: Brugge - Deelgemeente : Assebroek, Adres: Kleine Kerkhofstraat 1.

    Kandidaten mogen zich melden in mijn mailbox.

    1. Pixelboy
    Last edited by Bachus1909; 18 september 2014, 10:28. Reden: Geannuleerd op vraag van TS

  • #2
    Re: SD Oude kerkhof Assebroek ( Brugge ).

    Graag een beetje meer info Pixelboy.
    Dagindeling, einde, begin, kan er ergens iets gegeten worden ...
    Wordt het kerkhof nog gekoppeld aan een rondwandeling in de stad of iets dergelijks?
    Vorige keer was het na een uurtje of drie al gedaan en dat was jammer, zeker als je er een heel eind voor gereden had.

    Grtjs,
    Edje C
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Comment


    • #3
      Re: SD Oude kerkhof Assebroek ( Brugge ).

      Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
      Graag een beetje meer info Pixelboy.
      Dagindeling, einde, begin, kan er ergens iets gegeten worden ...
      Wordt het kerkhof nog gekoppeld aan een rondwandeling in de stad of iets dergelijks?
      Vorige keer was het na een uurtje of drie al gedaan en dat was jammer, zeker als je er een heel eind voor gereden had.

      Grtjs,
      Edje C
      Ja, Edje.

      Het is een zeer groot kerkhof en met de herfst zal je of kan je zeker meer dan drie uur bezig zijn.
      Ik heb geen plannen om nog iets anders te koppelen na het bezoek aan het kerkhof.
      Indien er kandidaten zijn die iets kunnen organiseren, suggesties steeds welkom.

      Winkels zijn gesloten op zondag.

      Groeten,
      Pixelboy

      Comment


      • #4
        Re: SD Oude kerkhof Assebroek ( Brugge ).

        Voila PM verzonden.
        www.photo-rudi.be

        Comment


        • #5
          Re: SD Oude kerkhof Assebroek ( Brugge ).

          Ik kan er zelf niet bij zijn, maar mss een tip. Op 18 oktober gaat "Buren bij kunstenaars" door in West-Vlaanderen en dus ook in Brugge. Ik post er wel nog iets over in de rubriek "waarheen vandaag?", maar er staat ook info op hun site: burenbijkunstenaars.be . Fotografen en andere kunstenaars stellen er hun werken tentoon...
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

          Comment


          • #6
            Re: SD Oude kerkhof Assebroek ( Brugge ).

            Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
            Ik kan er zelf niet bij zijn, maar mss een tip. Op 18 oktober gaat "Buren bij kunstenaars" door in West-Vlaanderen en dus ook in Brugge. Ik post er wel nog iets over in de rubriek "waarheen vandaag?", maar er staat ook info op hun site: burenbijkunstenaars.be . Fotografen en andere kunstenaars stellen er hun werken tentoon...
            Bedankt voor de mooie tip.

            Pixelboy

            Comment


            • #7
              Re: SD Oude kerkhof Assebroek ( Brugge ).

              Gezien ik onmiddellijk stop als lid van BD vraag ik dit onderdeel ook te sluiten en zeg ik de SD dag af.

              Pixelboy

              Comment

              Working...
              X