Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

    Oorspronkelijk geplaatst door Xarder
    Aiai Nat dan heb je een probleem, dat betekent voor jou dus pas in de namiddag zelf foto's trekken want tot die tijd zul jij mijn model moeten zijn

    Groetjes X.
    Ik kijk al uit naar de resultaten Xar
    Misschien kom ik wel eens langs om goeiedag te zeggen (is wel opendeurdag in de school van mijn dochter die dag, maar gezien de korte afstand van mijn huis naar Oeselgem, is' t wel een kans om jullie eens te ontmoeten
    groetjes,
    Caro
    www.myspace.com/photocaroline

    Comment


    • #62
      Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

      Oorspronkelijk geplaatst door Caro©bkwg
      Ik kijk al uit naar de resultaten Xar
      Misschien kom ik wel eens langs om goeiedag te zeggen (is wel opendeurdag in de school van mijn dochter die dag, maar gezien de korte afstand van mijn huis naar Oeselgem, is' t wel een kans om jullie eens te ontmoeten
      groetjes,
      Caro
      Jeej,dan hebben we er nog een model bij Hihi

      Grtz
      <<SAllyp>>
      Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

      www.sallyphotographics.be

      Comment


      • #63
        Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

        Ik heb in de eerste post van deze thread de bevestiging genoteerd. Zo heb je een zicht wat er gebeurd.



        Oorspronkelijk geplaatst door Xarder
        Aiai Nat dan heb je een probleem, dat betekent voor jou dus pas in de namiddag zelf foto's trekken want tot die tijd zul jij mijn model moeten zijn

        Groetjes X.
        En omgekeerd. (Zoals eerder afgesproken !)
        Oorspronkelijk geplaatst door Sallypaparazzi
        Hihihi Goeike

        Grtz
        <<SAllyp>>
        En hier hetzelfde natuurlijk.
        natwork.be

        Comment


        • #64
          Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

          Ik heb nog een 3tal studioflitsers 600w en een achtergrondrek met 3 doeken in de aanbieding, maar je zat al vol he?
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #65
            Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

            Oorspronkelijk geplaatst door Nat
            En omgekeerd. (Zoals eerder afgesproken !)
            ja

            Groetjes X.

            Comment


            • #66
              Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

              Oorspronkelijk geplaatst door Ivo M
              Ik heb nogmaals de sites van de NMBS en de Lijn bekeken. Van Waregem naar Oeselgem gaan er zelden bussen. Dus het wordt toch de trein & fiets. Met een betere verbinding, de NMBS is vroeger wakker dan de NS
              Vanaf Visé is er al verbinding om 7u25, dan kom ik om 10u29 in Waregem aan. Prima op tijd dus.
              Dan kunnen we samen van het station naar de lokatie fietsen, mijn persoonlijke taxi heeft laten weten dat ie me niet kan brengen, dus wordt het voor mij ook trein+fiets

              Comment


              • #67
                Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
                Ik heb nog een 3tal studioflitsers 600w en een achtergrondrek met 3 doeken in de aanbieding, maar je zat al vol he?
                Dit is een hele mooie aanbieding ! Eigenlijk wordt er door die elementen gewoon een extra shootplaats bijgemaakt. Er is zeker een locatie waar we dat kunnen opstellen, met electriciteit voorhanden. Dus als je dat ziet zitten om dat allemaal mee te brengen, ik steek gerust een handje toe bij het opstellen.
                Vervolgens heb ik uw laatste posts met heel veel aandacht gevolg, en uw flitswerk is uitstekend. We kunnen er allemaal waarschijnlijk iets van opsteken. Ik zou zeggen : meer dan welkom !

                Groeten,

                Nat.
                natwork.be

                Comment


                • #68
                  Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nat
                  Dit is een hele mooie aanbieding ! Eigenlijk wordt er door die elementen gewoon een extra shootplaats bijgemaakt. Er is zeker een locatie waar we dat kunnen opstellen, met electriciteit voorhanden. Dus als je dat ziet zitten om dat allemaal mee te brengen, ik steek gerust een handje toe bij het opstellen.
                  Vervolgens heb ik uw laatste posts met heel veel aandacht gevolg, en uw flitswerk is uitstekend. We kunnen er allemaal waarschijnlijk iets van opsteken. Ik zou zeggen : meer dan welkom !

                  Groeten,

                  Nat.
                  Dat opzetten is met 10 minuten gebeurd En je krijgt er ook nog een cabrio bij <grijns>

                  Ik was misschien iets te voorbarig want ik las net de afstand. Dat is 260 kilometer van mijn huiske.

                  Ik vind het een hele eer om mee te mogen doen, maar ik ga eerst even overleggen met het thuisfront. Ben toch bang dat het een beetje ver weg is.
                  Hoe laat beginnen jullie eigenlijk? Misschien zie ik kans om ergens te overnachten. Ik heb kennisen in Retie.
                  Last edited by MadMax; 18 juni 2006, 09:59.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

                  Comment


                  • #69
                    Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                    Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
                    Dat opzetten is met 10 minuten gebeurd En je krijgt er ook nog een cabrio bij <grijns>

                    Ik was misschien iets te voorbarig want ik las net de afstand. Dat is 260 kilometer van mijn huiske.

                    Ik vind het een hele eer om mee te mogen doen, maar ik ga eerst even overleggen met het thuisfront. Ben toch bang dat het een beetje ver weg is.
                    Hoe laat beginnen jullie eigenlijk? Misschien zie ik kans om ergens te overnachten. Ik heb kennisen in Retie.
                    Wij beginnen rond 10u30-11u00, maar ben je vroeger of later, dan is dat allemaal goed. Dit is geen supergeorganiseerd evenement. Het is de bedoeling dat we gezellig samen zijn, en ons goed amuseren en ook nog fotookes trekken. Ben je er om 10u00, prima. Slechts om 13u00, ook goed ! Er is ook geen "stop-uur" voorzien. Alleen om 22u00 mogen we geen lawaai meer maken, en liefst tijdens de dag ook niet. We willen immers de aanwezige buren niet storen.
                    natwork.be

                    Comment


                    • #70
                      Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jo3r1
                      Dan kunnen we samen van het station naar de lokatie fietsen, mijn persoonlijke taxi heeft laten weten dat ie me niet kan brengen, dus wordt het voor mij ook trein+fiets

                      Hebben we gelijk 2 fietsen erbij, kan mss nog iets leuks mee gedaan worden in combinatie met een model.

                      Comment


                      • #71
                        Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                        Net bericht gekregen dat ik zondag moet gaan werken...
                        'k had graag eens zo'n sd meegemaakt maar 't zal dus voor een andere keer worden, 'k had er graag bijgeweest.

                        Amuseer jullie zondag iig

                        Comment


                        • #72
                          Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                          Dat wordt dus slechts 1 fiets
                          Een andere keer Jo3r1. Eerste post van deze thread aangepast.
                          Madmax zal jouw plaats innemen en heeft ook al voor 2 modellen gezorgd. 18 modellen en 12 fotografen.... Pfwiew. Wordt druk.
                          natwork.be

                          Comment


                          • #73
                            Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                            hoi mede modellenshooters

                            Zoals het er nu uitziet kom ik voor 95% zeker naar de shoot met mijn spullen. Ook heb ik 2 modellen die graag mee willen komen. Natacha en Carol-Ann. De laatste hoor ik morgen definitief of ze mee gaat.

                            In principe staat nog steeds dat ik ze op pik op het station om 10.30.

                            Mocht het echter zo zijn dat door wat voor reden ook ik verhinderd ben (verkeer, ziekte of weet ik wat) kunnen de modellen op mijn kosten een taxi nemen naar de plek van bestemming. Dat is 15 minuten van het station.

                            We hebben elkaars mobiel om te bellen.

                            Mocht ik verlaat of verhinderd zijn, bel ik zo snel mogelijk. Ik hoop het uiteraard niet want ik verheug me er vreselijk op

                            Tot pm's en/of tot zondag

                            Groet
                            Jorgen (MadMax)
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

                            Comment


                            • #74
                              Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                              Helaas kan Carol-Ann niet. Natacha blijft op de lijst
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

                              Comment


                              • #75
                                Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                                Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
                                We hebben elkaars mobiel om te bellen.
                                Kan in de pm met routebeschrijving ook een lijstje GSM nummers opgenomen worden? Ik zal de mijne per pm aan Nat sturen.

                                Ivo

                                Comment

                                Working...
                                X