Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD modellen 2 november 2003

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by kodoal
    da zit snor,ik zal int hof van eden eens gaan polsen wanneer da ze tijd en plaats hebben,en of ze wel chocomelk hebben (kwestie van sonnyke geen uitvluchten te gunnen).ik hou jullie op de hoogte!En denk eraan da zal gene normale dag worden!we gaan digitale geschiedenis schrijven!!!
    digitale geschiedenis schrijven Toch niet op cdr's zeker.Heb je het hier niet gelezen,die gaan nog geen twee jaar mee. Dus Napoleon,veel geschiedenis gaat ge misschien wel schrijven maar niet lang vrees ik
    Danny's Photosite

    Comment


    • #77
      Staat den datum nu al vast ? Want volgende week moet ik mijn agenda gaan bijwerken...ik hoop er deze keer eindelijk eens bij te kunnen zijn, zeker als er genoeg chocomelk is, maar dan moet ik dat wel kunnen vrijhouden....

      Comment


      • #78
        Zondag 2 november Sonyke, zie begin van deze topic

        mvg,
        Z900
        Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

        Comment


        • #79
          Merci Z'tje waarschijnlijk over gezien excuses.
          Zondag 02/11/03 hou ik dus vrij. Agenda ingevuld "modellendag"
          Schrijf me hierbij maar in voor alles wat er te doen is (1 persoon)- onkosten betaal ik vooraf (?) of ter plaatse.

          Moet ik iets speciaals aan doen ?

          Comment


          • #80
            He peoples,

            Ik heb nog twee modellen in de aanbieding. Ik heb het even overlegd en ik heb voor jullie het volgende:
            1 Een hoog zwangere vrouw (uitgerekend Januri 2004)
            2 Een drie jarig meiske wat erg gewend is aan de camera en het leuk vind ook(afhankelijk van haar bui maar da komt wel goe).

            Zal ik ze meenemen of thuis laten? Zeg het maar.

            Comment


            • #81
              Graag wil ik nog 2 mensen (Ineke en Diny)extra aanmelden.
              grt. Chiel
              lidnummer: BD0033NL

              Comment


              • #82
                Ik zou me ook willen aanmelden. Zijn er kosten aan verbonden?

                Comment


                • #83
                  Hallo Kodoal & Triker,

                  Bij deze geef ik mij op voor zondag 2 november.

                  Comment


                  • #84
                    wat die kosten aangaat,dat zijn voorlopig alleeen de consumpties (aan groothandelsprijs)
                    maar we weten wel nog niet of we betalende modellen en apparatuur nodig hebben.Maar in ieder geval houden we het zo goedkoop als maar mogelijk is.De kostprijs mag geen reden zijn om niet te kunnen deel nemen.

                    Comment


                    • #85
                      Moeten we zelf ons boterhammekes meebrengen
                      voorheen cramchap
                      BD0235BE

                      http://www.pbase.com/macchap

                      We do what we can with what we have and where we are

                      Comment


                      • #86
                        Als we een pot aanmaken kunne we chinees laten brengen of dergelijke

                        Maar ik heb nog een vraag naar de organisatie, is er een max aantal deelnemers? Kwestie van voldoende ruimte / tijd.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by Benjamin vdZ
                          Maar ik heb nog een vraag naar de organisatie, is er een max aantal deelnemers? Kwestie van voldoende ruimte / tijd.
                          Uiteraard zal er ook voor de catering worden gezorgd
                          Een maximaal aantal deelnemers is nog een overweging van hoe de plannen gaan lopen. Maar zo te zien zitten we daar nog niet aan
                          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                          Comment


                          • #88
                            Kan ik er nog bij op de aanwezigheidslijst?

                            Groetjes,
                            appelke

                            Comment


                            • #89
                              Hallo,

                              Zet mij ook maar op de lijst van fotografen - niet van de modellen ... .

                              Jaja
                              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by jaja
                                Zet mij ook maar op de lijst van fotografen - niet van de modellen ... .
                                Jaja, je staat sowieso op de "modellen lijst" op een SD

                                mvg,
                                Z900
                                Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                                Comment

                                Working...
                                X