Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

    Geen probleem, 't groepje is een beetje uitgedund (3 afzeggingen) maar dat maakt voor deze SD niet uit aangezien er nergens gereserveerd is (en ik nog steeds aan het dubbel van het verwacht aantal deelnemers zit). Hopelijk zit het weer wat mee, James71 kan bevestigen dat deze wandeling echt wel een fantastische ervaring is (zeker bij mooi weer)...

    Tenandere, we zitten in de streek van de AppleBocq maar die wordt ondertussen door Corsendonck ook als AppleWhite op de markt gebracht, en de brouwerij levert rechtstreekts aan mij!

    Comment


    • #47
      Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

      Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
      Hopelijk zit het weer wat mee, James71 kan bevestigen dat deze wandeling echt wel een fantastische ervaring is (zeker bij mooi weer)...

      Tenandere, we zitten in de streek van de AppleBocq maar die wordt ondertussen door Corsendonck ook als AppleWhite op de markt gebracht, en de brouwerij levert rechtstreekts aan mij!
      Kan inderdaad bevestigen dat deze "expeditie" echt wel de moeite is.
      Bepaalde trajecten hebben zelfs een hoog Hitchcock gehalte, spanning en avontuur verzekerd.

      Dat monopoly op die AppleBock moeten we toch eens bespreken hoor, moet doorbroken worden

      Comment


      • #48
        Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

        ..... en er mag nog ééntje bij op de lijst.

        Mijn vrouwke komt ook mee
        Alles moet weg.....

        Comment


        • #49
          Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

          Zij zal het zich niet beklagen
          Hopelijk wordt het iets minder warm dan vandaag, maar even zonnig

          Ik benadruk nogmaals: als je geen pijnlijke geschramde benen wil: lange broek, als je geen omgeslagen hielen wil: goeie wandelschoenen, als je niet wil dat je over je eigen voeten valt: een zaklampje, als je onderweg niet wil omkomen van de dorst: drinken (min 1l per persoon)...

          Comment


          • #50
            Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

            Vergeet voor zaterdag je regenvestje niet, want ze geven een drash national.

            Is er iemand die via Leuven of die kanten komt, we kunnen misschien afspreken.
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

            Comment


            • #51
              Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

              Zijn er echt bergschoenen nodig, of zijn gewone stapschoenen ook al goed?
              Last edited by -ƒƒ-; 19 juli 2007, 22:28.

              Comment


              • #52
                Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                Het zit hier niet mee. Een Nederlandse wesp die een allergische reactie uitlokt, een dikke verkoudheid met de bijhorende hoofdpijnen gespijsd met een sausje keelontsteking en dit alles op een bedje van gummybenen, maken dat we gaan afhaken voor morgen. Met pijn in het hart wensen we jullie allemaal een fijne trip en we kijken zeker uit naar al het moois dat jullie zeker gaan posten.

                grt, otof

                Comment


                • #53
                  Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                  Oorspronkelijk geplaatst door otof Bekijk bericht
                  Het zit hier niet mee. Een Nederlandse wesp die een allergische reactie uitlokt, een dikke verkoudheid met de bijhorende hoofdpijnen gespijsd met een sausje keelontsteking en dit alles op een bedje van gummybenen, maken dat we gaan afhaken voor morgen. Met pijn in het hart wensen we jullie allemaal een fijne trip en we kijken zeker uit naar al het moois dat jullie zeker gaan posten.

                  grt, otof
                  Alvast veel beterschap gewenst.
                  Tot kijk op een volgende SD ?

                  Comment


                  • #54
                    Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                    Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                    PLAATS EN DATUM
                    Vertrek aan het NMBS-station van Yvoir.
                    Ik wil deze wandeling graag doen op 21 juli 2007.
                    @Stefaan
                    ben weliswaar bijziend maar vind nergens terug hoe laat we precies aan het station verwacht worden?
                    Je hebt het me weliswaar gezegd maar ik ben dat vergeten op te slaan in mijn geheugen

                    Comment


                    • #55
                      Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                      In zijn PM stond 10u.
                      Ik veronderstel dus dat we morgen om 10u aan het station van Yvoir moeten zijn?
                      In ieder geval kom ik met de trein, en kom om 9.39 aan.

                      Comment


                      • #56
                        Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                        Oorspronkelijk geplaatst door -ƒƒ- Bekijk bericht
                        In zijn PM stond 10u.
                        Ik veronderstel dus dat we morgen om 10u aan het station van Yvoir moeten zijn?
                        In ieder geval kom ik met de trein, en kom om 9.39 aan.
                        Bedankt, heb de laatste weken nogal wat PM's ivm met mijn SD die ik nog even dien te bewaren, waardoor ik het even uit het oog verloren was .

                        Comment


                        • #57
                          Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                          Patrick vroeg het me ook al om hoe laat we er moesten zijn, aiai een smet op mijn blazoen van smetteloos georganiseerde SD's

                          Inderdaad om 10h aan het station van Yvoir. Zoals gezegd in de PM: bij laattijdigheid of afzeggen even bellen a.u.b.

                          Otof, jammer van je tegenslag, als je wil bezorg ik je naderhand de wandeling, kan je ze op eigen houtje doen als je wil.

                          -f f- (hoe zet je eigenlijk die rare f'en? alt-cijfercombinatie?): zoals je wellicht in dit topic hebt gezien http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=168001 zijn hoge schoenen toch wel aangewezen, een echte stijve zool zoals bij bergbottines is niet echt noodzakelijk (al kan het voor op die steenslag van het spoor wel handig zijn om toch goeie zolen te hebben).

                          Comment


                          • #58
                            Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                            James71 en vanslycken danke wel voor jullie meevoelen.

                            James71 ik hou hier zeker de SD's in het oog en zal zeker nog inschrijven. De vorige 2 (allé 1,5) smeken om meer.

                            vanslyckenen je mag me inderdaad de routebeschrijving bezorgen want de wandeling blijft op mijn verlanglijstje staan.

                            grt, otof

                            Comment


                            • #59
                              Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                              Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                              -f f- (hoe zet je eigenlijk die rare f'en? alt-cijfercombinatie?): zoals je wellicht in dit topic hebt gezien http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=168001 zijn hoge schoenen toch wel aangewezen, een echte stijve zool zoals bij bergbottines is niet echt noodzakelijk (al kan het voor op die steenslag van het spoor wel handig zijn om toch goeie zolen te hebben).
                              Alt+159
                              'k Zal mijn bergschoenen dan maar eens bovenhalen, die zien er ongeveer net uit als die van u. Een paar maanden geleden was het zelfs met mijn gewone stapschoenen niet leuk om over het Falconplein te wandelen (was toen 1 grote modderpoel).

                              Comment


                              • #60
                                Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                                Helaas nog een paar afzeggingen, ook Eefke heeft een doktersbriefje (blijkbaar is deze SD zó zwaar dat mensen al last krijgen van voor ze er aan beginnen).
                                Ook Bart Haeve moet tot zijn grote spijt verstek laten gaan.

                                Dat brengt ons aantal op 11, nog een leuk klein groepje dus. Tot morgen, 10h, station Yvoir!!

                                Comment

                                Working...
                                X