Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by dieter_vh


    ? eventueel boottochtje op de Rijtjes? (hoewel ik de drukte vrees).
    Je kan hiervoor reserveren. Dan zeg je met hoeveel en om hoelaat en dan hoef je dus ook niet lang te wachten (mocht het druk zijn).

    maar ik vrees dat dat iets van het goede teveel zal zijn...
    Dat hele programma op één dag lijkt me ook wat veel, 's middags wat eten kost toch ook ff wat tijd!
    Ik denk dat de Halletoren beklimmen (moet het wel helder weer zijn om leuke plaatjes te schieten) en een boottocht na de lunch wel haalbaar is.
    Dan zou je evt. nog via het Theater naar het J. van Eyckplein kunnen gaan.
    De molens en dan het oude gedeelte zou je dan een andere keer moeten doen.
    Enne Brugge-by-night zal wel lukken denk ik, enne in oktober/november is het natuurlijk al vlug night!



    ***Canon 300D * kitlens * ...

    Comment


    • #32
      Het lijk me verstandig eerst een datum te prikken.
      Er is in Brugge altijd iets te doen wat je mee kan nemen in het programma - maar moet natuurlijk niet.

      Zaterdag 11 & zondag 12 oktober is er bv. in Huisbrouwerij De Halve Maan te Brugge
      Fototentoonstelling & doorlopende diaprojectie - nav het 35-jarig bestaan van Foto- & Diaclub Brugge Studio 1.

      En 28 november begint het sneeuw- en ijssculptuurfestival weer.

      Ik wil best helpen met één en ander dus misschien organisatie-comité vormen, datum prikken en dan de boel regelen.........en hopen op veel BD-ers!!
      ***Canon 300D * kitlens * ...

      Comment


      • #33
        Best is een zondag te nemen, dan zijn de meesten onder ons vrij. Maar een datum vinden die voor iedereen past zal moeilijk zijn
        Laat ons er gewoon een slag inslaan.
        Wat zeg je van 9 November?
        http://www.vannecke.be
        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

        Comment


        • #34
          Datums prikken is altijd lastig.
          En waarschijnlijk is de zondag een ideale dag, behalve hier dus.
          (Zoon van 8 voetbalt nationaal en dus op zondagmorgen).
          Nu zou het 12 en 19 oktober wel mogelijk zijn iets te regelen maar dat is misschien voor organiseren van een SD kort dag.
          30 november kan ik ook nog wel iets arrangeren.

          En anders moet ik weer verstek laten gaan, snif snif.


          ***Canon 300D * kitlens * ...

          Comment


          • #35
            Hehe, het begint al...
            Laat ons gewoon de persoon die de SD organiseert een datum vastleggen. Want zo zullen we er nooit uit geraken.
            Welke persoon (personen) zal (zullen) die dag organiseren?

            Kzal een mailtje sturen naar Dieter_vh of hij nog interesse heeft om die dag te organiseren.
            http://www.vannecke.be
            Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
            Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

            Comment


            • #36
              Wunjo, let erop dat er op 2 november een modellendag is, dus dat je zeker die dag niets plant. Voor de rest, doe maar hé? Of diegenen die het organiseren. Als ik vrij ben kom ik.

              Comment


              • #37
                Ik zie hier allerlei voorstellen over de daginvulling; musea, boottocht, toren beklimmen. Mijns inziens is alleen al een stadswandeling in een stad als Brugge (dus zonder die extra's) ruim voldoende en dan kom ik nog tijd te kort.

                Comment


                • #38
                  en j@ntje kan het weten na den Bosch!!
                  BD0055BE of te wel Krisv5
                  http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

                  Comment


                  • #39
                    tedju, een mens bezoekt BD eens overdag niet en dan direct zoiets

                    een SD in Brugge lijkt me inderdaad heel tof, maar ik moet bekennen dat ik nog nooit een SD meegemaakt heb , dus de hele organisatie op mij nemen lijkt me niet echt te doen. Een datum maakt me niet zo veel uit, wel een voorkeur voor een zondag (training de zaterdag...)
                    Ik ken wel de meeste hoekjes en kantjes van Brugge wel, dus her en der gidsen moet lukken. En in oktober en november zijn de meeste Japannerkes (en ander "gespuis" ) al uit het straatbeeld verdwenen...
                    mvg,
                    Dieter

                    Comment


                    • #40
                      Dieter,

                      Wat dacht je van zondag 26 October ?
                      Starten rond 13 uur, s'avonds eten voor de mensen die willen...
                      Mischien moeten we eens samen afspreken en Brugge per fiets doen om
                      zo enkele ideeen op te doen..
                      Als je interesse hebt - -> mail me
                      daVinci
                      www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by krisv5
                        en j@ntje kan het weten na den Bosch!!
                        Jaja, krisje

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by dieter_vh
                          tedju, een mens bezoekt BD eens overdag niet en dan direct zoiets

                          een SD in Brugge lijkt me inderdaad heel tof, maar ik moet bekennen dat ik nog nooit een SD meegemaakt heb , dus de hele organisatie op mij nemen lijkt me niet echt te doen. Een datum maakt me niet zo veel uit, wel een voorkeur voor een zondag (training de zaterdag...)
                          Ik ken wel de meeste hoekjes en kantjes van Brugge wel, dus her en der gidsen moet lukken. En in oktober en november zijn de meeste Japannerkes (en ander "gespuis" ) al uit het straatbeeld verdwenen...
                          Hallo dieter,

                          Ik wil me niet opdringen, maar in deze topic vind je min of meer een blauwdruk voor een organisatie.

                          http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=20735

                          Mocht je specifieke vragen hebben mail me gerust.
                          Zoals ik al eerder schreef in deze topic. Brugge lijkt me zo veelzijdig dat een stadswandeling al ruim voldoende is.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by j@n
                            Ik zie hier allerlei voorstellen over de daginvulling; musea, boottocht, toren beklimmen. Mijns inziens is alleen al een stadswandeling in een stad als Brugge (dus zonder die extra's) ruim voldoende en dan kom ik nog tijd te kort.
                            Stadswandeling zou idd het beste zijn. Hopelijk zijn de weergoden ons die dag gezind
                            http://www.vannecke.be
                            Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                            Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                            Comment


                            • #44
                              Hallo,
                              EIndelijk eens den Westkant, niet den Westhoek.
                              Mag ik erop wijzen, en ik spreek van ervaring, dat een start te Brugge om 13 uur, zeker 1245 uren telaat is.
                              Het is een prachtige stad, doch je moet zeker tegen een uur of 9 à 10 kunnen starten.
                              Ik heb hierbij een voorstel om eens het Brugge te bezoeken wat niet iedereen alledagen doet. vb, gewoon de reien volgen. Er zijn immers evenwaardige, zij niet evenwaardiger plaatsen dan de klassieke toeristenlokkers. Denk aan de rij oude huizen aan de rechterkant van het station, als je naar het station toekijkt, naar de Ezelspoort toe.
                              DIt is een pareltje van oude gerestaureerde gebouwen, alleen, geen kat die dit bezoekt.
                              Misschien is het interssant even kontakt op te nemen met de bootjesmensen om na te gaan of zij niet bereid zijn een specialeken in te richten. Er is meer, heel wat meer te zien, dat hun normale vaarroute.
                              Hopelijk vind ik een vrijwilliger die mij kan oppikken in Buggenhout, zo kan ik 's avonds wat langer blijven, anders kom ik zeker met de trein. Een goed trefpunt zou immers het station zelf kunnen zijn. Vandaar kan je alle richtingen uit.
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by wimvan
                                Hallo,
                                EIndelijk eens den Westkant, niet den Westhoek.
                                Mag ik erop wijzen, en ik spreek van ervaring, dat een start te Brugge om 13 uur, zeker 1245 uren telaat is.
                                Het is een prachtige stad, doch je moet zeker tegen een uur of 9 à 10 kunnen starten.
                                Denk aan de rij oude huizen aan de rechterkant van het station, als je naar het station toekijkt, naar de Ezelspoort toe.


                                SD Brugge vorig jaar starte om 9u30 s'morgens en hebben we eerst het toeristisch gedeelte gedaan , s'middags eten en daarna waren we van plan om het minder toeristisch gedeelte te doen. Toen vonden sommige dit al te veel. Spijtig genoeg begon het te regen en daardoor
                                moesten we vroetijdig stoppen behalve 2 personen die wilden doordoen, namiddagwandeling ingekort maar de volgende dag hadden die 2 veel last van hun voeten .
                                Normaal dacht ik om het "niet" toesristich gedeelte van Brugge e doen en zelf ben ik grote voorstander om s'morgens te starten maar sommige kunnen er niet zo vroeg geraken (o.a. Jaja ). Mischien kunnen de personen die interesse hebben opgeven wat zij verkiezen (s'morgens of s'middags starten).
                                foto's van vorige SD Brugge --> http://www.pbase.com/brugge/root
                                daVinci
                                www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                                Comment

                                Working...
                                X