Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by jaja
    Hallo Hoehel,

    Ik heb zeker interesse om naar Brugge te komen, maar als dat om 9 uur start ga ik er niet geraken vanuit Hasselt ...
    Als er dus ergens een mogelijkheid is om in de late voormiddag "in te pikken", dan zie ik het wel zitten (en een aantal Limburgse BD's - de "buspassagiers" - misschien ook wel).

    Jaja
    Hou er rekening mee als je na 16 uur terug het binnenland in moet dat je zeker in de file zal staan. Dat was de reden dat het vorige keer
    s'morgens vroeg was.
    daVinci
    www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

    Comment


    • #17
      Originally posted by Hoehel
      @daVinci: 27/7 lijkt me goed, zal het voorlopig aanpassen.
      over brugge samen verkennen: voor 4 juli ga je me niet meer in "'t stad" zien, vrees ik, 'k heb het iets te druk. de route voor de voormiddag heb ik grotendeels in m'n hoofd, dat stuk van brugge ken ik zo goed als vanbuiten.
      de namiddag wordt iets anders: ik zou "ze" heel graag naar de molens en 1 vd stadspoorten meesleuren (kruispoort ofzo), maar da's toch een eindje stappen hé. welk parcours heb je de vorige keer juist gedaan?

      Mischien spreken we af op 4juli dan kunnen we met de fiets de routes eens verkennen. (vorige keer was het ongeveer zelfde route als hetgeen je voorsteld)
      'k zend je nog wel een apart mailtje
      daVinci
      www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

      Comment


      • #18
        deze terug eens naar boven gehaald. Door een (onvoorzien ) zware tweede zit heb ik niet echt tijd om voor eind september een SD te organiseren, misschien ergens in oktober/november? de meeste toeristen zijn dan ook al weg uit Brugge en de herfstkleurtjes weer volop aanwezig...

        mvg,
        Dieter

        Comment


        • #19
          Ben wel geïnteresseerd om ook eens naar Brugge te komen. Is voor mij niet zo ver als Olmen )
          Je moet maar laten weten wanneer hé.
          http://www.vannecke.be
          Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
          Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

          Comment


          • #20
            Ik ben wel geïnteresseerd om die dag mee te pikken.
            Oktober november wordt wel wat laat op 't jaar?

            Kunnen we een ancien strikken voor de organisatie mee te helpen?

            Of zijn de BD'ers inventief genoeg de dag zelf? Zodat een bruut schema voldoet.

            't Ja er zijn toch nog Westvlamingen
            Dan moeten we niet altijd naar de andere kant van 't land.
            Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
            LidNr. BD0211BE

            Comment


            • #21
              Zeker interesse, ken wel iets van Bruhhe, maar niet echt veel ... kzou zeggen, loop het vooropgestelde parcour eens af met genoeg tussenstops en kijk eens naar de tijden
              Probeer zeker niet TE veel te proberen doen op 1 dag, beter volgend jaar opnieuw en dan een ander stuk van Bruhhe!

              Comment


              • #22
                even omhoog smijten
                http://www.vannecke.be
                Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                Comment


                • #23
                  Als je nog een handje nodig hebt. 'k Heb er twee aan m'n lijf staan... en ben van Sint-Michiels

                  Laat maar iets weten!

                  Greet
                  TOM
                  | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
                  100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

                  Comment


                  • #24
                    wel effe opletten dat je in de meeste musea niet mag fotgraferen

                    'k heb er zelf gewerkt...dus 't heeft zijn redenen wel hoor...best rekening mee houden bij't uitstippelen van't parcours
                    some toys 4 big boys
                    http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                    Comment


                    • #25
                      Hallo Dieter, BD'ers,
                      Het lijkt me zeer leuk om Brugge weer eens te bezoeken, laatste keren met de familie gegaan en het wel naar mijn zin gehad, nooit echt een fotoshoot daar gedaan.
                      Ik hoor wel een datum komen in oktober of november.
                      Suc6,
                      Edward
                      Olympus four thirds en Panasonic micro four thirds

                      Comment


                      • #26
                        Zeg maar wanneer en wij zijn van de partij
                        Workshops, zie website http://www.fotomon.nl http://www.albumverkoop.nl

                        Comment


                        • #27
                          Aaaahh, nog een SD op komst ?

                          Als ik vrij ben, kom is zeker af !!!

                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

                          Comment


                          • #28
                            Toppie een SD in Brugge.
                            Als het even kan ben ik graag van de partij in m'n geboortestad!
                            ***Canon 300D * kitlens * ...

                            Comment


                            • #29
                              Ik zou er ook graag bij zijn. Is er al een datum? En wie kan organiseren? En... Wie komt?


                              Greetz, Elo

                              Comment


                              • #30
                                Heb gewoon de topic effe naar boven gehaald omdat ik ook interesse vertoon Jammer dat het zover is voor mij, 15 minuten rijden .

                                Nu nog enkele mensen die willen organiseren en we kunnen er een datum op plakken. Het parcour dat Dieter_vh uit had gestippeld ziet er tof uit, maar zal misschien wat teveel zijn.
                                http://www.vannecke.be
                                Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                                Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                                Comment

                                Working...
                                X