Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Antwerpen 30 juni

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: SD Antwerpen 30 juni

    Bij deze meld ik me af omdat ik een perskaart heb gekregen om komend weekend het NK wielrennen in Maastricht op de plaat te zetten.
    Veel plezier, een gezellige dag en tot een volgende keer dan maar.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #62
      Re: SD Antwerpen 30 juni

      Oorspronkelijk geplaatst door alainD Bekijk bericht
      Ik heb ook mijn twijfels over de lengte van het "ochtendparcour". Als we in 2 groepen naar boven gaan, lijkt het mij nuttig om de wagens ondertussen te verplaatsen. Ofwel naar de kerk Christus koning ofwel zelfs naar de Emiel Vloorstraat (achter de blokken van de zaanstraat), zondag was er op beide plaatsen zeer veel plaats. Afstand is met de auto niet groot, maar zeker het stuk na de kerk lijkt mij minder "nuttig" en is toch meer dan 1 km.
      Da's op zich een goed idee. Zowel langs het Wilrijkse Plein als de Vogelzanglaan is niet veel te zien. Alleen bij die eerste hebt ge een beetje een skyline over de grasvelden heen maar daar blijft het bij.
      Hoe gaat ge dat dan doen? Terwijl ge bij de beneden-groep hoort de auto verplaatsen en te voet terugkomen?
      De Christus Koningkerk hoeven we niet per se aan te doen. Heel mooie kerk, daar niet van, maar het was eigenlijk vooral om een lus naar de auto's te kunnen maken.

      Als de auto's klaar zouden staan aan de Zaanstraat (Emiel Vloorsstraat), zou eigenlijk ideaal zijn. Dan zit ge ineens dicht bij de Generaal Armstrongweg op weg naar de Kennedytunnel.


      Nog steeds geen antwoord van De Goede Woning...

      Comment


      • #63
        Re: SD Antwerpen 30 juni

        Oorspronkelijk geplaatst door -ƒƒ- Bekijk bericht
        Da's op zich een goed idee. Zowel langs het Wilrijkse Plein als de Vogelzanglaan is niet veel te zien. Alleen bij die eerste hebt ge een beetje een skyline over de grasvelden heen maar daar blijft het bij.
        Hoe gaat ge dat dan doen? Terwijl ge bij de beneden-groep hoort de auto verplaatsen en te voet terugkomen?
        De Christus Koningkerk hoeven we niet per se aan te doen. Heel mooie kerk, daar niet van, maar het was eigenlijk vooral om een lus naar de auto's te kunnen maken.

        Als de auto's klaar zouden staan aan de Zaanstraat (Emiel Vloorsstraat), zou eigenlijk ideaal zijn. Dan zit ge ineens dicht bij de Generaal Armstrongweg op weg naar de Kennedytunnel.


        Nog steeds geen antwoord van De Goede Woning...
        Ik zou de auto's verplaatsen en met enkele vol terugkeren, eventueel dat 2 keer doen. 'smiddags staan er dan nog maar enkele auto's aan de Crown Plaza, er zullen toch enkele mensen via daar naar huis kunnen gaan en deze enkele bestuurders meenemen tot daar. Met de auto is het trouwens een zeer korte rit, zeker op zaterdag.
        Last edited by alainD; 26 juni 2007, 18:22.

        Comment


        • #64
          Re: SD Antwerpen 30 juni

          Da's een goed idee. We zien ginder wel hoe we dat gaan regelen.

          Comment


          • #65
            Re: SD Antwerpen 30 juni

            Ik kom ook met de auto. 3 plaatsen vrij voor mensen die langs de as Kortrijk-Gent-Antwerpen wonen.


            seppuku.

            Comment


            • #66
              Re: SD Antwerpen 30 juni

              We zijn nu juist op aantal, hopelijk stopt de afzegronde :s

              Wat wel grappig is, we hebben de enige regenvrije dag gekozen

              Comment


              • #67
                Re: SD Antwerpen 30 juni

                Hey iedereen,


                Ben sind vanmiddag terug uit Spanje

                Ik kom met de wagen tot aan de LegrelleLaan
                verder stad in lijkt de trap mij het beste

                Comment


                • #68
                  Re: SD Antwerpen 30 juni

                  Weer 2 minder

                  Waar zou een tram nuttig kunnen zijn voor ons?
                  alainD's idee lijkt me best ok, en van de Emiel Vloorsstraat naar de Kennedytunnel moet ge maar 1 straat door, en dan staan de auto's daar dicht bij het Zuid...

                  Comment


                  • #69
                    Re: SD Antwerpen 30 juni

                    Oorspronkelijk geplaatst door -ャ- Bekijk bericht
                    Weer 2 minder
                    Ik krijg misschien nog wel iemand extra mee , vandaag of morgen uitsluitsel daarover

                    Comment


                    • #70
                      Re: SD Antwerpen 30 juni

                      Aangezien ik nog steeds geen antwoord heb voor de Silvertoptorens heb ik y0ze ook maar verwijderd.

                      Begonnen met 35, nu zitten we aan 24

                      Comment


                      • #71
                        Re: SD Antwerpen 30 juni

                        Oorspronkelijk geplaatst door -ャ- Bekijk bericht
                        Aangezien ik nog steeds geen antwoord heb voor de Silvertoptorens heb ik y0ze ook maar verwijderd.

                        Begonnen met 35, nu zitten we aan 24
                        Het is normaal bij een SD dat er op het laatste nog een aanal mensen afvallen.
                        Maar dat is niet erg, met 24 wordt waarschijnlijk ook weeral een super SD
                        BD0497BE : Nikon body + glas
                        www.RudyVerrijt.info

                        Comment


                        • #72
                          Re: SD Antwerpen 30 juni

                          Denk gewoon aan de 'survival of the fittest'...

                          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                          Comment


                          • #73
                            Re: SD Antwerpen 30 juni

                            We hebben alvast een redder die zijn verjaardag zelfs met ons wil vieren!

                            Comment


                            • #74
                              Re: SD Antwerpen 30 juni

                              Ik weet niet wat jij hebt moeten doen, maar het regent tot en met vrijdag en zondag begint het opnieuw.

                              Zaterdag 22ーC. en zonnig weer

                              Hoe doede da ???

                              Tot zaterdag.

                              Sven

                              Comment


                              • #75
                                Re: SD Antwerpen 30 juni

                                Oorspronkelijk geplaatst door -ャ- Bekijk bericht
                                Aangezien ik nog steeds geen antwoord heb voor de Silvertoptorens heb ik y0ze ook maar verwijderd.

                                Begonnen met 35, nu zitten we aan 24
                                Helaas, ik vind t echt heel vervelend voor de organisatie.

                                Met mijn forum heb ik ook regelmatig meetings met veel last-minute afzeggingen, erg vervelend. Maar het word vast een erg geslaagde dag!
                                www.andrejoosse.nl | www.urbex.nl | www.toxpose.nl

                                Comment

                                Working...
                                X